• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Cairde schreef:
    (...)Te. Laat.


    Waarvoor? Hé? Precies of jij bent zo slim.


    Queer zijn is gewoon alles

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat komt pas na het gedeelte nadat alle Beliebers zijn vertrokken die ook reacties plaatsen die niks te maken hebben met dit topic.


    Ik ben wel anders de maker van deze topic (cat)
    Btw: Als je JB niet mag of de fans of wat voor shit dan ook, ga dan weg hier? Jullie zoeken aandacht. Ik lach me elke keer dood als ik een hater ergens op een JB topic zie, hebben jullie dan geen leven? Willen jullie perse aandacht aan Justin geven terwijl jullie een pis op hem hebben?

    Excactly!

    Martenvilijn schreef:
    Kijk ik wil geen ruzie,
    Dus sorry, dat ik soms zo reageer.:)
    Mijn idool is trouwens Armin Van Buuren:'D

    @Cairde, welke ideën?


    Je bent er vergeten bij te zetten dat Arnim een idool is wat niet te laat komt en niet op zijn fans spuugt.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Abelard schreef:
    (...)

    Je lokt het anders wel uit met je reacties dat die niks goed doet, en die dat doet.


    Had ik niet net gezegd dat hij ook een goede kant heeft?
    Julie zijn nooit tevreden!


    Queer zijn is gewoon alles

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Je bent er vergeten bij te zetten dat Arnim een idool is wat niet te laat komt en niet op zijn fans spuugt.


    Ooh Ja! Sorry vergetenxD


    Queer zijn is gewoon alles

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Ik vind eigenlijk niet een sdat hij negatieve kanten heeft, meer dat het beroemd zijn negatieve kanten heeft


    Tja soms doet JB ook domme dingen dat geef ik eerlijk toe . Maar who care? Alleen de haters -.- Als een doodgewone burger dit allemaal zal doen zouden ze naar de lucht kijken en doen alsof ze het niet erg vinden. Maar als JB dit doet hangen ze op zijn lip met hun negatieve commentaren. -.-

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Had ik niet net gezegd dat hij ook een goede kant heeft?
    Julie zijn nooit tevreden!


    Niet jullie zeggen xD

    Marcel schreef:
    (...)

    Ik ben wel anders de maker van deze topic (cat)
    Btw: Als je JB niet mag of de fans of wat voor shit dan ook, ga dan weg hier? Jullie zoeken aandacht. Ik lach me elke keer dood als ik een hater ergens op een JB topic zie, hebben jullie dan geen leven? Willen jullie perse aandacht aan Justin geven terwijl jullie een pis op hem hebben?

    Excactly!



    Sorry maar ik ben geen hater. Maar ik zie wel dat de laatste veel slecht nieuws omtrent jouw idool is en ja, dat kan door de media komen. Maar geef de media een vinger en ze nemen je hele hand. Bieber weet echt wel hoe het werkt met de media dus hij kan ook wat voorzichtiger zijn.

    En sorry maar het is nog steeds dit topic en niet deze topic.


    Physics is awesome

    Marcel schreef:
    (...)

    Tja soms doet JB ook domme dingen dat geef ik eerlijk toe . Maar who care? Alleen de haters -.- Als een doodgewone burger dit allemaal zal doen zouden ze naar de lucht kijken en doen alsof ze het niet erg vinden. Maar als JB dit doet hangen ze op zijn lip met hun negatieve commentaren. -.-


    Justin is ook een burger, maar dan niet normaal. mij maakt het trouwens wel uit, wat hij doet, het maakt me best sad omdat ik bang ben dat het de verkeerde kant op gaat. trouwens, de meeste burgers hebben geen een fans om op te spugen


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Marcel schreef:
    (...)

    Niet jullie zeggen xD


    Jawel! Jullie!!!

    OT: als ik iemand anders op iemand anders zie spugen zal ik het 'slachtoffer' altijd verdedigen


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Waarvoor? Hé? Precies of jij bent zo slim.
    Waarover heb jij het nu? Bullshit dat je telkens uit je mond trekt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Jawel! Jullie!!!

    OT: als ik iemand anders op iemand anders zie spugen zal ik het 'slachtoffer' altijd verdedigen


    Eigenlijk hoor je dus nu de fans te verdedigen maar je verdedigd de haters.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Cairde schreef:
    (...)Waarover heb jij het nu? Bullshit dat je telkens uit je mond trekt.


    Waarvoor is het te laat?
    Wat zijn mijn slechte ideën
    En jij trekt bullshit uit je moment. Ik verwijs naar het topic 'probleem'


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Jawel! Jullie!!!

    OT: als ik iemand anders op iemand anders zie spugen zal ik het 'slachtoffer' altijd verdedigen


    Tja dit bedoel ik hé

    Haters beginnen fucking steeds maar weer! En dan zeggen dat Beliebers het lokken? Excuses me? Je gebruikte wel de meervoud "Jullie" zei je.. Wie zegt dat ik niet tevreden was? Ik had je excuses nog eens geacepteerd -.-

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Eigenlijk hoor je dus nu de fans te verdedigen maar je verdedigd de haters.


    Die ene fan zou ik verdedigen en die zal nu minder fan zijn:'D


    Queer zijn is gewoon alles