• ////

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:43 ]

No growth of the heart is ever a waste

Zoooow ey, het regent mie hard hiero. *O*

Hee, Taylor Swift.

I recycle my thoughts.

Ah, niets beter dan de combinatie onweer + regen + cola + laptop + zolder als slaapkamer (ultieme regen/onweer ervaringen).
    Purrrfect. (cat)

26 - 02 - '16

Baby, you don't have to worry, I'll be coming back for you, back for you, back for you, you-ou-ou-ou-ou

I recycle my thoughts.

GRRRRR. Waarom die datum precies ._.

Tijd voor koffie.

DUDE HAAHAHAHAHAHHAHAAH

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

MENS. Als ik mezelf al gecorrigeerd heb, HOEF JIJ DAT NIET NOG EEN KEER TE DOEN.
    ASFJSKLDJF Rage!

:Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

In de winkel een wijntje halen met mijn vriend. "Zou ik jullie idee mogen zien want ik betwijfel of zij eeehhh" net de ene keer dat ik me id niet bij me heb. Ene kant compliment aan de andere kant vrij beledigend hoe ze t zei... me vriens furieus in de auto. Geez..

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Zeur toch niet.

Caution first, always.

1 uur geleden donderde het nog. Nu lijkt het alsof het nooit is gebeurd.

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Ik heb nog niemand gehoord over This Is Us

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Tududu, moet ik misschien maar eens ijsjes gaan uitdelen aan al die kleine kindjes in dat topic?
    Maybe that'll make them shut up and appreciate the fact that Rutger does all this for us.

Mag ik wat mensen neersteken met een mes? :'D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.