• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    SeaWaves schreef:
    Lyric Dayana Sage
    Haar outfit

    Zuchtend open ik mijn ogen en snel sta ik op. Mijn ogen gaan naar het andere bed waar ik niemand in zie liggen. Snel loop ik naar het ligknopje en knipper even met mijn ogen door het felle ligt. HEt setje die ik die avond daarvoor al had klaar gelegd pak ik op en loop naar de badkamer. Als ik heb gedoucht loop ik de kamer uit. Gooi mijn nachtkleding op mijn koffer en pak mijn zwarte tas met schaatsen. Geruisloos doe ik de deur die naar de gang lijdt open en loop snel de trap af. Ik kan merken dat nog niemand wakker is wat ik natuurlijk negeer. Terwijl ik de deur die naar buiten doe open blijf ik even stil staan en spits mijn oren waarna een zucht mijn lippen ontglipt en ik doe de deur achter mij dicht. Het sneeuw maakt mijn voeten een beetje koud wat ik negeer. Kou maakt mij niks uit. Ik ben er door de jaren heen tegen bestand geraakt. Zuchtend loop ik rond in de buurt van het huis totdat ik een vijver opmerk. Snel ga ik op de dicht bezijnste omgevallen zitten. Schop mijn laarzen uit en vervang die voor mijn witte schaatsen. Voorzichtig stap ik op het ijs en vliegens vlug doe ik al een zweefstand,gevolgt door een kadet. Daarna een kader en vervolgens weer een spot. Dit is zo bevrijdend.


    Zou Lyric zich niet eerst moeten in'schaatsen' ofzo? om haar spieren niet te overbelasten x'D
    Want zo doet ze dat wel, ik schaats zelf niet maar ik weet dat je je voor bijna elke sport warm moet lopen, en zeker ook bij schaatsen en kunstschaatsen d:
    En btw: She is wearing an expensive pants up there x'D
    Oké.. Die armband is wel heeeul duur O.O
    170 euro voor een fucking stukje leer met wat studs erop?! O.O
    DJEEZ dat moet een dure koe geweest zijn O.O
    Eigenlijk is haar hele outfit best duur :')
    En dan is Juliet degene die rijk is x'D


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Hoeft ook niet xd draammmmaahhhh


    Jawel :c
    Ik wilde iets van vijfhonderd woorden gaan schrijven wat jullie toch zouden negeren omdat jullie te lui zouden zijn het te lezen :')
    Oké, het word wat later.. en Pete komt het shirt tegen zo d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Zou Lyric zich niet eerst moeten in'schaatsen' ofzo? om haar spieren niet te overbelasten x'D
    Want zo doet ze dat wel, ik schaats zelf niet maar ik weet dat je je voor bijna elke sport warm moet lopen, en zeker ook bij schaatsen en kunstschaatsen d:
    En btw: She is wearing an expensive pants up there x'D
    Oké.. Die armband is wel heeeul duur O.O
    170 euro voor een fucking stukje leer met wat studs erop?! O.O
    DJEEZ dat moet een dure koe geweest zijn O.O
    Eigenlijk is haar hele outfit best duur :')
    En dan is Juliet degene die rijk is x'D


    Zelf hoef ik met kunstschaatsen nooit in te schaatsen. Nou ja gelijk zijn we bezig met ooienvaars en kaders xD
    En gewoon denken dat het een goedkope outfit is xD
    En tja Juliet kleed zich rijk xD Lyric gewoon als of ze een diepe zwerver is uit de wallen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    MissAlice schreef:
    , waarna hij vraagt welk bed van (...)
    (Ahhw poor Bae , wat schattig van je vriendje!)
    Delilah Gerson kamer vijf
    Bae zegt dat ik ook altijd bij hem terechtkan, ik knuffelde hem voorzichtig. Hij geeuwt even en strekt zijn armen uit ,waarna hij vraagt welk bed van hem is, en hij geeft toe dat hij angst heeft voor hoogtes.
    "Als je beneden wil slapen, zullen we wel van bed wisselen." stel ik voor

    Bae Wen
    Ze knuffelt me voorzichtig en even knuffel ik Delilah terug. "Als je beneden wil slapen, zullen we wel van bed wisselen?" stelt ze dan voor, gezien mijn hoogtevrees. "Meen je dat? Dat zou echt geweldig zijn!" Hoopvol kijk ik haar aan "als je het niet erg vindt dan.." voeg ik er aan toe met een voorzichtig glimlachje. Als Delilah bevestigd dat we van bed kunnen ruilen, knuffel ik haar dankbaar en sta vervolgens op, pak mijn pyjama uit mijn koffer en glip de badkamer in. Als ik gedoucht heb schiet ik snel de pyjama aan, poets mijn tanden en loop terug. Als ik er ben kruip ik in het bed en glimlach naar Delilah. "Slaap lekker" zeg ik, en ga goed liggen. Een paar minuten later val ik in een diepe slaap, met de gebruikelijke dromen. Mensen schreeuwen naar me, slaan me, ze..
    Die nacht slaap ik erg onrustig en wordt een paar keer wakker. Als er dan eindelijk een beetje licht onder het gordijn vandaan piept besluit ik dat slapen geen zin meer heeft. Opnieuw pak ik wat kleding en stap onder de douche. Ik ben een ochtendmens, maar ik heb geen idee hoe laat het zou zijn, ik ben toch niet moe. Als ik me aangekleed heb leg ik zachtjes mijn pyjama op mijn bed en loop de gang op, waar ik een beetje doelloos ronddwaal.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:33 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Oke dat is awkward. Aangezien het al weer ochtend is xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het is al weer ochtend xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    saw that el oh el, bezig met veranderen oeps


    And right from that moment, you took my breath away.

    Pete Johnson
    Langzaam voel ik mezelf uit mijn doorm wereld zakken. Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik rek me uit. De dekens die over me heen liggen sla ik aan de kant naar de muur toe en via het trappetje aan mijn bed klim ik er uit.
    Als ik op de grond sta rek ik mezelf nog eens uit. Een wit shirt die op mijn koffer ligt steelt mijn aandacht en met vragende blik loop ik erheen. Ik pak het op en zie dat er met roze een tekst op staat. Ik draai het shirt naar me om en houd het voor me zodat ik de tekst kan lezen 'Sorry girls, I suck dicks' staat er in rozen koeienletters op. Mijn ogen schieten open en ik vouw het shirt snel op waarna ik een jogging broek, een paar sokken en een shirt aantrek. Als ik klaar ben neem ik niet eens de tijd om mijn tanden te poetsen, dat kan wel een paar minuten wachten..
    Ik snel mijn kamer uit en ren de trap af, iets wat een enorm gebonk laat horen. Snel ren ik naar Matt's kamer en gooi de deur zonder pardon open. Het bed onder dat van Matt is leeg, iets waar ik even van profiteer.
    "Matt! Wakker worden" sis ik zacht als ik op het onderste bed ga staan.
    "Hmm.. Nee, ga weg" Matt duwd met zijn hand in mijn gezicht.
    "Oké, dan maar de moeilijke manier" grom ik. Matt ligt altijd half op zijn dekens half onder, dus ik pak beide delen vast zodat het deken om hem heen ligt en trek hem zo van het bed op het onderste, wat een geluk voor Matt dat dat een twee persoons bed is.
    "Wat the hell Pete?!" roept Matt geschrokken uit. Ik gooi het shirt naar zijn gezicht en Matt kijkt me vragend aan.
    "Lees het" snauw ik. Matt leest wat er op het shirt staat en hij kijkt me met grote ogen aan.
    "Iemand weet het" sis ik angstig "ik wil niet dat iemand het weet Matt!" vervolg ik met grote, bange ogen.
    "Pete, rustig. Misschien was dit wel gewoon een zieke grap van iemand. En ik denk dat ik weet wie, en volgens mij was het voor mij bedoelt" stelt hij me gerust.
    "Dus.. niemand weet het?"
    Matt shud zijn hoofd "niemand weet het" zegt hij met een glimlach waarna hij het shirt in zijn zwarte grappen koffer drukt. Waar niemand bij kan vanwege de slotjes.. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond "God zij dank.. ik wil echt niet dat mensen me gaan haten hiervoor" fluister ik zacht. Matt omhelst me.
    "Dat gebeurt ook niet, broertje, geloof me" zegt hij tegen me.


    [You've seen.. Matty the grumpy one.. Matty the player one.. Matty the angry one.. and now, Matty the caring brother (:]


    Little do you know

    [changed]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Sweet matty xd

    laurinda Pearl
    met een gaap word ik wakker en rek me eens uit. Het ligt dat door de kamer schijnt is vervelend in mijn ogen en ik draai me nog eens om n bed en druk mijn hoofd nog heel even in het kussen waarna ik rechtop ga zitten.
    Ik pak uit mijn tas een borstel, tandenborstel en mijn make up waarna ik in de badkamer verdwijn waar ik mijn gezicht was met koud water, mijn tanden poets en mijn haar borstel om vervolgens mijn ogen te voorzien van een laag groene oogschaduw , zwart oogpotlood en mascara.
    Ik loop terug naar de kamer en haal er een groene jeans uit met een wit tshirt waar een groene print op staat. Ik doe mijn zwarte sleehakken aan voor de lengte en klaar ik loop de kamer uit naar beneden.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I'm leaving people d:
    Morgen ben ik er weer (:


    Little do you know

    Loki Laufreyson
    Ik werd langzaam wakker toen het zonlicht in mijn ogen scheen. Ik keek op de klok... 7uur. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Ik keek even om me heen in de vreemde kamer. Ow ja, ik was in een hut in de bergen. Ook herrinderde ik me nu gisteravond. Ik keek naar het andere bed en zag haar daar lieflijk liggen. Ik kroop uit bed en grabbelde een papiertje uit een la. 'Bedankt voor gister. Kan je de bezorger van dit briefje terug op mijn bed leggen? Nogmaals erg bedankt. Loki.' Ik legde het briefje met mijn 8 benige paardenknuffel samen tussen haar armen. Ik haalde een schoon setje kleren en mijn toilettas onder mijn bed vandaan en liep ermee naar de douche om eens goed wakker te worden. In de badkamer was het stil. Ik legde mijn schone goed op de vensterbank en zette de douche aan. Na kort wachten koeedde ik me uit en stapte onder de heerlijk warme stralen om goed schoon en wakker te worden. Ook werd ik nu weer een stuk vrolijker nu ik me mijn grap voor het ontbijt herrinderde.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:42 ]


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce
    Ik werd rond half 8 wakker en tussen mijn armen in lag iets dat daar toch niet eerder gelegen had.
    Nu ik beter nadacht herkende ik de knuffel van Loki en ik gaapte een keer en las het briefje dat er bij zat. Ik stond op, liep naar zijn bed, legde het paard op zijn kussen, liep terug en liet mezelf terug op james bed vallen.
    Ik was nooit een ochtend mens geweest en vanacht had ik daarbij slecht geslapen.. Ik rol me op mijn zij en sluit mijn ogen nig even gewoon omdat ik lekker lig niet om te slaprn dan zou ik er nooit meer uit komen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Goooeiemorgen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik ga mijn personages maar eens stallen. Als jullie willen mogen jullie ze meeslepen tijdens opdrachten als ik er niet ben.]

    Loki Laufreyson Badkamer/Kamer 2/Eetkamer
    Iets na half acht was ik weer compleet schoon, geschoren en had ik schone kleren aan getrokken. Zwarte skinnyjeans met een groen shirt met een hoge v-nek. Ik liep terug naar mijn kamer en zette mijn spullen weg. In de kamer vond ik dat mijn knuffel weer op mijn kussen stond, die ik dus weer onder de dekens stopte, en Abby nu op haar dekens lag. Ik dekte haar voorzichtig toe met de dekens die ze van zich af had getrapt en liep toen naar beneden. In de keuken was het nog stil. Ik maakte een kom cornflakes en schonk een glas sap in voor ik aan de eettafel ging zitten met zo'n perfect uitzicht op de keuken dat ik de reactie op iedereen's gezichten zou kunnen zien als ze de kom zagen staan. Ik begon zelf rustig te eten. Ontbijt deed me altijd goed. Niet dat het me praatgrager maakte ofzo, maar mijn humeur was altijd al een stuk beter na een lekker ontbijt.

    John Hunter Bell Zitkamer/Badkamer
    Ik werd 's ochtends wakker in een van de stoelen van de zitkamer. John was vast hier gaan zitten en vergeten om optijd naar bed te gaan. Dom kind was hij soms ook. Ik rekte me eens goed uit, schraapte mijn keel en liep toen zelfverzekert naar mijn kamer. Daar stonden al twee jongens. Ik negeerde ze en pakte mijn spullen om te gaan douchen. Ik liep weer weg en ging opweg naar onze badkamer. Er waren suptiele verschillen tussen mij en John, omdanks dat we in hetzelfde lichaam zaten. Ik liep zelfverzekerder, er stonden duistere glinstertjes in mijn ogen en mijn stem was een octaaf of 1 a 2 lager dan die van hem. De badkamer was gelukkig nog leeg. Ik stapte in de douche en ontspande al mijn spieen. Ik moest hem zo echt vertellen niet meer in stoelen te slapen, want mijn nek en rug deden nu echt veel pijn.


    Bowties were never Cooler