• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Abelard - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Abelard - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: hotel
    Zo zien de kamers eruit: kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad & zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    Invullen:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:24 ]

    Abelard schreef:
    (...)
    Serieus? Ik vond het zo'n mooie naam!
    Ik gebruik hem ook vaak in RPG. soms kort ik het ook af naar Dawn. Zelf vind ik mijn namen niet zo goed bij elkaar passen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 16:41 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:
    Niamh Rachel Marro.
    Eventuele bijnaam:
    Het liefst wordt ze gewoon bij haar voornaam genoemd.
    Leeftijd:
    Niamh is achttien.
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]


    Niamh heeft van nature bruine haren die ze het liefst verft naar blond of zwart met een leuke dipdye erin. Ze heeft een krachtige en mooie stem waar vele mensen jaloers op zijn. Ze is niet de allerdunste maar desondanks is ze wel zelfverzekerd. Ze heeft mooie donkerbruine ogen. Niamh heeft een egale huid maar vroeger had ze wel veel last van acne. Ze heeft een nogal stoere kledingsmaak, wat sommige mensen totaal niet bij haar vinden passen. Ze heeft veel tattoos. Ééntje is de tekst: You make me beautiful” op haar zij. Ze heeft een veer achter haar oor en op haar zij. De tekst "Stay Strong" en lippen op haar polsen. Een kruis op haar hand, en op één van haar vingers de tekst "peace". Op een andere vinger heeft ze als een soort ring de tekst "Rock 'N Roll". Op haar voeten staat "Let Go & Let God" getattooëerd. Op haar arm heeft ze ook nog wat vliegende vogels. En op haar schouderblad heeft ze de tekst: "Now I’m A Warrior". Niamh heeft ook nog drie piercings. Een helix piercing, een navelpiercing en een neuspiercing.
    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Niamh is een lieve meid die graag grapjes uithaalt met anderen. Soms heeft ze last van woede-uitbarstingen, doordat ze snel is aangebrand. Niamh is ook heel erg koppig, ze houdt van discussieren en heeft meestal goede argumenten/comebacks. Ze kan niet goed concentreren maar desondanks is ze wel heel slim. Ze studeert nu medicijnen maar wilt later iets met haar stem gaat doen. Niamh houdt ervan om te lezen en te tekenen. Ze kan beter met jongens omgaan dan met meisjes, omdat jongens niet snel de neiging hebben om meteen al vooroordelen te hebben. Jongens roddelen ook niet zo snel, wat ook weer een pluspunt is. Niamh houdt niet zo veel van sport en gaat dan ook niet graag uit. Ze zit op een vrijdag liever alleen op de bank een goede horrorfilm te kijken met pizza en/of chips. Niamh is ook wel eens onzeker maar dat laat ze niet zo snel zien. Niamh zit het liefst op haar computer te praten met online vrienden, die oordelen namelijk ook niet zo snel.
    Extra:
    Niamh heeft last van haar ADHD waardoor ze wel eens te druk kan zijn.


    Niamh is af :]

    Cairde schreef:
    (...)Ik gebruik hem ook vaak in RPG. soms kort ik het ook af naar Dawn. Zelf vind ik mijn namen niet zo goed bij elkaar passen.


    Die van mij ook niet, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Samuel Ashton Walker
    Eventuele bijnaam:Sem
    Leeftijd: Negentien
    Uiterlijk: [beschrijving + foto s.v.p.]

    Sem heeft bruin haar wat meestal wat warrig zit en blauwe ogen, hij is slank en niet erg gespierd. Hij is 1.75 lang. Op zijn beide armen heeft hij tattoo's zitten en hij is van plan er nog veel meer te nemen. Hij wordt niet erg snel bruin maar verbrand ook nooit, zijn huid is verder helemaal egaal hij heeft dus geen zomersproeten of moedervlekken.





    Karaker: [Uitgebreide beschrijvingen zijn altijd fijn!]
    Sem is een hele spontane jongen, hij maakt zich niet druk om wat anderen van hem vinden en doet wat hij zelf wil. Hij lacht veel en is altijd wel in voor een grapje. Hij kan soms nogal extreem zijn in de dingen die hij doet en zoekt graag zijn eigen grenzen op maar ook die van andere mensen, wat hem af en toe in moeilijkheden brengt. Sem is een flirt en heeft graag veel aandacht van meisjes, hij heeft anderhalf jaar een relatie gehad met Jaylee, zij heeft het uiteindelijk uitgemaakt omdat Sem zoende met haar beste vriendin, dat is iets waar hij veel spijt van heeft en hij wil haar graag terug. Hij wordt al snel bestempeld als een player en iemand waar je maar beter geen relatie mee kan beginnen. Sem lijkt op het eerste gezicht niet een jongen waar je een serieus gesprek mee hebt en dat kan ook wel kloppen, maar hij is niet bang om mensen te vertellen wat hij vind en als het echt moet wijkt hij ook niet uit voor een gevoelig gesprek ook al weet hij niet goed hou hij mensen moet troosten en probeert bijna altijd dingen weg te lachen. Zodra het echter over hemzelf gaat veranderd hij helemaal en is hij erg stil, dit probeert hij dan ook te vermijden. Over het algemeen is hij niet erg ijdel en kan hij er soms een beetje slordig uitzien.

    Extra:
    Wat bijna niemand weet is dat Sem erg verslavingsgevoelig is en eigenlijk verslaafd is aan wiet, dit heeft hij niet van een vreemde want zijn vader zit behoorlijk aan de drugs. Hier heeft Sem het heel moeilijk mee en hij praat dan ook niet graag over zijn vader, hij vind het dan ook niet fijn als mensen hem vergelijken. Als mensen teveel over zijn vader praten of het feit dat hij veel blowt kan hij behoorlijk agressief overkomen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 18:24 ]

    sorreh, ik vond dit charrie bij een ander topic zo adorable dat ik haar gekopieerd heb.

    Naam: D. Von Hesseling. -wordt altijd met D aangesproken. -
    Leeftijd (16-21): Negentien jaar, verjaard op 30 Oktober.
    Nationaliteit: Brassiliaanse moeder en Engelse vader.
    Karakter: D is een rustig meisje dat altijd uiterst geconcentreerd is als ze werkt. Dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ze dat ook is als ze niet werkt. D is buiten haar werk om zeer kinderlijk.Avondjes naar een club slaat ze nuet zomaar af wat meestal maakt dat ze de volgende ochtend een kater heeft van hier tot jewelste. D vond het altijd leuk om te zingen en kreeg vaak complimentjes, tot ze een video op Youtube plaatste en allemaal haat kreeg. Sindsdien is ze gestopt met zingen en neuried af en. Toe nog zacht een liedje als ze aan het werk is.
    Uiterlijk: -even zoeken-

    D heeft lang lichtbruin haar dat tot ongeveer haar middel reikt, haar ogen zijn zo donkerbruin dat ze haast zwart lijken. Ze is van gemiddelde lengte; 1,78 m. Haar lichaamsbouw is sportief en lenig. Dat komt doordat haar ouders (vooral vader) haar pushen om te sporten. Haar vader (William) is een leider van een kleine engelse maffia die vaak aanslagen plegen op belangrijke mensen overal ter wereld. Haar moeder (Questria ) is een lieve en uiterst aardige vrouw die veel om D geeft en haar daarom soms te vaak pusht. D's ouders zijn gescheiden en eigenlijk wil D haar vader niet zien door wat hij doet. Haar moeder zegt dat ze het beter wel kan doen. Soms heeft D bij een bepaalde gebeurtenis een flashback, haar vader is nirt de zachtaardigste man en behandeld zijn dochter met harde hand. Vandaar dat ze goed kan schieten en altijd oplettend is. Als ze iets weigerde te doen volde daar meestal een pak slaag op en nu denkt ze er niet eens meer over om tegen haar vader in te gaan.
    Extra: vrij verlegen tegen jongens, ze zal niet snel een.heel gesprek aan kunnen knopen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    @coven: oh D wilt wel x) is dan gelijk een rede dat ze zo verlegen.is.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    sorreh, ik vond dit charrie bij een ander topic zo adorable dat ik haar gekopieerd heb.

    Naam: D. Von Hesseling. -wordt altijd met D aangesproken. -
    Leeftijd (16-21): Negentien jaar, verjaard op 30 Oktober.
    Nationaliteit: Brassiliaanse moeder en Engelse vader.
    Karakter: D is een rustig meisje dat altijd uiterst geconcentreerd is als ze werkt. Dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ze dat ook is als ze niet werkt. D is buiten haar werk om zeer kinderlijk.Avondjes naar een club slaat ze nuet zomaar af wat meestal maakt dat ze de volgende ochtend een kater heeft van hier tot jewelste. D vond het altijd leuk om te zingen en kreeg vaak complimentjes, tot ze een video op Youtube plaatste en allemaal haat kreeg. Sindsdien is ze gestopt met zingen en neuried af en. Toe nog zacht een liedje als ze aan het werk is.
    Uiterlijk: -even zoeken-

    D heeft lang lichtbruin haar dat tot ongeveer haar middel reikt, haar ogen zijn zo donkerbruin dat ze haast zwart lijken. Ze is van gemiddelde lengte; 1,78 m. Haar lichaamsbouw is sportief en lenig. Dat komt doordat haar ouders (vooral vader) haar pushen om te sporten. Haar vader (William) is een leider van een kleine engelse maffia die vaak aanslagen plegen op belangrijke mensen overal ter wereld. Haar moeder (Questria ) is een lieve en uiterst aardige vrouw die veel om D geeft en haar daarom soms te vaak pusht. D's ouders zijn gescheiden en eigenlijk wil D haar vader niet zien door wat hij doet. Haar moeder zegt dat ze het beter wel kan doen. Soms heeft D bij een bepaalde gebeurtenis een flashback, haar vader is nirt de zachtaardigste man en behandeld zijn dochter met harde hand. Vandaar dat ze goed kan schieten en altijd oplettend is. Als ze iets weigerde te doen volde daar meestal een pak slaag op en nu denkt ze er niet eens meer over om tegen haar vader in te gaan.
    Extra: vrij verlegen tegen jongens, ze zal niet snel een.heel gesprek aan kunnen knopen.
    Heb je hem zelf gemaakt? Ik vind D echt een rare naam

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 16:50 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Rose Di Loreno
    Eventuele bijnaam: Ze heeft niet echt een bijnaam
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:




    Rose heeft bruin haar met ombre waardoor het aan de onder kant donkerblond is, ze is ongeveer 1.75 lang en heeft licht bruin/groene ogen.
    Rose is gek op alles wat apart is, zo heeft ze een stoere kledingstijl die niet velen hebben en houdt ze ontzettend veel van tattoo's en piercings. Zelf heeft ze een navelpiercing en is hier super trots op. Rose is erg zelfverzekerd en heeft een grote mond, tot dat ze met jongens gaat praten, dan is ze zo onzeker als het maar kan. Ook heeft Rose een verslaving aan sigaretten sinds haar 14e, daardoor zijn haar tanden niet de mooiste meer.

    Karaker: Rose is over het algemeen altijd vrolijk en heeft veel humor. Ze is daardoor erg sociaal en weet altijd wel iets te zeggen. Behalve als ze met een jongen moet praten, dan slaat ze helemaal dicht en wordt ze super verlegen.
    Wel is ze altijd snel op haar teentjes getrapt en dus snel geïrriteerd. Ze kan mensen goed afschrikken met haar bazige stem en haar woedeaanvallen waar ze zo nu en dan last van heeft.
    Rose houdt erg van sporten, ze doet dan ook 3 verschillende sporten; hockey, korfbal en golf. Rose is niet heel erg slim dus studeren doet ze niet. Haar ouders zijn super rijk dus al het geld wat ze nodig heeft krijgt ze van haar ouders. Rose wordt thuis erg verwend maar ze gedraagt zich niet als een verwend kreng. Rose heeft een eigen bandje met haar 3 beste vriendinnen. Het bandje heet White Eskimo, en is erg bekend in haar woonplaats. Zelf speelt Rose de drums en dat kan ze super goed.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    Naam: Rose Di Loreno
    Eventuele bijnaam: Ze heeft niet echt een bijnaam
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:




    Rose heeft bruin haar met ombre waardoor het aan de onder kant donkerblond is, ze is ongeveer 1.75 lang en heeft licht bruin/groene ogen.
    Rose is gek op alles wat apart is, zo heeft ze een stoere kledingstijl die niet velen hebben en houdt ze ontzettend veel van tattoo's en piercings. Zelf heeft ze een navelpiercing en is hier super trots op. Rose is erg zelfverzekerd en heeft een grote mond, tot dat ze met jongens gaat praten, dan is ze zo onzeker als het maar kan. Ook heeft Rose een verslaving aan sigaretten sinds haar 14e, daardoor zijn haar tanden niet de mooiste meer.

    Karaker: Rose is over het algemeen altijd vrolijk en heeft veel humor. Ze is daardoor erg sociaal en weet altijd wel iets te zeggen. Behalve als ze met een jongen moet praten, dan slaat ze helemaal dicht en wordt ze super verlegen.
    Wel is ze altijd snel op haar teentjes getrapt en dus snel geïrriteerd. Ze kan mensen goed afschrikken met haar bazige stem en haar woedeaanvallen waar ze zo nu en dan last van heeft.
    Rose houdt erg van sporten, ze doet dan ook 3 verschillende sporten; hockey, korfbal en golf. Rose is niet heel erg slim dus studeren doet ze niet. Haar ouders zijn super rijk dus al het geld wat ze nodig heeft krijgt ze van haar ouders. Rose wordt thuis erg verwend maar ze gedraagt zich niet als een verwend kreng. Rose heeft een eigen bandje met haar 3 beste vriendinnen. Het bandje heet White Eskimo, en is erg bekend in haar woonplaats. Zelf speelt Rose de drums en dat kan ze super goed.
    Hoe heet dat meisje 0.o?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Heb je hem zelf gemaakt? Ik vind D echt een rare naam


    Je hebt ook TJ, J, et cetera. Ik vind het origineel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cairde schreef:
    (...)Hoe heet dat meisje 0.o?


    Madison Beer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Je hebt ook TJ, J, et cetera. Ik vind het origineel.
    Hoe spreek je het dan uit? Als ''Die'' of als ''Dee''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Hoe spreek je het dan uit? Als ''Die'' of als ''Dee''


    TJ is bijvoorbeeld Tie-Djee. Sorry, ik ben dom. Je spreekt het geloof ik uit als "Die".

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 16:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cairde schreef:
    (...)Hoe heet dat meisje 0.o?
    Um Rose...? hahaha


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Cairde schreef:
    (...)Hoe heet dat meisje 0.o?
    ohhhh je bedoelt in het echt haha (ben niet de slimste hier) Madison Beer ^^


    Don't cry because it's over, smile because it happened.