• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Abelard - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Abelard - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: hotel
    Zo zien de kamers eruit: kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad & zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    Invullen:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:24 ]

    Naam:
    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle
    Eventuele bijnaam:
    Jay
    Leeftijd:
    18. Verjaart 13 november
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]

    KLIK
    Jay is zo'n 1.68 lang en heeft haar een stukje blond geverfd. Van natuurlijke is haar haarkleur bruin. Als Jay make-up gebruikt laat ze het liefst bij naturel. Jay doet graag haar haar en neemt er uitgebreid de tijd voor.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Jay is echt een meisje dat voor haar doelen vecht. Als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft is het niet wegteprenten. Jay wil dan ook vaak haar gelijk krijgen. Ze heeft ook echt smetvrees voor dingen waarbij ze haar handen vies moet maken. Afwassen bijvoorbeeld. Jay heeft net haar modeopleiding succesvol afgerond en doet haar dan ook heel veel mee. Deze vakantie heeft ze dan ook geboekt om het te vieren. In de liefde is Jay echt een romanticus. Als je Jay net kent kan ze over komen als een drukke meid die erg duidelijk is over haar mening maar als je haar beter leert kennen kan je ook gezien hebben dat ze dat soms doet om haar gevoelens weg te kroppen. Haar verleden was dan ook niet echt een pretje. Sinds haae zestiende woont ze dan ook bij haar grote broer.
    Extra:
    Ze heeft een tweelingbroer ''Bentley''

    Naam:
    Bentley Tyler Frankle
    Eventuele bijnaam:
    Hij word het liefst aangesproken met zijn tweede naam maar dan afgekort. ''Ty''
    Leeftijd:
    18. Verjaart 13 november
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]

    KLIK
    Bentley is z'on 1 meter 79 lang. Hij is dan ook niet echt lang voor een jongen. Zijn haar heeft hij wel eens blond geverfd maar daar was hij dan ook weer snel op weggekeken en veranderde het weer na bruin. Bentley is elke dag in de sportschool als het kan.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Bentley scheelt van het karaktar niet heel veel van Jay. Als je ze naast elkaar zet en ze dezelfde vraag stelt ga je vaak hetzelfde uit hun monden horen komen. Als dat gebeurt schieten ze vaak in de lach. Samen hebben ze de grootste lol. Hij zal dan ook door het vuur gaan als het om haar gaat. Als het op liefde aankomt moet niemand aan zijn zusje zitten. Bentley is heel ijdel en vind dat hij er altijd goed uit moet zien. Hij heeft niet voor niets in zijn linkerzak altijd zijn gelukskam zitten! Bentley is dan erg zeker over zichzelf dat hij er goed uitziet. Hij heeft al verschillende relatie's gehad maar die zijn niet ergens op gaan lijken. Hij was dan ook degene die het telkens uitmaakte. Bentley houd er niet van om mensen verdrietig te zien. Hij zal je altijd willen opvrolijken.
    Extra:
    Hij heeft een tweeling zusje. ''Jaylee''

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Naam:
    Jaylee ''Jay'' Bow Frankle
    Eventuele bijnaam:
    Jay
    Leeftijd:
    19
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Extra:


    Is dat de jongen? :$

    AnoukXox schreef:
    (...)

    Is dat de jongen? :$
    Nee het meisje :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Nee het meisje :]


    Ahaha oke, ik ben echt slecht met namen. Dankje! :)

    Oké, ik wil wel een jongen reserveren.. (:

    Edit;
    Ik ben vanaf vrijdag wel een weekje weg en weet niet of ik dan tijd vind om iets te posten, is dat een heel groot probleem ?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 16:14 ]

    AnoukXox schreef:
    (...)

    Ahaha oke, ik ben echt slecht met namen. Dankje! :)
    Ik heb foto's gezet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    coven schreef:
    Oké, ik wil wel een jongen reserveren.. (:

    Edit;
    Ik ben vanaf vrijdag wel een weekje weg en weet niet of ik dan tijd vind om iets te posten, is dat een heel groot probleem ?


    Tuurlijk niet!
    Er gaan veel mensen op vakantie, dus misschien is dan nog niet eens alles ingevult. En als we al wel kunnen beginnen, kunnen we altijd nog doen dat jij iets later komt ofzo, maar ga daar maar niet van uit :]

    Oh; ik faceclaim Ariana Grande :3

    AnoukXox schreef:
    Oh; ik faceclaim Ariana Grande :3
    Ik heb mijn jongen ook bij Jaylee erbij gedaan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    mag ik het laatste meisje :]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Cairde schreef:
    (...)Ik heb mijn jongen ook bij Jaylee erbij gedaan.


    Oke goedzo!

    Chilaw schreef:
    mag ik het laatste meisje :]


    Tuurlijk, ik zet je erbij!

    Naam: Bell Dawnelle Mannering
    Eventuele bijnaam: Belletje
    Leeftijd: Achttien, geboren op één december
    Uiterlijk:


    Links

    Bell heeft lichtblonde haren, wat in de winter en de herfst weer wat donkerder verkleurd omdat er dan weinig zon is. Haar lange haren draagt ze altijd los, zodat ze weer beter herkenbaar is als Bell, omdat Linne haar haren altijd in een knot of staart doet. Nog een verschil is dat Linne bruine ogen heeft, maar tot hun ouders grootste verbazing heeft Bell groene ogen. Ze weten niet hoe het komt, maar het is handig om de twee uit elkaar te houden. Bell heeft een bleke huidskleur en mooie, volle lippen die goed uitkomen bij haar grote ogen. Bell heeft een mooi, slank figuur wat hetzelfde als haar zusje is. Ze is er erg trots op maar als komt ze tachtig kilo aan, het maakt haar helemaal niks uit. Bell is zeer klein, net als haar zusje één vijftig. Daar heeft ze dan wel weer last van. Altijd zie je Bell in een spijkerbroek, of een broek met print en een T-shirt of tuniek. Een jurkje vindt ze wel leuk, al zou ze het niet zo snel aantrekken. Piercings vindt Bell gaaf al zou ze er nooit een nemen want ze vindt het zonde van haar huid. Tattoos vindt ze ook erg gaaf en heeft het idee van de matchende tattoos dan ook voorgesteld. Make-up vindt Bell maar niets. Enkel een laagje mascara.
    Karaker: In tegenstelling tot haar zusje, is Bell helemaal niet zo. Ze gaat graag tot laat uit en neemt vaak jongens mee naar huis, of blijft bij jongens slapen. Natuurlijk blijft ze ook wel eens een week of twee thuis, als ze het druk heeft met school. Je zou het niet zeggen maar Bell houdt van school en haalt dan ook goede cijfers. Het is een heel apart en uniek meisje, en in haar innerlijk heeft ze toch wel wat van haar jongere zusje weg. Bell heeft een erg goede band met Linne, en ze weet ook dat ze het niet fijn vindt als ze uit gaat en weg blijft. Toch blijft ze het doen, vanwege dat ze het leuk vindt. Maar naast de slechte eigenschap van uitgaan, heeft ze ook een hele goede eigenschap. Zo zal Bell gelijk vragen wat er is, als je iets weigert of als er iets is gebeurd. Ze wilt je proberen te helpen en er alles aan doen om je beter te laten voelen. Ondanks dat, is Bell wel nogal opvliegend. Ze knapt gelijk als iemand een rotopmerking maakt over haar familie of haarzelf. Niemand zegt ook maar één woord over Linne. Ze weet hoeveel pijn het meisje heeft gehad en beschermt haar ook. Niemand doet haar wat. Omdat Linne in depressie zat is Bell onder kickboksen gegaan zodat ze ook fysiek haar zusje kon beschermen. Linne is erg close met haar vijftien minuten kleinere zusje, ze doet niks zonder haar en overlegt meestal als ze een grote keuze moet maken.
    Extra: Bell heeft een tweelingzus genaamd Linne. Vanwege dat ze zo close zijn heeft ze een kleine sleutel op haar rechterwijsvinger laten tatoeëren waarvan Linne het slotje heeft. De bijnaam Belletje heeft Bell van haar naam, maar ook dat ze al vanaf haar vijfde het belletje van haar kat heeft losgemaakt en aan een kettinkje heeft vastgemaakt.

    Naam: Linne Victoria Mannering
    Eventuele bijnaam: Linn, Vickey
    Leeftijd: Achttien, geboren op één december
    Uiterlijk:


    Rechts

    Linne heeft lichtblonde haren, wat in de winter en de herfst weer wat donkerder verkleurd omdat er dan weinig zon is. Haar lange haren draagt ze meestal in een knot, omdat ze een vlecht of staart vreselijk irritant vindt. Haar puppybruine ogen komen mooi uit bij haar zachtroze lippen en lichte, bleke huidskleur. Linne heeft een mooi, slank figuur wat hetzelfde als haar zus is. Ze is er erg trots op en probeert dan ook niet aan te komen. Afvallen mag altijd, vindt ze. Al wil ze natuurlijk niet zo slank als een potlood worden, dat vindt ze gewoon eng. Linne is zeer klein, maar met haar één meter vijftig is ze wel snel en kan ze overal wegduiken. Meestal heeft ze gewoon een jurkje aan met een legging eronder, of een oversized T-shirt, want in strakke dingen voelt ze zich gewoon niet goed. Piercings vindt Linne maar niets, daarom zou ze er nooit een nemen. Tattoos vindt ze ook verschrikkelijk maar ze is zo hecht met haar zus dat ze het een heel goed idee vond om matchende tattoos te nemen. Het enige wat ze nodig heeft is een klein laagje mascara en wat oogpotlood, voor de rest hoeft Linne niet echt make-up.
    Karaker: Linne is een lief en aardig meisje die iedereen graag helpt. Het mooie is -is dat ze zo hecht en close is met haar zus, Bell. Zij is de stille, de lieve en Bell is de stoere, de drukke. Tegen vreemden is ze nogal verlegen, maar altijd stelt ze zich netjes voor. Bij haar vrienden is ze ook één van de stilste. Toch kan Linne heel leuk en vrolijk zijn, open is ze ook. Nog nooit heeft ze één geheim gehad, ook niet voor het verlies van haar geheugen. Vanaf haar zestiende werd ze op school gepest, omdat ze nou net wat liever, stiller en zachter was dan haar vijftien minuten oudere zus. Hieraan heeft Linne een jaar depressiviteit gehad. Nu ze er weer helemaal bovenop is ziet iedereen haar als het opgewekte meisje wie nog nooit één boze vinger naar iemand heeft uitgestoken. Linne wordt nooit, maar dan ook nooit boos. Dat kan ze gewoon niet. Ze gaat zich enkel schuldiger en schuldiger voelen. De enige manier om haar te kwetsen is om haar weer uit te schelden, dat raakt een gevoelige snaar. In de depressie is haar oudere zus heel beschermend en verzorgend over haar geweest, iedereen die haar nog wat deed kreeg met Bell te maken. Daar is Linne haar nu heel erg dankbaar voor, al zegt Bell dat het niets was. Het enige wat het jongere zusje jammer vindt aan haar oudere zus is dat ze zoveel drinkt.
    Extra: Linne heeft een tweelingzus genaamd Bell. Vanwege dat ze zo close zijn heeft ze een klein slotje op haar rechterwijsvinger laten tatoeëren waarvan Bell de sleutel heeft. Linne heeft een hekel aan haar tweede naam Victoria, daarom pest Bell haar wel eens met de bijnaam Vickey. Ze kan haar zus niet terug pesten omdat tot haar grote spijt Bell van haar tweede naam houdt.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Naam: Bell Dawnelle Mannering
    Eventuele bijnaam: Belletje
    Leeftijd: Achttien, geboren op één december
    Uiterlijk:


    Links

    Karaker:
    Extra:

    Naam: Linne Victoria Mannering
    Eventuele bijnaam: Linn, Vickey
    Leeftijd: Achttien, geboren op één december
    Uiterlijk:


    Rechts

    Karaker:
    Extra:


    Dadelijk komt de rest.
    Dawnelle:Y) Zit ook in mijn namen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Dawnelle:Y) Zit ook in mijn namen.

    Serieus? Ik vond het zo'n mooie naam!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."