• The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air.

    De ring is nu in de handen van een Hobbit Frodo Balings, samen met nog drie andere Hobbits en Aragorn is hij afgereisd naar Rivendel, in de hoop dat daar de ring veilig is, maar wat als Elrond heer van Rivendel besluit om de ring te vernietigen en dat Frodo dat wilt doen. Een fellowship word gevormd en ze gaan op weg naar Mordor. Liefde. Verraad. Haat, en Moord komen er bij kijken, de vijand loert om het hoekje en als je even niet oplet...
    Maar zal het de reisgenootschap het lukken om de ring te vernietegen?
    (Ook iemand anders mag de ring weg brengen)



    Rollen
    Twee mensen die mee gaan met de fellowship
    Een tovenaar
    Vier Hobbits
    Een elf
    Een dwerg
    Verder kan je nog mensen/elfen/Hobbits zijn die ze onderweg tegen komen en ze af en toe ergens mee helpen.
    Ook kan je een orc zijn of een Nazgul


    Lijstje
    Rol:
    Naam+Achtgernaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Woonplaats of de stad waar je bent geboren:
    Extra:

    Fellowship of the ring
    Elf gereserveerd door Newton


    Elfen
    Maerwynn Dacre Sakura1994

    Dwergen

    Mensen


    Hobbits

    Orcs

    Nazgul


    Regels
    Minstens 4 a 5 woorden
    Niet zonder toestemming van de andere diens personage vermoorden of verwonden
    Als je wilt stoppen moet je het laten weten! ook als je op vakantie gaat even melden.
    Minstens 2 personages een mag er maar in de fellowship.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:33 ]

    Chilaw schreef:
    M/g ik en ehh..een elf en een tovenaar? moet dat btw een jongen zijn?


    Dat mag en dat hoeft niet perse

    Okay ik zit nu heel erg te twijfelen :/

    Leeft Gollum / Sméagol dan ook trouwens?


    :)

    Holes schreef:
    Okay ik zit nu heel erg te twijfelen :/

    Leeft Gollum / Sméagol dan ook trouwens?



    Jewp

    Lotr is altijd leuk, maar een minimum van maar drie woorden is me veel te weinig en een minimum van drie personages te veel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Lotr is altijd leuk, maar een minimum van maar drie woorden is me veel te weinig en een minimum van drie personages te veel.

    Daar zit ik dus ook een beetje mee. :/


    :)

    Go schreef:
    Lotr is altijd leuk, maar een minimum van maar drie woorden is me veel te weinig en een minimum van drie personages te veel.


    Welke minimum is dan welgoed/verstandig om te doen dan pas ik drie regel gewoon aan. en de aantal personages zet ik toch denk ik van 3 naar 2

    Minimaal drie woorden wordt een mega-one-liner RPG. Ik zou het toch naar vier á vijf halen. En ik ben niet iemand van de meerdere personages, dus dan skip ik toch c;

    Maar je hoeft niet naar mij te luisteren, hoor. Het was slechts een suggestie.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mij lijkt het ook beter als we het minimuum regels verhogen (; Dat schrijft ook veel fijner.


    Caution first, always.

    Ow;p maar je hebt eigenlijk wel gelijk ghehe ;p

    Heb het verhoogt naar vier a vijf regels nyah meer regels mag je zwz wel van mij schrijven

    Maar suggesties en tips zijn altijd welkom heb nog niet veel hier rpgs gemaakt

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:35 ]