• Hai allemaal!
    Ik heb een beetje een probleem, mijn vriendje gaat verhuizen naar Amerika voor negen maanden, daarna komt hij hier weer terug om te gaan studeren, maar nu is het probleem dus dat hij over twee weken al weggaat en ik heb geen flauw idee wat ik moet doen met afscheid nemen. Ik wil denk ik wel met hem meegaan naar het vliegveld, maar daar moeten we het samen nog even over hebben, maar ik wil dus iets gaan doen of maken of kopen dat hij mee kan nemen naar Amerika zodat hij toch nog iets van mij heeft zeg maar.
    Heeft iemand een idee of heb je zelf ook zoiets dergelijks meegemaakt? Wil je het dan alsjeblieft zeggen(een pb sturen mag ook ;) )

    Hmm, kun je niet iets doen met die 9 maanden? Dus dat je per maand een brief met een cadeaut'je (of zoiets) meegeeft. Dus dan markeer je ze op nummer dat hij ze openmaakt/leest?


    To infinity and beyond •

    Pffftt.. Geen idee!
    Meegaan na het vliegveld is sowieso leuk voor hem, denk ik! Dan ziet hij je toch nog tot op het laatste moment..
    Misschien iets meegegeven wat herinnert aan een leuke tijd/dag samen?
    Bijv. Een souvenir van iets, of een foto van een leuk moment..
    Of een collage / combinatie van beide! Haha.

    Ik heb verder geen idee..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat gaat hij doen in Amerika? :) Klinkt leuk namelijk.
    Ehm, mee naar het vliegveld gaan lijkt me een goed plan, dat zal hij denk ik ook heel leuk vinden. Misschien kun je hem een boekje meegeven dat je zelf hebt gemaakt? Met leuke foto's van jullie en/of kleine anekdotes/gebeurtenissen die jullie samen hebben meegemaakt?


    I recycle my thoughts.

    Eve schreef:
    Wat gaat hij doen in Amerika? :) Klinkt leuk namelijk.
    Ehm, mee naar het vliegveld gaan lijkt me een goed plan, dat zal hij denk ik ook heel leuk vinden. Misschien kun je hem een boekje meegeven dat je zelf hebt gemaakt? Met leuke foto's van jullie en/of kleine anekdotes/gebeurtenissen die jullie samen hebben meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Z'n moeder woont daar en z'n vader woont hier, het is beetje een lastige privésituatie zeg maar, maar hij gaat daar z'n high school afmaken.
    Een collage met foto's is wel leuk en dan daarbij wat schrijven :)
    Ik zat ook al te denken om hem gewoon elke maand een brief te sturen met een foto erbij
    Bedankt! :)

    Een kussensloop met je foto erop:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Geef hem een bak met briefjes en elke week mag hij één briefje lezen daarop staat bijvoorbeeld iets leuk wat jullie samen hebben gedaan,een foto....
    Veel succes!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als je nu zwanger wordt, heb je over negen maanden het grootste cadeautje ooit! :Y)
    Mehehehehehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Als je nu zwanger wordt, heb je over negen maanden het grootste cadeautje ooit! :Y)
    Mehehehehehe.




    Goddamn, je was me te snel af XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    Als je nu zwanger wordt, heb je over negen maanden het grootste cadeautje ooit! :Y)
    Mehehehehehe.

    Precies wat ik dacht. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben net terug, haha. Yay, ik ga er definitief weer wonen over twee jaar.

    Ik stem er mee in, wordt zwanger! Haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Barnabas schreef:
    Als je nu zwanger wordt, heb je over negen maanden het grootste cadeautje ooit! :Y)
    Mehehehehehe.


    Whahaha, inderdaad. Al heb ik de angst dat die gozer dan 'spontaan' in Amerika blijft. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Okammy schreef:
    (...)



    Goddamn, je was me te snel af XD

    Yeshhh! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahahhahahha daar hebben we zelf ook al ovee gegrapt maar ik ben zestien dus laten we dat maar eventjes niet doen xD

    Hahhahah xd!^^
    Hmm, een colage is idd wel leuk en een biref voor elk maand ook. Verder mss een ketting met een foto van jullie samen of met jullie initialen?


    -