• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Walk Off The Earth ft Selah Sue? I can has two of my favourite artists in one song?


    The world makes sense again.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pom schreef:
    (...)

    Dat had ik eigenlijk wel willen meemaken.

    It was gooooood :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Father schreef:
    (...)
    Nou wat van ik heb terug gelezen was het toen nog veel erger. En ja, ik heb letterlijk die topics opgezocht en ik ben in actieve topics zover terug gegaan. Op de eerste pagina was er al ruzie, dus nee dankje :'D

    Toen vond ik de sfeer wel 10 keer beter dan dit hoopje discussiërende pubers.


    I recycle my thoughts.

    Theodora schreef:
    Walk Off The Earth ft Selah Sue? I can has two of my favourite artists in one song?


    The world makes sense again.

    Raggamuffffffin.

    Leeuk :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    It was gooooood :Y)

    Yes it was


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    (...)
    Yes it was

    Ja. En ach, ruzies houd je altijd, maar de sfeer was inderdaad gemoedelijker. Alles hoefde niet zo binnen de lijntjes *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    I really want some ice cream


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    I really want some ice cream


    Can u bring me sum (nerd)


    I recycle my thoughts.

    Weet je wat ik pas echt vervelend vind. Dat er amper andere mods reageerden in dat topic, wat me terug brengt op iets wat ik tegen de mods had gezegd. Dat ze wat actiever zouden mogen zijn op het normale forum. (Niet dat men daar naar luisterde, men werd zelfs boos op me, maar goed).
    Er waren meer dan genoeg mods die zich ermee konden bemoeien, maar deden ze dat, nope, laat de rest het maar doen. Ik weet natuurlijk niet wat achter de schermen gebeurd, maar dit is altijd al zo geweest en in mijn tijd was het niet veel anders :'D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 17:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Weet je wat ik pas echt vervelend vind. Dat er amper andere mods reageerden in dat topic, wat me terug brengt op iets wat ik tegen de mods had gezegd. Dat ze wat actiever zouden mogen zijn op het normale forum. Er waren meer dan genoeg mods die zich ermee konden bemoeien, maar deden ze dat, nope, laat de rest het maar doen. Ik weet natuurlijk niet wat achter de schermen gebeurd, maar dit is altijd al zo geweest en in mijn tijd was het niet veel anders :'D
    Vind het dan ook jammer dat jij ontslagen bent.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Father schreef:
    Weet je wat ik pas echt vervelend vind. Dat er amper andere mods reageerden in dat topic, wat me terug brengt op iets wat ik tegen de mods had gezegd. Dat ze wat actiever zouden mogen zijn op het normale forum. Er waren meer dan genoeg mods die zich ermee konden bemoeien, maar deden ze dat, nope, laat de rest het maar doen. Ik weet natuurlijk niet wat achter de schermen gebeurd, maar dit is altijd al zo geweest en in mijn tijd was het niet veel anders :'D

    Daar ben ik het mee oneens. Cherbourg en ik zijn beide mods geweest en er zijn genoeg tijden geweest waar alles vlekkeloos verliep.


    I recycle my thoughts.

    Rape.that.replay.button.
    NOG EEN KEER! MEER! (banana)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb taaaaaart! :Y)

    Draculea schreef:
    Ik heb taaaaaart! :Y)

    Had ik gistereeeeen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Well, dan heb jij dat anders beleefd (:


    Nou, dat er een staking toen moest komen zegt volgens mij wel genoeg.


    Your make-up is terrible