• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga weg.


    Caution first, always.

    Ik heb echt nood om heel de buurt bij elkaar te schreeuwen.. Emotion overload.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik haat mensen die alle leuke usernames inpikken en daarna gewoon niet meer online komen. Fuckers.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Ik haat mensen die alle leuke usernames inpikken en daarna gewoon niet meer online komen. Fuckers.


    Hier ben ik het dus helemaal mee eens!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'jij gebruikt zeker google Crohn!!'
    wauw, die kwam nog best hard aan..


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik vind 't nog steeds awesome dat ik gewoon een schilderij heb van dit moment:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pom schreef:
    Ik haat mensen die alle leuke usernames inpikken en daarna gewoon niet meer online komen. Fuckers.

    Ja, ik ook! Ik heb echt een hele leuke, mooie username gevonden/bedacht - is die er al door iemand! En diegene is al een jaar of zo niet meer online geweest. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh. Mijn. God.
    Een sixpack.
    I feel so lucky.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ze gaan een feestje bouwen terwijl ik hier alleen thuis zit, en ik dacht dat ze alleen de BBQ gingen doen. Laat me allemaal maar stikken, jong! Eerst die kinderachtige clowns en nu jullie! Tof, echt waar...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Je bent zo irritant...


    Caution first, always.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Whyonearth plaatst Facebook je nog steeds tussen 'Mijn favorieten'. LIES!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gaan ze samen afspreken, terwijl ik vroeg of ze iets te doen hadden.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Harvey schreef:
    Een mens wil op zijn binnenplaats rustig een sigaretje gaan roken, beginnen de buren te klagen...

    Pffft, wat een onzin zeg. Ik vind het altijd zo vervelend als mensen gaan zeiken. Is toch jou leven? Als ze er nu echt last van hebben, okay, maar anders, dafuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chocoladecake.

    CHECK!


    "I shut my eyes in order to see.'