• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het best


    Bowties were never Cooler

    Mabel Winter
    ''Ik? Natuurlijk niet! Hoe kom je daar nou weer bij?'' antwoord Rafael overdreven op mijn vraag ''Nja, ik ga daar dus pitten of het word de hele nacht wakker blijven aangezien ik Mathiäs dus niet vertrouw.'' vervolgt hij dan.
    ''Princess, ik ga slapen. Welterusten he.'' zegt hij uiteindelijk waarna hij een kus op mijn wang drukt en de bieb in loopt. Rood aangelopen vanwege die kus blijf ik beduusd staan. Langzaam siert een stralende glimlach rond mijn lippen en met mijn hand tegen mijn wang huppel ik de trap op. Nog nooit heeft een jongen dat bij me gedaan.. uberhoupt heeft een jongen me nog nooit 'Princess' genoemd of een andere 'romantische' bijnaam.. Als ik bovenaan de tweede trap sta loop ik naar de kamer waar ik slaap. Met een zuchtje open ik de deur, Laurinda is er al. Met een glimlachje begroet ik haar.
    Ik haal mijn tandenborstel uit mijn koffer en loop naar de badkamer waar ik mijn tanden wit begin te poetsen. Als dat gedaan is vlecht ik mijn haren in en maak ik mijn gezicht schoon met een make-up remover en een nacht créme. Ik heb niet graag puistjes, en om die tegen te gaan doe ik ook alles wat mogelijk is.
    Als ik klaar ben met mijn routine loop ik naar het bed naast de trap, waar mijn koffers ook staan, en doe de dekens omhoog waarna ik eronder kruip. Mijn Pyjama had ik al aan dus daar hoefde ik me niet meer zorgen over te maken.


    [Awww c:
    Zijn dat jou puppy's?
    Puppy's zijn cute c:
    Tot ze opgroeien.. dan zijn ze niet zo cute meer.. x'd
    Ik ben namenlijk niet zo'n hondenfan :')
    De enige hond die ik ooit zal kopen zal ik kopen als ik op een boerderij woon, of een huis met een enorme tuin. En dan koop ik er twee, omdat dat roedeldieren zijn x'D]


    Little do you know

    LET IT BE MOOOOOOARNING ^^
    Then.. the drama can start with Pete x'D
    Poot Pete :')
    And Lau&Mabes.. if Appletree approves ofcours x'D


    Little do you know

    [Die 3de foto van toen ik haar voor de 2de keer zag xD en tessa is nu nog steeds schattig >:( haha
    alleen niet meer zo schattig als toen. Ik ga alweer reageeren ;) ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda

    mabel komt de kamer binnen en pakt haar tandenborstel. " hey" Die zooi had ik ibmiddels 2 uur geleden allemaal al gedaan...
    Ik lees nog even verder en als ze terug komt leg ik mijn boek onder mijn bed neer en kruip wat beter onder de dekens kruip
    "trusten Mabel" en ik sluit mijn ogen waardoor ik merk dat ik eigenlijk best moe ben en val in slaap


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nu gaan we toch beginnen met de ochtend?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jup. GOEIEMMORGEEN KUKELEKUUUUU


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Oké! oké! First: Let me be professional at this!]


    Little do you know

    Oke ik schrijf dan ff snel ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lyric Dayana Sage
    Haar outfit

    Zuchtend open ik mijn ogen en snel sta ik op. Mijn ogen gaan naar het andere bed waar ik niemand in zie liggen. Snel loop ik naar het ligknopje en knipper even met mijn ogen door het felle ligt. HEt setje die ik die avond daarvoor al had klaar gelegd pak ik op en loop naar de badkamer. Als ik heb gedoucht loop ik de kamer uit. Gooi mijn nachtkleding op mijn koffer en pak mijn zwarte tas met schaatsen. Geruisloos doe ik de deur die naar de gang lijdt open en loop snel de trap af. Ik kan merken dat nog niemand wakker is wat ik natuurlijk negeer. Terwijl ik de deur die naar buiten doe open blijf ik even stil staan en spits mijn oren waarna een zucht mijn lippen ontglipt en ik doe de deur achter mij dicht. Het sneeuw maakt mijn voeten een beetje koud wat ik negeer. Kou maakt mij niks uit. Ik ben er door de jaren heen tegen bestand geraakt. Zuchtend loop ik rond in de buurt van het huis totdat ik een vijver opmerk. Snel ga ik op de dicht bezijnste omgevallen zitten. Schop mijn laarzen uit en vervang die voor mijn witte schaatsen. Voorzichtig stap ik op het ijs en vliegens vlug doe ik al een zweefstand,gevolgt door een kadet. Daarna een kader en vervolgens weer een spot. Dit is zo bevrijdend.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [kijk hoe snel ik typ xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het is ochtend, de zon is pas net tussen de bergen zichtbaar.
    Het is vijf uur 's ochtends. Sommigen slapen al, maar er zijn natuurlijk ook vroege vogels bij die al bezig zijn met hun ochtend rituelen.


    F*ck meer kan ik niet verzinnen -.-


    Little do you know

    Hoeft ook niet xd draammmmaahhhh


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ghehe xD Ik was te snel Roww xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appelboompje schreef:
    Hoeft ook niet xd draammmmaahhhh

    Haha xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial