• Ik zit nu voor 2 weken in het huis van mijn vriendin, die op vakantie is. Ik pas op al haar dieren (dat zijn er best wel veel..)
    Mijn lieve Beagle, genaamd Joep, is ook mee.

    Het huis is afgelegen, een soort boerderijtje, dus er is hier in de buurt niet veel (op 1 huis na). En ze hebben niet heel veel licht in het huis.
    Het enige licht dat ik nu heb, komt van de laptop, de tv, 2 schemerlampjes en van buiten.
    Maar ik ben niet bang in het donker..

    Ik word wel bang van de honden!
    Joep stond net uit het niets opeens te blaffen, dus ik heel voorzichtig kijken waar hij dan na blafte.. Maar ik zag niemand. Later deed hij het weer.
    Hij blaft richting het terrarium, dus ik ga ervan uit dat hij naar Pannenkoek, de Baardagame, blaft. Maar ik weet het niet. Hij is heel onrustig en wilt niet stil zitten.

    Maar nog erger.. Mijn vriendin heeft zelf ook een hond, die hier dus al jaren woont.
    En hij begint opeens uit het niets te grommen, zomaar. Naar niks. Doet hij anders nooit.
    en als ik zijn naam noem, kijkt hij me bang aan.
    En gromt die weer, alsof die iets ziet.
    Nu liggen Joep en Goliath, in de gang waar ik ze niet echt zie.. En telkens grommen en blaffen ze!
    En ik weet niet waardoor..

    Blerghh.. Eng.
    en ik heb niemand om mee te kletsen, dus.. Zeg ik het hier! (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Laat ik je opvrolijken door zelf een verhaaltje te vertellen !
    Ik zat gisteren op de Gentse Feesten in de G Force, totaal niet bang en ik had de tijd van mijn leven.
    Ergens helemaal bovenaan voelde ik iets uit mijn broekzak vallen. Haha, ja, mijn gsm dus. Ik verloor mijn gsm op 20 meter hoogte, als het al niet meer was.
    Goed ja, iedereen doodsbang dat er iets met de attractie was, ik zat daar: nee nokiatje ;((
    Mijn ouders hebben me zitten uitlachen toen ik uit het ding kwam en mijn gsm bij elkaar begon te rapen, maar hé, hij werkt nog en der is bijna niets aan :d

    Maak je geen zorgen, ik denk niet dat ze jou iets gaan aandoen. Ik heb geen verstand van honden, dus je hebt niks aan mij, haha. ;]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 22:02 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Pannenkoek vind ik een erg creatieve naam, haha. :'D

    Verder klinkt het een beetje alsof je in een horrorfilm zit, dus kijk goed onder je bed vannacht. :Y) Nah, eigenlijk zou ik me geen zorgen maken. Er zijn een heleboel verschillende redenen te verzinnen voor het gedrag van de honden die niet eindigen met een enge man met een keukenmes in zijn hand.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je eigen hond is met je mee in het huis van je vriendin... tuurlijk is het beestje wat rusteloos, aangezien hij uit z'n vertrouwde omgeving is geplukt. De hond van je vriendin is dan weer onrustig omdat er een andere (vreemde?) hond op zijn territorium is. Op het eerste zich lijkt het me volkomen normaal dat ze dus allebei onrustig zijn ^_^
    Daarbij heb ik geen idee hoe het weer bij jou is, maar hier stormt het telkens tussendoor en daar worden dieren ook veelal onrustig van.
    Dat het eng is, daar kan ik wel weer goed inkomen, ik heb het er ook nooit op, en ik ben dan ook nog eens bang in het donker :'D
    Maar zoals Square al zegt, er zijn tal van redenen te verzinnen (waaronder bovenstaande) wat het gedrag van de honden verklaart, zonder dat het eindigt met een man met een keukenmes of een wraakzuchtige geest XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het kan natuurlijk ook dat ze onweer aanvoelen.
    Mijn hond heeft dat ook en gromt/blaft dan ook voordat het onweer losbarst.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lol, ze vraag om hulp, gaan jullie haar bang zitten maken xD.


    -

    Onweer, daardoor zijn ze wel onrustig :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou.. Bedankt! Haha.
    Ik kon gisteren niet meer reageren, omdat de stroom was uitgevallen hiero. Door het slechte weer.
    Omg, ik had vannacht echt het gevoel dat alles om me heen losbrak en rondvloog, zo'n lawaai! ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik moest heel erg hier aan denken :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik doe zelf dierenzorg en werk ik een hondenwinkel
    Soms kunnen honden eenmaal raar doen en uit het niets blaffen,Misschien is Joep het huis niet echt gewoon?Of misschien vinden ze het raar dat jij er wel bent maar de bewoners zelf niet.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Moore schreef:
    Maak je geen zorgen, ik denk niet dat ze jou iets gaan aandoen. Ik heb geen verstand van honden, dus je hebt niks aan mij, haha. ;]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik word bang van de hond van onze buurvrouw, die begint al te blaffen als ik naar de voordeur loop.
    Rothond dat het is, dat beest bkijft maar blaffen, en ze heeft er 2 :|

    Nou, ik heb Joepiepoepie maar na huis gebracht..
    Ik denk zelf dat ze heel onrustig van elkaar werden.
    Goliath is depressief, omdat zijn baasjes weg zijn. En Joep is altijd gewend geweest dat Goliath vrolijk is en spelen wilt.
    Dus zou Joep zijn gedrag nu wel niet begrijpen.
    En hij was bang voor de katten en Pannenkoek.
    Dus voor Joep, Goliath en de katten.. Heb ik de moeilijke beslissing gemaakt om mijn knappe puppy maar na huis te doen.
    Snikk.. Ik mis zijn gezellige drukheid nu al! ;(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.