• En mijn beste vriendin heeft eindelijk Q aangemaakt! q]Stantuffo[/q



    En nu ben ik benieuwd:
    Hoe zijn jullie op Q gekomen?

    Harvey schreef:
    Welkom op Quizlet!

    En ik heb echt geen flauw idee hoe ik hier terechtgekomen ben. Mijn geheugen laat me in de steek tegenwoordig :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Welkom!
    Ik was op Google foto's van Gerard Way aan het zoeken en toen vond ik een GW quiz op Q c:


    Caution first, always.

    Welkom!

    Ik ben hier gekomen via een justin bieer hyves. Ze schreef het verhaal ook hier en hier was het dan ook makkelijker te volgen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sever schreef:
    hahaha, die gif is grappig. Ik was een grote fan van TH, toen Q nog vol mee was. Ik kwam via een fanfic hier terecht en de rest is geschiedenis :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben gekomen via iemand die toevallig de link van zijn story op twitter zette


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Welcome :D
    Mijn zusje had een vriendin die erop zat vanwege de TH hype
    Ze vond dat wij ook een account moesten hebben als fans (Dus eerst dacht ik dat het alleen TH was)
    Zijzelf en mijn zusje hebben na een tijd het account weggedaan
    I'm still here XD


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Door een vriendin van mij ben ik op Q gekomen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Tokio Hotel. :Y)


    -

    Via Julia (Illuminati). Die zat er altijd op en stuurde me wel eens grappige topics. Na een tijdje heb ik mezelf ook aangemeld. Thanks Jul :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat leuk voor je :')
    Ik was aan het opzoeken: verhalen schrijven en lezen website. Goed, ik was dertien, dus don't laugh, please.. Toen zag ik een topic van Quizlet en ik maakte meteen een account aan.


    Some people are art and do art at the same time

    Welkom (:

    Een aantal uit mijn klas zaten ook op Q. Ik heb een tijdje hun verhalen en RPG's gevolgd en vond het een geweldige site. Ik heb uiteindelijk maar een account aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 23:09 ]


    :)

    Ik zocht een afbeelding voor mijn achtergrond op twitter en toen werd ik doorgelinkt naar een voetbalstorie op Q


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Holes schreef:
    Welkom (:

    Een aantal uit mijn klas zaten ook op Q. Ik heb een tijdje hun verhalen en RPG's gevolgd en vond het een geweldige site. Ik heb uiteindelijk maar een account aangemaakt.


    That's me! :')

    En ik weet het niet echt meer. Volgens mij via een vriendin of zo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    That's me! :')

    En ik weet het niet echt meer. Volgens mij via een vriendin of zo.

    Yes that's you(': Onder andere :Y)


    :)

    Volgensmij was ik tips aan het zoeken. En op Horse-nation linkten ze hier ook naar. (Ja dom i know. Speel het ook jiet meer) Hoe schrijf je een verhaal? Of iets in die richting. Ik weet het niet meer zeker. Maar in ieder geval; ik kwam hierop terecht en bleef hangen. En dat is zo'n twee jaar geleden. :)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 14:33 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!