• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MistSnitch schreef:
    Ben gisteren te weten gekomen dat ik allergisch ben voor graspollen en 1 Augustus vertrek ik op Chirokamp waarin ik 10 volle dagen in het gras zit, komt niet zo goed uit :S

    Bij de gewone drogist verkopen ze daar middeltjes tegen, die zijn niet zo goed en helpen mij erg goed.


    I am an idiot, I move.

    Thousand pieces


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scholar schreef:
    (...)
    Bij de gewone drogist verkopen ze daar middeltjes tegen, die zijn niet zo goed en helpen mij erg goed.


    Niet zo goed maar helpen je erg goed?
    :)


    I wanna be a wizard!

    Mensen gaan me zooo unfollowen na mijn Russell Crowe spam :')


    Caution first, always.

    MistSnitch schreef:
    (...)

    Niet zo goed maar helpen je erg goed?
    :)

    Wow fail. Ik wilde zeggen dat ze niet duur zijn, maar mij wel helpen.


    I am an idiot, I move.

    Fbththmtefgefgefbrgj. Laptop, waarom doe je het niet? :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben bang dat mijn hamster de ochtend niet zal gaan halen...

    Growing back


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt een link nodig van Labyrinth die ik op mijn iPad kan afspelen. Mijn laptop weigert dienst. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Don't weep. Don't even cry.
    I'll be here like I was before. Perhaps even more. Because that's what friends do.

    En dat het rijmt is geheel toevallig :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wanneer komen jullie? Ik heb vreselijk veel honger. Het enige wat ik gegeten heb vandaag, was 3 miezerige stukjes crackers :(


    -

    Wil je gezellig een serie online gaan kijken word je overspoeld door reclame telkens je nog maar ergens op klikt zoals play -.-

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 0:22 ]


    16 - 09 - '17

    Now I laugh, I laugh because you.
    You always know how to make me feel better. Thanks! (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben alles zat, en jou al helemaal. Ik zou blij voor je moeten zijn, maar dat ben ik niet omdat je altijd alles zo aandringt.
    I want to delete my social life, okay? Thanks.
    Goddamn nu zit alles mij opeens tegen.

    Soms voel ik me echt schizofreen. (cat)
    Je bent mijn steun en toeverlaat maar tegelijkertijd kan ik je wurgen. I need help.