• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Marcel schreef:
    I say this again: I just do this for Justin <3 I miss his smile... and i would make Justin proud to us.



    Die mis ik ook ):
    OT: Als ik Hearbreaker leuk vind (vast wel) dan zal ik 'm vaak "bekijken" speciaal voor Jerry ^^

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Awh zo lief van de Directioners :] Maar ja dat Beliebers ook een record willen verbreken is natuurlijk ook voor hun idool :] niet speciaal om een record te verbreken. ;)


    Heb ook nooit gezegd dat ze het niet voor hun idool doen..

    Het is maar YouTube. Je krijgt geen nobelprijs als je een record verbreekt. Sorry, me not.


    Some people are art and do art at the same time

    Pom schreef:
    Sorry, maar als ik de trending dingen zie heb ik gewoon weer de neiging om opnieuw te kappen met twitter :'D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Vivere schreef:
    Ben zelf Belieber en vind al dat gedoe tussen die fanbases vreselijk irritant en onvolwassen. Maar goed.

    Directioner


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb net BSE bekeken en ik geef toe, hij is per-fect! ;)
    Vooral als ze gaan dansen LOL xD

    BoyBelieber schreef:
    Ik heb net BSE bekeken en ik geef toe, hij is per-fect! ;)
    Vooral als ze gaan dansen LOL xD
    Dat ''Dansje'' (Als je dat zo kan noemen) is het meest baggerste van die clip.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Dat ''Dansje'' (Als je dat zo kan noemen) is het meest baggerste van die clip.


    Alles aan One Direction is bagger volgens jouw. (cat)

    Wat een bullshit weer eens :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oke...
    En euhh...
    Ehmmm.
    *even naar de woorden zoeken*
    Oh ja!
    Wat is het nut hiervan?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Je vind het lief dat ze dat trenden? Serieus, ik ben door 30 Beliebers uitgescholden op mijn andere acc omdat ik tweette dat we het voor de jongens had gedaan.
    Serieus, als Heartbreaker uitkomt ga ik hem niet helpen. Ik haat 90% van de Beliebers en hulp verdienen ze niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    Je vind het lief dat ze dat trenden? Serieus, ik ben door 30 Beliebers uitgescholden op mijn andere acc omdat ik tweette dat we het voor de jongens had gedaan.
    Serieus, als Heartbreaker uitkomt ga ik hem niet helpen. Ik haat 90% van de Beliebers en hulp verdienen ze niet.


    Trek je niets van die Beliebers aan, dat zijn ze niet waard als ze jou dan nog eens uitschelden. En dat slaat nergens op wat ze doen!

    Nu denkt iedereen weer dat alle Beliebers het zelfde zijn -.-

    Thysia schreef:
    (...)

    Alles aan One Direction is bagger volgens jouw. (cat)
    Die clip is wel ok.(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Dat ''Dansje'' (Als je dat zo kan noemen) is het meest baggerste van die clip.


    Ik vind het leuk :') Of komt het doordat ik homo ben? (cat)

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Trek je niets van die Beliebers aan, dat zijn ze niet waard als ze jou dan nog eens uitschelden. En dat slaat nergens op wat ze doen!

    Nu denkt iedereen weer dat alle Beliebers het zelfde zijn -.-


    Voor zover ik op twitter zie zijn ze dat wel, maar ik hield het op 90% en dat is niet iedereen. Als zijn het wel bijna allemaal hoogmoedie aso's die snel jaloers zijn en houden van bekvechten.(cat)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'