• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Zouden jullie op willen houden met ruzie maken en ontopic willen blijven?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Mensen zien het in actieve topic, dus klikken ze erop. Jullie ruziën en het blijft in actieve topics. Daarom klikken mensen erop

    En ja, jullie geruzie wordt irritant.


    Mensen klikken erop há! Dat zoeken ze dus zelf.. Ze zien duidelijk "Beliebers" en "Directioners" in het topic titel. Dan zouden ze maar geen energie en tijd hier aan verspillen. Als ze het irritant vinden of wat dan ook.. Not only us but all the haters and other people who come here must be grow up.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ja maar jou val ik niet aan maar de andere hier wel.
    Gaat lekker hé me blokeren?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het doel dat ik had voordat ik dit topic aanmaakte is niet eens van pas gekomen -___- Zo zie je maar weer dat altijd maar ook echt altijd de topics dat over JB gaat, altijd ruzie onstaat... Hoezo? Omdat de haters en Beliebers altijd met elkaar bekvechten -.- En hoe komt dat weer? Omdat de haters altijd denken dat ze leuk zijn om iemand zwart te maken en weet ik veel wat allemaal..

    Cairde schreef:
    (...)Gaat lekker hé me blokeren?

    Aangezien jij ook van alles zat te corrigeren... blokkeren.*
    En dat is niet verboden om te doen, of wel soms?

    People, grow up.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Aangezien jij ook van alles zat te corrigeren... blokkeren.*
    En dat is niet verboden om te doen, of wel soms?

    People, grow up.
    Ik vroeg het me af.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Marcel schreef:
    Het doel dat ik had voordat ik dit topic aanmaakte is niet eens van pas gekomen -___- Zo zie je maar weer dat altijd maar ook echt altijd de topics dat over JB gaat, altijd ruzie onstaat... Hoezo? Omdat de haters en Beliebers altijd met elkaar bekvechten -.- En hoe komt dat weer? Omdat de haters altijd denken dat ze leuk zijn om iemand zwart te maken en weet ik veel wat allemaal..

    Gewoon een serieuze vraag uit interesse; ben jij echt zeventien jaar oud?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Gewoon een serieuze vraag uit interesse; ben jij echt zeventien jaar oud?


    Ja ik ben 17.. Serieus dat je dat opgezocht had -.- had je soms niets te doen?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 17:54 ]

    Oke nu heb ik een vraag en ik vraag me zwaar af wat jullie antwoorden zijn.

    Voordat Justin in jullie ogen "negatief" overkwam hadden jullie al een pest aan Justin terwijl hij pas beroemd aan het worden is. Wat had hij toen in die tijd gedaan? Toen Justin nog dat kleine kid was? Hij kwam NOOIT negatief in de nieuws juist ALTIJD positief! Dat hij aan het doneren is en dat hij ziekenhuizen bezocht etc. Maar toen al haten jullie hem? Te triest voor worden gewoon!

    Ribery schreef:
    (...)
    Gewoon een serieuze vraag uit interesse; ben jij echt zeventien jaar oud?


    Nu heb ik ook een gewoon een serieuze vraag uit interesse; ben jij echt 19?

    Ik denk dat ze die vraag over je leeftijd vroeg omdat je je gedraagt als iemand van een jaar of 12/13 en niet iemand van 17..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Ik denk dat ze die vraag over je leeftijd vroeg omdat je je gedraagt als iemand van een jaar of 12/13 en niet iemand van 17..


    En wie ben jij om dat te bepalen? Ik gedraag me absoluut niet als een 12 jarige. Ik geef alleen mijn meningen, verdedig mijn mede fans en mijn idool (Indien het nodig is) en heb ook een discusie zoals hun. Dat jullie vinden dat ik me gedraag als een 12 jarige vind ik nogal lomp.. Alsof jullie je gedragen als jullie leeftijden -____-

    Marcel schreef:
    (...)

    Ik geloof ook daadwerkelijk in dat Justin van ons houdt. Want hij weet het zelf zonder zijn fans zou hij nu niet zijn waar hij is. En waarom zou hij dan niet van ons houden?
    Beliebers luisteren naar zijn muziek, geven om hem, houden van hem, besteden veel tijd en energie in hem, kopen zijn albums etc. etc. maken hem rijk en dan zou hij ons haten?
    HAHAHAHHAHA denk het dus niet...

    Spuugt hij daarom op zijn fans? Just asking :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cairde schreef:
    (...)Ik vroeg het me af.

    En ik vraag me af waarom iedereen nu door gaat met onzin lullen terwijl een moderator duidelijk gevraagd heeft of dat geruzie kan stoppen. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marcel schreef:
    (...)

    Ja ik ben 17.. Serieus dat je dat opgezocht had -.- had je soms niets te doen?

    Marcel schreef:
    (...)

    Nu heb ik ook een gewoon een serieuze vraag uit interesse; ben jij echt 19?


    Ook een onwijs goede comeback trouwens. :'D Dat maakt mijn nieuwsgierigheid naar jouw echte leeftijd alleen maar groter. Mafkees.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:01 ]


    ars moriendi