• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    De ring is nu in de handen van een Hobbit Frodo Balings, samen met nog drie andere Hobbits en Aragorn is hij afgereisd naar Rivendel, in de hoop dat daar de ring veilig is, maar wat als Elrond heer van Rivendel besluit om de ring te vernietigen en dat Frodo dat wilt doen. Een fellowship word gevormd en ze gaan op weg naar Mordor. Liefde. Verraad. Haat, en Moord komen er bij kijken, de vijand loert om het hoekje en als je even niet oplet...
    Maar zal het de reisgenootschap het lukken om de ring te vernietegen?
    (Ook iemand anders mag de ring weg brengen)



    Rollen
    Twee mensen die mee gaan met de fellowship
    Een tovenaar
    Vier Hobbits
    Een elf
    Een dwerg
    Verder kan je nog mensen/elfen/Hobbits zijn die ze onderweg tegen komen en ze af en toe ergens mee helpen.
    Ook kan je een orc zijn of een Nazgul


    Lijstje
    Rol:
    Naam+Achtgernaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Woonplaats of de stad waar je bent geboren:
    Extra:

    Fellowship of the ring
    Elf gereserveerd door Newton


    Elfen
    Maerwynn Dacre Sakura1994

    Dwergen

    Mensen


    Hobbits

    Orcs

    Nazgul


    Regels
    Minstens 4 a 5 woorden
    Niet zonder toestemming van de andere diens personage vermoorden of verwonden
    Als je wilt stoppen moet je het laten weten! ook als je op vakantie gaat even melden.
    Minstens 2 personages een mag er maar in de fellowship.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:33 ]

    Holy shit, hier heb ik op gewacht C:
    Ik zou graag de elf willen reserveren, maar moet dit een echte Fellowship member zijn of gewoon eentje die je zelf bedacht hebt.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:32 ]


    Caution first, always.

    Hmm... eentje die je zelf bedacht hebt mag van mij ook wel:)

    Mag ik een hobbit?

    Juwp

    Sakura1994 schreef:
    Hmm... eentje die je zelf bedacht hebt mag van mij ook wel:)

    Sweeeeet. En wat als ik een andere, bestaande, elf dinges? Let's say Thranduil? C: Als je dit niet wilt, moet je het gewoon zeggen (;


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Sweeeeet. En wat als ik een andere, bestaande, elf dinges? Let's say Thranduil? C: Als je dit niet wilt, moet je het gewoon zeggen (;



    Dat vind ik ook prima joh :D

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:36 ]

    Sakura1994 schreef:
    (...)


    Dat vind ik ook prima joh :D is altijd wel leuk toch om bekende en onbekende personages te doen ;p

    Oeh, super. Ik ga meteen beginnen.


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Oeh, super. Ik ga meteen beginnen.




    Is goed:D

    Rol: Elf
    Naam+Achtgernaam: Thranduil Oropherion
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: geboren in de eerste Age
    Soort: Sindarin

    Karakter: Thranduil is een Sindarin elf uit de eerste Age en dat brengt de nodige wijsheid emotional baggage met zich mee. Hij is vriendelijk, maar kan bijzonder arrogant uit de hoek komen, omdat zijn gezicht van nature weinig emotie toont.
    In een moeilijke situatie zal hij altijd eerst rationeel willen handelen en een gevecht proberen te vermijden. Als het gevecht al uitgebroken is, vecht hij echter als een beest en is hij een meedogenloze tegenstander.
    Hij is een rechtvaardig persoon en zal een vijand niet onnodig wreed en oneerlijk behandelen. Hij zal altijd doen wat het beste is voor de mensen om wie hij geeft (of dit nou het volk van zijn koninkrijk is of de Fellowship).
    Voor een koning werkt hij verrassend goed mee tijdens de quest en hij draait zijn hand niet om voor de less-than-ideal leefomstandigheden tijdens de reis.

    Uiterlijk:


    Thranduil’s haar is, zoals dat van de meeste elven, wit-blond en het stopt ver voorbij zijn schouders. Hij is 1,93m lang en best breed voor een elf. Hij heeft donkere, prominente wenkbrauwen, felblauwe ogen, hoge jukbeenderen, iets uitstekende oren en een elegante neus.
    Tijdens de quest draagt hij geen kroon, geen ringen en geen mooie gewaden. In plaats daarvan is zijn haar alleen gevlochten en hij draagt een lederen tenue in aardkleuren. Tijdens major battles draagt hij een simpele circlet en een zwart met zilverkleurig harnas.




    Woonplaats of de stad waar je bent geboren: Zijn koninkrijk is Greenwood the Great (Eryn Lasgalen), beter bekend als Mirkwood.

    Extra: Thranduil is de vader van Legolas en is in zijn plaats naar Rivendell gegaan. Legolas wilde graag gaan, maar Thranduil heeft het hem verboden, omdat hij wist dat zijn zoon de verleiding van een avontuur niet zou kunnen weerstaan. In zijn ogen was Legolas nog te onervaren en te naïef voor een quest van dit kaliber en hij kon zijn zoons leven niet riskeren.
    Alhoewel Thranduil goed met een boog overweg kan en daardoor in gevechten op de achtergrond zou kunnen blijven, kiest hij er in gevechten meestal voor om met het zwaard te vechten.



    Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk boek-Thranduil erin te verwerken, maar sommige dingen kunnen we gewoon nog niet weten voor de film uitkomt. Ik hoop dat het goed is zo en anders hoor ik het wel. Maaaan ik hou van Thrandy en Lee Pace gaat zo geweldig zijn in Desolation of Smaug, holy sfsdhgkfd C:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 23:04 ]


    Caution first, always.

    Haha indeed:p

    (Leuke gifts by the way^^ op de eerste kijkt ie best wel sexy:P)

    Sakura1994 schreef:
    Haha indeed:p

    (Leuke gifts by the way^^ op de eerste kijkt ie best wel sexy:P)

    Oh, yes he does. Maar Thranduil is gewoon altijd sexy c:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Oh, yes he does. Maar Thranduil is gewoon altijd sexy c:



    Haha jaaaa das waar. kan eigk niet wachten tot ik wat meer van hem zie:D haha

    Sakura1994 schreef:
    (...)


    Haha jaaaa das waar. kan eigk niet wachten tot ik wat meer van hem zie:D haha

    Same here. Ik heb letterlijk alles van hem al meer dan drie keer gezien en Thranduilfshdkfhsk. Ik ben echt vreselijk nieuwsgierig.


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Same here. Ik heb letterlijk alles van hem al meer dan drie keer gezien en Thranduilfshdkfhsk. Ik ben echt vreselijk nieuwsgierig.



    Ghehe gja:p me to.
    (Als er nou snel nog meer mensjes komen, dan kunnen we snel beginnen mee de rpg ghehe) ;p

    M/g ik en ehh..een elf en een tovenaar? moet dat btw een jongen zijn?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.