• Ik ben bezig met een story aan te maken en toen kwam ik tot het besef dat het genre dat ik wil aanduiden niet bij de opties zit.
    Ik heb het over het genre dystopisch/dystopian.
    Met al die dystopische boeken tegenwoordig lijkt het mij eigenlijk geen misplaatst genre hier? (Gezien hoeveel fanfics over die boeken er hier ook zijn)
    Idk, het lijkt mij niet mis.

    Cheerio.


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik denk het eigenlijk niet...


    Your make-up is terrible

    Ik denk niet dat veel mensen dat woord zullen snappen :'D Dus doe maar niet.
    Ik denk dat er genoeg andere (meer algemene) genre's zijn waaronder het past.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ik denk niet dat veel mensen dat woord zullen snappen :'D Dus doe maar niet.
    Ik denk dat er genoeg andere (meer algemene) genre's zijn waaronder het past.

    Dat zit er wel dik in ja, c:
    En dat is waar, maar ik denk dat 'dystopisch' het dan toch zeker het gepaste label zou geven.
    Ik stel het natuurlijk ook a-okay zonder.


    If I were once a planet, you were the axis

    Assassin schreef:
    Ik denk het eigenlijk niet...

    Hoezo niet? c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Reyes schreef:
    (...)
    Hoezo niet? c:


    Ik vind het een nietszeggend genre eigenlijk. Zo kan je nog wel 1000 andere genre's toevoegen terwijl je hem ook gewoon onder 'onbekende personen' of 'fanfictie' kan zetten. Of 'fantasy' uiteraard.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:33 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het een nietszeggend genre eigenlijk. Zo kan je nog wel 1000 andere genre's toevoegen terwijl je hem ook gewoon onder 'onbekende personen' of 'fanfictie' kan zetten. Of 'fantasy' uiteraard.

    Bwa ik vind dat er toch een verschil is met fantasy en dystopian, maar ik snap je punt wel. c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Father schreef:
    Ik denk niet dat veel mensen dat woord zullen snappen :'D Dus doe maar niet.
    Ik denk dat er genoeg andere (meer algemene) genre's zijn waaronder het past.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben in ieder geval iemand die niet weet wat dat betekent o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hm, ik vind dit wat specifieker dan de rest, denk ik. Dan kan je inderdaad nog vele genres toevoegen, op die manier.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    De wattes? Ik weet überhaupt niet wat het is, dus ik zeg bij deze nog even nee


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Shion schreef:
    Ik ben in ieder geval iemand die niet weet wat dat betekent o-O


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ze heeft niet voor niks een link naar wikipedia geplaatst in de beginpost. :') Het tegenovergestelde van een 'perfecte wereld', een utopie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Father schreef:
    Ik denk niet dat veel mensen dat woord zullen snappen :'D Dus doe maar niet.
    Ik denk dat er genoeg andere (meer algemene) genre's zijn waaronder het past.

    Ik vind dat we wel genoeg genre's hebben en dat het genre nou niet echt nodig is. Het enige voorbeeld wat ik erbij zou kunnen bedenken is namelijk de stories over THG.


    Physics is awesome

    Shion schreef:
    Ik ben in ieder geval iemand die niet weet wat dat betekent o-O


    -