• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    xLastKiss schreef:
    (...)
    Bae Wen
    Ze knuffelt me voorzichtig en even knuffel ik Delilah terug. "Als je beneden wil slapen, zullen we wel van bed wisselen?" stelt ze dan voor, gezien mijn hoogtevrees. "Meen je dat? Dat zou echt geweldig zijn!" Hoopvol kijk ik haar aan "als je het niet erg vindt dan.." voeg ik er aan toe met een voorzichtig glimlachje. Als Delilah bevestigd dat we van bed kunnen ruilen, knuffel ik haar dankbaar en sta vervolgens op, pak mijn pyjama uit mijn koffer en glip de badkamer in. Als ik gedoucht heb schiet ik snel de pyjama aan, poets mijn tanden en loop terug. Als ik er ben kruip ik in het bed en glimlach naar Delilah. "Slaap lekker" zeg ik, en ga goed liggen. Een paar minuten later val ik in een diepe slaap, met de gebruikelijke dromen. Mensen schreeuwen naar me, slaan me, ze..
    Die nacht slaap ik erg onrustig en wordt een paar keer wakker. Als er dan eindelijk een beetje licht onder het gordijn vandaan piept besluit ik dat slapen geen zin meer heeft. Opnieuw pak ik wat kleding en stap onder de douche. Ik ben een ochtendmens, maar ik heb geen idee hoe laat het zou zijn, ik ben toch niet moe. Als ik me aangekleed heb leg ik zachtjes mijn pyjama op mijn bed en loop de gang op, waar ik een beetje doelloos ronddwaal.


    (Hahah leuke pyjama, schattige foto's!)
    Delilah Gerson kamer vijf

    "Meen je dat? Dat zou echt geweldig zijn!" Hoopvol kijkt Bae me aan "als je het niet erg vindt dan.." glimlacht hij erachteraan.
    "Nee hoor, ik vind het niet erg! "verzeker ik hem, wat beloond word met een vrolijke knuffel, en gooi mijn boek en mijn tas alvast op het bed boven me ( dacht ik toch) .
    Daarna kijk ik om, maar Bae is alweer verdwenen, hij komt na een paar minuten terug in zijn pyjama, hij ziet er een beetje moe uit.
    "Slaap lekker!" zegt hij, ik glimlach en fluister "slaap zacht " terug, een paar minuten later begint Bae onrustig te worden in zijn slaap, maar ik durf hem niet wakker maken, wie weet wat gebeurt er dan.

    Lieve schatjes, even toevoegen dat ik MORGEN op vakantie vertrek, iemand zin om mijn karakters te besturen? pb me!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:31 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Wachten wachten wachten bij het kappertje..

    Maaar ik heb hier wel wifi!!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I am BACK! ^^


    Little do you know

    me2 :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mabel Winter
    Ik voel hoe de zon door de gordijnen in mijn gezicht schijnt, ondanks dat ik er ver van af lig. Met een gaap open ik mijn ogen en ik rek me uit. Het bed van Laurinda is leeg, ze is dus al wakker..
    Ik sla de dekens van me af en stap uit bed waarna ik me uitrek. Ik ga op het puntje van mijn tenen staan en mijn handen gaan zo ver ze kunnen te lucht in waardoor ik me uitrek. Ik open de roze koffer van mij en haal er een setje kleren uit. De kleren trek ik aan en als laatste doe ik mijn schoenen aan.
    Ik loop naar de badkamer met mijn make-up tas en mijn tandenborstel waarna ik daar mijn gezicht reinig met een scrub, iets wat ik altijd één keer in de week doe, ik ben zo'n iemand die graag een schoon gezicht heeft. Daarom prop ik mijn poriën ook niet vol met foundation, want daar krijg je juist een vieze huis van met puistjes en dat soort dingen. Als ik de scrub van mijn gezicht heb gewassen met koud water doe ik wat mascara op mijn wimpers. Als je mij zou vragen wat ik nu mooi vind aan mijzelf zou ik zeggen mijn wimpers. Gewoon omdat ze zo lang zijn, het lijkt net of heb ik altijd nep wimpers op.
    Ik maak met een eyeliner pen een streepje boven mijn wimperrand en maak in mijn buitenste ooghoek een puntje en ga dan iets terug naar de onderste wimperrand. Als ik daar mee klaar ben doe ik een waterval vlecht in mijn haar.
    Als ook mijn haar goed zit sta ik op, berg mijn spullen weer op in mijn roze koffer en ik loop naar de deur om naar beneden te gaan. Eenmaal beneden ga ik maar gewoon even in de woonkamer zitten op de grote bank in de hoek.


    Tadah x'D
    Weer een mooie lange reactie, ben ik goed in x'D


    Little do you know

    [Jup Mabel. Als je haar maar goed zit ^^]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    [Jup Mabel. Als je haar maar goed zit ^^]


    Haha, Ja toch? x'D
    Zo ben ik in iedergeval wel :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, Ja toch? x'D
    Zo ben ik in iedergeval wel :')


    [Bij ons in de klas zeggen ze dat altijd als we een presentatie moeten houden xD Hey Daisy! Als je haar maar goed zit xD En ik kan me dooderergenndoor die pruik :') ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Bij ons in de klas zeggen ze dat altijd als we een presentatie moeten houden xD Hey Daisy! Als je haar maar goed zit xD En ik kan me dooderergenndoor die pruik :') ]


    Haha x'D
    Geweldig, hier word dat niet gezegd, maar ach hier gedragen ze zich nogaltijd kinderachtig :')
    Net een kleuterklas wij, en dan ga je examens doen x'd
    Tis dat ze niemand wilden laten zitten, anders was de helft van mijn klas blijven zitten, we waren met 30 en maar zeven hadden een goed rapport in de tweede periode ik was één van die zeven *Proud* ^^
    Maar ja, ik snap dat je je dood ergert aan die pruik D:
    Is ie van echt haar? Denk het wel d:
    Ik denk er aan om mijn haar lang te laten groeien (Maar dan ook écht lang) en dan doneren aan kika ofzo c:
    I'm a good person c:


    Little do you know

    outfit laurinda btw

    Laurinda Pearl
    Als ik de woonkamer terug in kom zit Mabel al in de bank, sure, daar zitten we op te wachten, maar misschien dat we het gezellig kunnen maken... voor nu?. Ik draai me om en loop de keuken in waar ik de waterkoker aan zet.
    Terwijl het water kookt pak ik twee grote mokken uit het kastje en zet ze op het aanrecht, ook pak ik twee theezakjes. Mabel een beetje lollig maken he, een grapje kan geen kwaad en ik begin in de kastjes te zoeken. Bacardi amazing.
    Ik schenk de ene mok een kwart vol, en zet de fles terug, hang in beide bekers een theezakje en vul ze tot bijna de rand met kokend water, doe in beide nog wat honing, in die van Mabel wat meer... En zet alles terug op de plek waarna ik de twee mokken mee neem naar de woonkamer en Mabel een mok in haar handen druk en naast haar ga zitten. "Gewoon opdrinken, ik had geen zin om alleen thee te drinken." zeg ik met een lach en ik kijk der aan waarna ik een slok van mijn eigen thee neem.




    happy roww? xD


    laurinda word nog eens als gemeen beschouwd straks :(
    ik hoop toch voor je dat je het goed gaat maken want anders kom ik serieus je kussen stelen o.o


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Haha x'D
    Geweldig, hier word dat niet gezegd, maar ach hier gedragen ze zich nogaltijd kinderachtig :')
    Net een kleuterklas wij, en dan ga je examens doen x'd
    Tis dat ze niemand wilden laten zitten, anders was de helft van mijn klas blijven zitten, we waren met 30 en maar zeven hadden een goed rapport in de tweede periode ik was één van die zeven *Proud* ^^
    Maar ja, ik snap dat je je dood ergert aan die pruik D:
    Is ie van echt haar? Denk het wel d:
    Ik denk er aan om mijn haar lang te laten groeien (Maar dan ook écht lang) en dan doneren aan kika ofzo c:
    I'm a good person c:


    Het is mijn eigen haar dus je ik denk dat het van echt haar is xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Het is mijn eigen haar dus je ik denk dat het van echt haar is xD


    Haha, cool dat dat ook gedaan word d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, cool dat dat ook gedaan word d:


    Ja :) Maar je haar moest minimaal 20 centimeter vanaf je oor zijn en ik had 37 :P Dus ik had het ook nog wat langer :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mabel Winter
    Na een tijdje komt Laurinda met twee mokken aan lopen waarna ze mij er één van geeft.
    "Gewoon opdrinken, ik had geen zin om alleen thee te drinken" zegt ze terwijl ze me aankijkt als ze een slok van haar thee neemt.
    "Uhm.. oké, dankje" zeg ik schouderophalend en ik neem een slok van de thee. Een frons verschijnt op mijn voorhoofd en vragend kijk ik naar Laurinda op.
    "Wat is dit voor thee?" vraag ik haar, deze smaak heb ik nog nooit geproeft. Er zit echter wel veel honing in, iets wat ik best lekker vind eigenlijk..
    Ik haal mijn schouders nogmaals op en neem opnieuw een slok van de thee.


    Geen inspiratie meer x'D


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ja :) Maar je haar moest minimaal 20 centimeter vanaf je oor zijn en ik had 37 :P Dus ik had het ook nog wat langer :P


    Chill (:
    Ik ben echt een aansteller als het om me haar gaat x'D
    Vorige zomervakantie ben ik naar de kapper geweest, ik zei 'bijknippen' dat wijf doet er vijf-tien centimeter af. Ik vond het echt vreselijk O.O
    Het was tot net op mijn schouders, heb er echt enorm om gehuild x')


    Little do you know