• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Thomas William Laufreyson Kamer 2
    Ik hoorde haar nogsteeds woelen. Zelf lag ik doodsstil, maar dat betekende voor mij juist weer dat ik niet sliep. In mijn slaap rommelde ik namelijk altijd erg veel rond in mijn bed. Bij haar vraag zuchtte ik diep. "Ja" kwam er zacht uit mijn keel. Ik wilde het er eigenlijk niet over hebben. Het was nog een pijnlijk duidelijk feit wat bevestigde dat ik onwaardig was, niets ooit goed kon volbrengen en nergens ooit bij zou horen. Het gevoel zorgde fysiek voor steken in mijn hart en mijn ademhaling werd er oppervlakkig door. Ik wilde zo graag laten zien dat ik goed genoeg was aan mijn ouders, dat ik een waardige zoon was. maar elke keer werd ik weer hard op de feiten gedrukt dat ik dat nooit zou worden. Een stille traan rolde over mijn wang en reflecteerde het beetje licht wat door het raam naar binnen kwam.


    Bowties were never Cooler

    Abigal Pierce
    Hij beantwoorde mijn vraag met een zachte ja en zijn ademhaling veranderde iets. Het beetje licht dat via het raam naar binnenkwam was niet genoeg om elkaar duidelijk te zien, maar het was goed genoeg om in de nattigheid op zijn gezicht zichtbaar te zijn. O gosh.
    "O Loki, sorry." Ik hield niet van huilende mensen, ik ging er vaak zelf zo achteraan.
    Ik stapte uit bed en liep op de tast richting de deur, waar ik gelukkig aan de goede kant zat, er zaten geen bedden in de weg voor mij en naast de deur vond ik de lichtknop die ik aandeed. We sliepen toch allebei niet dus het zou ook niemand wakker maken.
    Mijn ogen moesten even wennen maar daarna liep ik richting het bed van Loki en ik zag dat mijn vermoeden wel degelijk juist was, die traan. Ik ging naast hem zitten op de bedrand, "Sorry Loki"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Johnson
    Na gedag gezegt te hebben tegen Sam loop ik mijn kamer in. Kort kijk ik rond, twee stapelbedden staan in het einde van de kamer. Het ziet er eigenlijk best cool uit. Als ik zie dat er iemand ligt te slapen ben ik meteen stil. Ik open mijn koffer en haal er een pyjama broek uit. Snel trek ik mijn shirt en spijkerbroek uit waarna ik ze in de koffer stop. Snel trek ik mijn pyjama aan en klim op het rechter bovendste bed. Langzaam en stilletjes ga ik op het kussen liggen en trek ik de dekens over mezelf heen.Ik zucht diep en kijk naar het plafond.
    "Ugh" mompel ik geërgerd als ik na een half uur nog niet in slaap gevallen ben. Ik wist dat ik niet in slaap zou kunnen vallen zonder muziek of gepraat, of inieder geval een geluid..


    Little do you know

    [Daisyy?
    Nu verdien ik toch wel een reactie?
    Anders laat ik Mabel gewoon weglopen, Rafael denkende dat ze hem nu wel vreselijk vind x'd]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Daisyy?
    Nu verdien ik toch wel een reactie?
    Anders laat ik Mabel gewoon weglopen, Rafael denkende dat ze hem nu wel vreselijk vind x'd]


    [Ugh oke ;) Aangezien ik dat stukje las gelijk met :
    Hufflepuf wil Buf xD Oke niemand snapt hem maar ik zit oude live stream te kijken xD ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thomas William Laufreyson Kamer 2
    Ik beet op mijn lip en probeerde de gevoelens weg te drukken, maar het lukte niet. Ik hield Sleipnir dicht tegen me aan, maar zels dat hielp niet. Het verschrikkelijke gevoel trok door mijn aderen. Ik hoorde Abby sorry zeggen. "Niet jou fout." zei ik met een gebroken stem. Ik hoorde wat geschuivel op de vloer, maar besteedde er geen aandacht meer aan. Waarom was ik niet gewoon gaan slapen> Dan had ik hier nu niet met tranen in mijn ogen als een klein kind gelegen. Opeens ging het felle licht aan en ik verborg mijn hoofd in mijn knuffel. Niet alleen tegen het licht, maar ook om de tranen uit mijn ogen te vegen. Ik keek op toen ze naast me kwam zitten o het bed, net als mijn moeder altijd deed toen ik klein was en een nachtmerrie had gehad. Voorzichtig legde ik mijn hoofd op haar schoot. Mijn knuffel hield ik weer dicht tegen mijn borst aan gedrukt. Ik stond er altijd alleen voor en was erg op mezelf, maar soms was hetgeen wat me het meest tot rust bracht juist dat menselijke contact wat ik zo vermeed. Mijn ademhaling werd langzaam weer dieper en rustiger en de tranen in mijn ogen rolden niet meer over mijn gezicht.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Loki had zijn gezicht in een knuffel, die ik btw niet eerder gezien had, gedrukt en keek op toen ik ging zitten. Zijb hoofd legde hij op mijn schoot en zijn knuffel werd tegen zijn borst gedrukt. Nu pas zag ik hoe hij zich eigenlijk voelde en mijn hand streek voorzichtig langs zijn gezicht om de laatste sporen van tranen mee te nemen.
    " wil je er over praten? ". Ik had het zelf net niet gedaan, er over praten of antwoord geven op zijn vragen. Maar misschien hielp het voor hem.
    ". Niets moet alles mag" voeg ik aan mijn zin toe. Als hij niet wou praten zou ik hem niet gaan dwingen dat had hij bij mij ook niet gedaan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ugh oke ;) Aangezien ik dat stukje las gelijk met :
    Hufflepuf wil Buf xD Oke niemand snapt hem maar ik zit oude live stream te kijken xD ]


    YAY! FINALLY!
    Na drie fucking pagina's wachten :')

    Lol, Mike is degene die gepleurt is :')
    *GTST


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    YAY! FINALLY!
    Na drie fucking pagina's wachten :')

    Lol, Mike is degene die gepleurt is :')
    *GTST


    [Dat wist ik al een tijdje xD Maar ik hoopte zo erg Nina xD Maar ik val haast in slaap dus als ik niet reageer lig ik te pitten xD Ik ga proberen te schrijven]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Dat wist ik al een tijdje xD Maar ik hoopte zo erg Nina xD Maar ik val haast in slaap dus als ik niet reageer lig ik te pitten xD Ik ga proberen te schrijven]


    Haha, ja ik hoopte ook Nina :')
    Nu krijgt die arme Nola haar vader nooit te kennen :c
    Nola verdient zo'n bitch ass moeder als Nina niet. En mike is er pas net in :c
    Ik mocht hem wel..


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, ja ik hoopte ook Nina :')
    Nu krijgt die arme Nola haar vader nooit te kennen :c
    Nola verdient zo'n bitch ass moeder als Nina niet. En mike is er pas net in :c
    Ik mocht hem wel..


    Ik ook :C Maar wacht heb jij dan die springlevend app? -oke serieus ik wil 2 wachtwoorden daarvan weten xD-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik ook :C Maar wacht heb jij dan die springlevend app? -oke serieus ik wil 2 wachtwoorden daarvan weten xD-


    Ja, ik heb de app d:
    Welke wachtwoorden wil je weten?
    -je kan ze ook op internet zoeken d:-


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ja, ik heb de app d:
    Welke wachtwoorden wil je weten?
    -je kan ze ook op internet zoeken d:-


    -heb ze opgezocht maar ik kan ze niet vinden. Ik zit eenmaal niet in ravenklauw.-ik zit in griffindor :Y)-
    Euhm de laatste 2 wachtwoorden. xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    -heb ze opgezocht maar ik kan ze niet vinden. Ik zit eenmaal niet in ravenklauw.-ik zit in griffindor :Y)-
    Euhm de laatste 2 wachtwoorden. xD


    Pff, je typt bij google gwn 'GTST springlevend wachtwoorden' en Tadah, antwoorden genoeg x'D
    het woord is 'Wind' en et cijfer is '0209' (:
    Bij het laatste krijg je te horen dat degene die gepleurd is een brefet had, dus is het Mike x'D
    Ik ben een logische denker ^^
    Maar dat ze het al zo vroeg vrijgeven -.-
    Geen stijl hoor x'd


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Pff, je typt bij google gwn 'GTST springlevend wachtwoorden' en Tadah, antwoorden genoeg x'D
    het woord is 'Wind' en et cijfer is '0209' (:
    Bij het laatste krijg je te horen dat degene die gepleurd is een brefet had, dus is het Mike x'D
    Ik ben een logische denker ^^
    Maar dat ze het al zo vroeg vrijgeven -.-
    Geen stijl hoor x'd


    Ah xD Maar tja ik ben niet zo logisch xD of ik debk te moeilijk of ik zit in mezelf te kletsen en krijg lach kicks xD
    En ik voel me kapot Roww. Moet er morgen vroeg uit. Ik ga naar Artis met me broertje en zusje xD Dus ik zal morgen pas reageeren. En dan reageer ik ECHT.

    Iedereen slaap lekker!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial