• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    No one else?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:43 ]

    nope, misschien dat ik hem ooit een keer ga luisteren maa rniet speciaal voor het record..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nope. Ik heb BSE ook alleen maar geluisterd en gekeken omdat ik het leuk vond, niet speciaal voor het record.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Nope. Ik heb BSE ook alleen maar geluisterd en gekeken omdat ik het leuk vond, niet speciaal voor het record.

    This.


    :)

    Ik snap überhaupt niet waarom mensen het doen óm het record. Het is toch geen spelletje?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Depay schreef:
    Nope. Ik heb BSE ook alleen maar geluisterd en gekeken omdat ik het leuk vond, niet speciaal voor het record.


    This ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tomlinsonz schreef:
    Ik snap überhaupt niet waarom mensen het doen óm het record. Het is toch geen spelletje?


    THANK YOU.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Depay schreef:
    Nope. Ik heb BSE ook alleen maar geluisterd en gekeken omdat ik het leuk vond, niet speciaal voor het record.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    Ik snap überhaupt niet waarom mensen het doen óm het record. Het is toch geen spelletje?


    Nee inderdaad het is geen spelletje. Ik doe dit alleen voor Justin en niet om te laten zien dat Beliebers "Wat zijn" Gewoon voor Justin..

    Tomlinsonz schreef:
    Ik snap überhaupt niet waarom mensen het doen óm het record. Het is toch geen spelletje?


    En zoals altijd ben ik het weer met je eens, maar dat wist je.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Tomlinonzs AHHAHAHAHAHAQH dit is een grapje toch? Volgensmij heb jij dat hele best ever song topic volgespamt met yeaah komop we zijn er bijna.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Depay schreef:
    Nope. Ik heb BSE ook alleen maar geluisterd en gekeken omdat ik het leuk vond, niet speciaal voor het record.


    Ik eigenlijk ook, heb 'm te vaak bekeken maar niet echt speciaal voor om de record te verbreken ofzo. Nogmaals deze keer wil ik wel de record verbreken voor Justin..

    Marcel schreef:
    (...)

    Nee inderdaad het is geen spelletje. Ik doe dit alleen voor Justin en niet om te laten zien dat Beliebers "Wat zijn" Gewoon voor Justin..


    Jij misschien niet, maar er zijn er genoeg die het doen óm het record.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Cairde schreef:
    @Tomlinonzs AHHAHAHAHAHAQH dit is een grapje toch? Volgensmij heb jij dat hele best ever song topic volgespamt met yeaah komop we zijn er bijna.


    HAHAHAHAHHAHA xD
    Ken je haar youtubenaam dan? xD

    Even spelling-nazi spelen want ik irriteer me er aan. Het is 'het record' en niet 'de record'. :Y)
    OT: De videoclips zijn meer spelletjes om de meeste views geworden voortaan ja. Beetje jammer.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.