• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Hebben jullie niks beters te doen dan ruzie maken? :'D


    26 - 02 - '16

    Ik hou van deze Beliebers hier.. x'D

    Blutbad schreef:
    (...)

    En waar is het gedeelte waarin je toe geeft dat zelfs JB fouten maakt? Want ik lees alleen maar dat je hem verdedigt.
    Waar is het gedeelte dat jij uit dit topic opdonderd als je hier toch niks te zoeken hebt?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marcel schreef:
    Ik hou van deze Beliebers hier.. x'D
    Ik ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Pom schreef:
    Hebben jullie niks beters te doen dan ruzie maken? :'D


    We doelen niet op ruzie, we doelen (iniedergeval ik dan) op respect voor ons idool.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Cairde schreef:
    (...)Waar is het gedeelte dat jij uit dit topic opdonderd als je hier toch niks te zoeken hebt?


    BAM!!

    Kijk ik wil geen ruzie,
    Dus sorry, dat ik soms zo reageer.:)
    Mijn idool is trouwens Armin Van Buuren:'D

    @Cairde, welke ideën?


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    Kijk ik wil geen ruzie,
    Dus sorry, dat ik soms zo reageer.:)
    Mijn idool is trouwens Armin Van Buuren:'D

    @Cairde, welke ideën?
    Te. Laat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Blutbad schreef:
    (...)

    En waar is het gedeelte waarin je toe geeft dat zelfs JB fouten maakt? Want ik lees alleen maar dat je hem verdedigt.


    Nou hoe vaak moet ik nou zeggen dat hij ook een negatieve kant heeft? Dat heb ik genoeg gezegd maar volgens jullie zeggen we dat nooit.. -.-

    QueenOfHell schreef:



    Exactly.


    26 - 02 - '16

    Martenvilijn schreef:
    Kijk ik wil geen ruzie,
    Dus sorry, dat ik soms zo reageer.:)
    Mijn idool is trouwens Armin Van Buuren:'D

    @Cairde, welke ideën?


    Oke omdat je sorry zei vind ik het al goed xD *Je excuses wordt door mij geaccepteerd*

    Btw: Je bent fan van Armin maar daar zeggen we nooit iets op, Want we weten dat dat niet leuk is..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 17:22 ]

    Marcel schreef:
    (...)

    Nou hoe vaak moet ik nou zeggen dat hij ook een negatieve kant heeft? Dat heb ik genoeg gezegd maar volgens jullie zeggen we dat nooit.. -.-


    Ik vind eigenlijk niet een sdat hij negatieve kanten heeft, meer dat het beroemd zijn negatieve kanten heeft


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Cairde schreef:
    (...)Waar is het gedeelte dat jij uit dit topic opdonderd als je hier toch niks te zoeken hebt?


    Dat komt pas na het gedeelte nadat alle Beliebers zijn vertrokken die ook reacties plaatsen die niks te maken hebben met dit topic.


    Physics is awesome

    Martenvilijn schreef:
    Kijk ik wil geen ruzie,
    Dus sorry, dat ik soms zo reageer.:)
    Mijn idool is trouwens Armin Van Buuren:'D

    @Cairde, welke ideën?


    Je lokt het anders wel uit met je reacties dat die niks goed doet, en die dat doet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."