• Hai allemaal!
    Ik heb een beetje een probleem, mijn vriendje gaat verhuizen naar Amerika voor negen maanden, daarna komt hij hier weer terug om te gaan studeren, maar nu is het probleem dus dat hij over twee weken al weggaat en ik heb geen flauw idee wat ik moet doen met afscheid nemen. Ik wil denk ik wel met hem meegaan naar het vliegveld, maar daar moeten we het samen nog even over hebben, maar ik wil dus iets gaan doen of maken of kopen dat hij mee kan nemen naar Amerika zodat hij toch nog iets van mij heeft zeg maar.
    Heeft iemand een idee of heb je zelf ook zoiets dergelijks meegemaakt? Wil je het dan alsjeblieft zeggen(een pb sturen mag ook ;) )

    Een boekje met brieven, herinneringen en cadeautjes. Ik heb dit gemaakt voor een vriendin die naar Roemenië ging, en ze vond het helemaal geweldig! je hebt altijd iets om in te kijken of te lezen..
    Als ik jou was zou ik zeker meegaan naar het vliegveld,, maar neem waterproof mascara mee!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oe....
    Ik krijg een idee...
    Je doet alsof je de afscheids kus vergeet en volgt hem naar het vliegveld zonder dat hij het weet. En voor hij door de Douane komt ren je naar hem toe en zoen je hem xD


    Stay strong

    Vivere schreef:
    Hmm, kun je niet iets doen met die 9 maanden? Dus dat je per maand een brief met een cadeaut'je (of zoiets) meegeeft. Dus dan markeer je ze op nummer dat hij ze openmaakt/leest?


    ik vind dit een leuk idee ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Demitria schreef:
    Hmm, kun je niet iets doen met die 9 maanden? Dus dat je per maand een brief met een cadeaut'je (of zoiets) meegeeft. Dus dan markeer je ze op nummer dat hij ze openmaakt/leest?


    Dit vind ik sowieso echt een heel tof idee!

    Iets met een boekje of zo, dat hij dan elke keer als hij aan je moet denken of je mist of zo een bladzijde kan lezen (of meer natuurlijk haha!)
    Leuke herinneringen, grappige feitjes van jullie, lieve woordjes...


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    mooimike schreef:
    Oe....
    Ik krijg een idee...
    Je doet alsof je de afscheids kus vergeet en volgt hem naar het vliegveld zonder dat hij het weet. En voor hij door de Douane komt ren je naar hem toe en zoen je hem xD

    ... Dat doet me denken aan BTR. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    ... Dat doet me denken aan BTR. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb een potje met allemaal briefjes gemaakt met daarop dingen die we hebben gedaan en a andere speciale dingetjes, ik ga het hen waarschijnlijk morgen geven en hij is helemaal nieuwsgierig echt leuk :)
    Thanks voor al jullie leuke ideeën en reacties en misschien ga ik die BTR stunt wel flikken als ik durf xD

    skype installeren :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.