• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Trek je niets van die Beliebers aan, dat zijn ze niet waard als ze jou dan nog eens uitschelden. En dat slaat nergens op wat ze doen!

    Nu denkt iedereen weer dat alle Beliebers het zelfde zijn -.-

    Ze zegt ook 90% dat is niet iedereen :'D. Helaas vallen de irritante fans nou eenmaal op


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Voor mij hoeft het niet. Met alle respect voor Bieber en zijn (sommige!) Beliebers, maar met dit gedoe doe ik niet mee

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 21:29 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    Meen je dit? Ze hebben niet gekeken om het record te breken, ze hebben gekeken om te zoeken naar facts zodat ze de 1D lads onderuit kunnen halen..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    QueenOfHell schreef:
    (...)
    Ze zegt ook 90% dat is niet iedereen :'D. Helaas vallen de irritante fans nou eenmaal op


    Tja mijn mede "fans" moeten zich gaan gedragen en niet kinderachtig doen. Denken ze nou dat ze per-fect zijn? (Sinds ik BSE gezien heb doe ik steeds Leeryol na (cat)) Hoe dan ook, gelukkig zijn niet alle fans irritant ofzo, right? Als jullie mij irritant vinden gewoon zeggen hè ;)

    Nathness schreef:
    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    Meen je dit? Ze hebben niet gekeken om het record te breken, ze hebben gekeken om te zoeken naar facts zodat ze de 1D lads onderuit kunnen halen..


    Nee hoor, ik ken genoeg Beliebers die daadwerkelijk het record wouden helpen breken.

    Nathness schreef:
    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    Meen je dit? Ze hebben niet gekeken om het record te breken, ze hebben gekeken om te zoeken naar facts zodat ze de 1D lads onderuit kunnen halen..


    Waarom zou je sowieso helpen het record van een ander te breken?
    Solidariteit? Laat me niet lachen!

    Met alle respect maar op zijn minst 90% van de beliebers verklaar ik hersenloos en 60% van de directioners ook.
    (Mijn mening)


    Queer zijn is gewoon alles

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Nee hoor, ik ken genoeg Beliebers die daadwerkelijk het record wouden helpen breken.


    Zoals ik eerder zei, het deel op twitter deed het niet. Maar het kan natuurlijk dat er een paar echt wouden helpen. Net als dat er een paar Directioners Heartbreaker gaan helpen. Hoe dan ook, dat hele haat gebeuren is nutteloos.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    Voor zover ik op twitter zie zijn ze dat wel, maar ik hield het op 90% en dat is niet iedereen. Al zijn het wel bijna allemaal hoogmoedie aso's die snel jaloers zijn en houden van bekvechten.(cat)


    This.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Waarom zou je sowieso helpen het record van een ander te breken?
    Solidariteit? Laat me niet lachen!

    Met alle respect maar op zijn minst 90% van de beliebers verklaar ik hersenloos en 60% van de directioners ook.
    (Mijn mening)


    Weet ik niet, omdat ze 'respect' hebben?
    En als jij dat vind mag je, het is niet dat ik mijn eigen fandom perfect vind.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    Weet ik niet, omdat ze 'respect' hebben?
    En als jij dat vind mag je, het is niet dat ik mijn eigen fandom perfect vind.


    Respect? Ze zullen lang niet allemaal zo zijn maar heel wat beliebers (en dit keer alleen beliebers) hebben evenveel respect als de taliban voor vrouwen.
    Srry dat ik het zo zeg, maar uit eigen ervaring.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Respect? Ze zullen lang niet allemaal zo zijn maar heel wat beliebers (en dit keer alleen beliebers) hebben evenveel respect als de taliban voor vrouwen.
    Srry dat ik het zo zeg, maar uit eigen ervaring.


    Nja, ik kan het me ook niet voorstellen, sowieso was het geen reden van Beliebers om boos te worden op BSE aangezien Justin niet het record meer had. Het was Miley die hun had verbroken, dus de meeste reacties waren zwaar overbodig.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    Nja, ik kan het me ook niet voorstellen, sowieso was het geen reden van Beliebers om boos te worden op BSE aangezien Justin niet het record meer had. Het was Miley die hun had verbroken, dus de meeste reacties waren zwaar overbodig.


    Fandoms... omdat ik toch al zware woorden liet vallen:(cat)
    Soms nog erger dan nazi-duitsland schoolxD


    Queer zijn is gewoon alles

    stiekem is dit best vermakelijkXD
    Maar het zal wel aan mij liggen dat ik het niet begrijp. Zo'n record verbreken super leuk hoor, maar dat mensen daar (en dan heb ik het niet percé over hier) ruzie gaan maken enz vind ik mega onzin. Ik ben een Directioner maar ik heb BSE niet aangezet voor het record te verbreken alleen om hem te zien kijk dat het verbroken is super leuk ook voor de jongens maar ja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    BoyBelieber schreef:
    (...)

    Tja mijn mede "fans" moeten zich gaan gedragen en niet kinderachtig doen. Denken ze nou dat ze per-fect zijn? (Sinds ik BSE gezien heb doe ik steeds Leeryol na (cat)) Hoe dan ook, gelukkig zijn niet alle fans irritant ofzo, right? Als jullie mij irritant vinden gewoon zeggen hè ;)

    Je hebt overal wel rotten appels( jullie erg veel rotten appels ._.). Ik denk dat mensen hier het wel zeggen als iemand irritant is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nathness schreef:
    (...)

    Nja, ik kan het me ook niet voorstellen, sowieso was het geen reden van Beliebers om boos te worden op BSE aangezien Justin niet het record meer had. Het was Miley die hun had verbroken, dus de meeste reacties waren zwaar overbodig.
    Ik vind Miley ook geweldig. Ze verdiende het.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,