• Ik ben bezig met een story aan te maken en toen kwam ik tot het besef dat het genre dat ik wil aanduiden niet bij de opties zit.
    Ik heb het over het genre dystopisch/dystopian.
    Met al die dystopische boeken tegenwoordig lijkt het mij eigenlijk geen misplaatst genre hier? (Gezien hoeveel fanfics over die boeken er hier ook zijn)
    Idk, het lijkt mij niet mis.

    Cheerio.


    If I were once a planet, you were the axis

    Hm... ik denk niet dat het zo veel zal toevoegen.
    Bovendien kun je maar drie genres kiezen bij je verhaal. Veel mensen zetten de overige elementen die erin voorkomen bij de beschrijving. Dat zou je ook kunnen doen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb die wikipedia-link even doorgelezen, maar ik snap er nog steeds niks van. :x
    Dus nee.


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    Ik heb die wikipedia-link even doorgelezen, maar ik snap er nog steeds niks van. :x
    Dus nee.

    fucked up futuristische wereld.


    If I were once a planet, you were the axis

    PercyWood schreef:
    De wattes? Ik weet überhaupt niet wat het is, dus ik zeg bij deze nog even nee


    Some people are art and do art at the same time

    Whut... waarom heb ik nog nooit van dat genre gehoort?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:56 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben heel erg fan van dystopieën, zoals 1984 of Lord of the Flies, maar ik denk dat die boeken gewoon onder thriller of roman vallen... Ik denk niet dat je alles moet gaan verduidelijken. Dystopiën zijn ook vaan gewoon sci-fi.
    Harry Potter en Lord of the Rings vallen allebei onder fantasy, maar dat lijkt ook niet op elkaar en daar hebben ze dus ook niet twee aparte dingen voor bedacht. Hoewel er natuurlijk wel meerdere vormen van fantasy zijn die niet worden gelabeld.
    Ik ben dus tegen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    PercyWood schreef:
    De wattes? Ik weet überhaupt niet wat het is, dus ik zeg bij deze nog even nee


    26 - 02 - '16