• Nou gefeliciteerd Directioners, we hebben de VEVO record verbroken.:D
    Maar.... de Beliebers die willen nu op hun beurt de VEVO record verbreken als Heartbreaker uitkomt.

    Op twitter was dit trending topic:

    #CongratsDirectionersFromBeliebers

    Beliebers waren duidelijk onder indruk van de Directioners :') (Maar wel sweet dat ze dat zeiden)

    Maar ook:

    #SelenatorsWillHelpBeliebers
    #SmilersWillHelpBeliebers
    #ArianatorsWillHelpBeliebers
    #JanoskianatorsWillHelpBeliebers
    #LovaticsWillHelpBeliebers


    Zelf snap ik niet waar dit allemaal opeens vandaag komt maar goed. Ik ben zelf een Belieber en Directioner, en ben natuurlijk super blij voor 1D maar ik zou graag mensen vinden die mee doen met het verbreken van de VEVO record voor Hearbreaker(als Hearbreaker eindelijk uitkomt) Wie doet mee?

    Beliebers hebben mee geholpen met het verbreken van de Best Song Ever. Why can't Directioners not help Beliebers to break de record of Heartbreaker?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:08 ]

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Jij misschien niet, maar er zijn er genoeg die het doen óm het record.


    Yup that's true.. Maar Directioners deden dit ook met BSE :'D

    Cairde schreef:
    @Tomlinonzs AHHAHAHAHAHAQH dit is een grapje toch? Volgensmij heb jij dat hele best ever song topic volgespamt met yeaah komop we zijn er bijna.



    Euhh.. Whattefuck.
    No.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Marcel schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHHAHA xD
    Ken je haar youtubenaam dan? xD
    Nee dat niet maar wel het topic op Q


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Nee dat niet maar wel het topic op Q


    Het enigste topic wat ik over BSE had geopent was dat het 'uitgelekt' was.
    *Sighh*

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:58 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    I say this again: I just do this for Justin <3 I miss his smile... and i would make Justin proud to us.

    @Cairde de Belieber vs @Tomlinsonz de Directioner:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 18:01 ]

    Even iets totaal off-topic:
    Ik zie elke keer : Voor Justin dit, Voor Justin dat.
    It's Annoying, stop it.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Thysia schreef:
    Here we go again.

    QueenOfHell schreef:
    Even iets totaal off-topic:
    Ik zie elke keer : Voor Justin dit, Voor Justin dat.
    It's Annoying, stop it.
    Dat zien we namelijk niet bij One Direction :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Cairde Sommigen fans van 1D zijn "heilig" die doen dat nooit :} (ook sommigen fans van JB hoor)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 18:10 ]

    Ik heb ff alles doorgelezen ongeveer. Wou bijna ook mijn popcorn gaan halen x'D
    Ik kan hier niet tegen. Laat die meid toch lekker het record verbreken. Altijd dat geruzie tussen Directioners en Beliebers, het is niet meer leuk.

    Cairde schreef:
    (...)Dat zien we namelijk niet bij One Direction :]


    Voor zover ik weet was het hele idee om het record te verbreken speciaal voor 1D omdat ze die dag 3 jaar bestonden.
    Dus als cadeautje van de fans aan de boys. Niet omdat ze per se een record wilden hebben of wat dan ook.
    Dus ja dan hebben ze het voor 1D gedaan. Just sayin' (mocht ik je verkeerd begrepen hebben dan mijn excuses)

    Maar goed, succes met het verbreken!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 18:12 ]

    Fischer schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet was het hele idee om het record te verbreken speciaal voor 1D omdat ze die dag 3 jaar bestonden.
    Dus als cadeautje van de fans aan de boys. Niet omdat ze per se een record wilden hebben of wat dan ook.
    Dus ja dan hebben ze het voor 1D gedaan. Just sayin'


    Maar goed, succes met het verbreken!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fischer schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet was het hele idee om het record te verbreken speciaal voor 1D omdat ze die dag 3 jaar bestonden.
    Dus als cadeautje van de fans aan de boys. Niet omdat ze per se een record wilden hebben of wat dan ook.
    Dus ja dan hebben ze het voor 1D gedaan. Just sayin'

    Maar goed, succes met het verbreken!
    Hun hadden een doel. Wij hebben een doel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fischer schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet was het hele idee om het record te verbreken speciaal voor 1D omdat ze die dag 3 jaar bestonden.
    Dus als cadeautje van de fans aan de boys. Niet omdat ze per se een record wilden hebben of wat dan ook.
    Dus ja dan hebben ze het voor 1D gedaan. Just sayin' (mocht ik je verkeerd begrepen hebben dan mijn excuses)

    Maar goed, succes met het verbreken!


    Awh zo lief van de Directioners :] Maar ja dat Beliebers ook een record willen verbreken is natuurlijk ook voor hun idool :] niet speciaal om een record te verbreken. ;)