• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    hahaha xD
    Misschien moeten we gaan praten op het talk topic? Zit nu btw in de starbucks :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *schakelt over naar talktopic*


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Weet iemand een Site waar ik Once Upon a Time, of andere amerikaanse series kan kijken?
    Met ondertiteling graag d:
    Anders volg ik waarschijnlijk alleen de plaatjes x'D


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Abigail Pierce
    "Je bent goed genoeg voor mij om mee om te gaan" voor nu.... "En ik weet zeker dat je ouders trots op je zijn, je moet gewoon je plek leren vinden." Pff luister wie het zegt..
    Mijn hand veegt voorzichtig de laatste tranen van zijn gezicht, hij trok de sprei wat hoger en ik bleef rustig zitten waar ik zat. Ik zou wachten tot hij sliep en dan denk ik even naar buiten gaan. Frisse lucht, slapen kon ik toch niet nu.
    Zijn ademhaling werd steeds regelmatiger en mijn vingers streelden nog altijd zachtjes langs zijn gezicht terwijl mijn ogen doelloos voor zich uit staarden.
    De zijne daar in tegen waren gesloten maar ik wist dat hij nog niet sliep.


    Thomas William Laufreyson Kamer 2
    Ik glimlachte een beetje bij haar woorden. "Dat is lief, maar ik weet ook wel dat je dat alleen uit medelijden zegt." zei ik zacht. Mijn stem trok weer wat aan, maar werd ook weer veel killer. Ik sloot mijn ogen en trok mijn sprei hoger op, Mijn ademhaling werd langzaam rustiger en langzaam werd ik slaperig. Het ritme waarmee haar vingers over mijn gezicht gleden liet me wegdoezelen. Ik vond het echt heel erg lief en fijn dat ze dit zo deed, al kon ik me niet over de gedachte heenzetten dat ze het alleen uit medelijden deed. Dat zou betekenen dat ik haar waarschijnlijk al snel weer zou wegduwen. Het was soms wel fijn om iemand te hebben om je gevoelens kwijt te kunnen, maar ik wilde geen medelijden en dat was lastig. Langzaam zakte ik weg en viel ik met mijn hoofd nogsteeds op haar schoot in slaap.


    Bowties were never Cooler

    wanneer gaat de hele club btw eens slapen? Ik hou mijn persoontjes puur wakker omdat ik anders niks meer te doen heb hier want zolang niet iedereen slaapt gaan we niet door naar de volgende dag en kan ik dus niks als mijn persoontjes eenmaal gaan slapen of ik moet ze midden in de nacht weer wakker laten worden....


    Abigail Pierce
    "Dat is lief, maar ik weet ook wel dat je dat alleen uit medelijden zegt." He wacht eens even, en een beledigde uitdrukking kwam op mijn gezicht. Nou dan niet he pfff. Voor zo ver de aardige Loki..
    Toen zijn ademhaling ritmisch werd legde ik zijn hoofd terug op het kussen en stond op. Ik liep eerst naar het bed van James en legde de deken weer fatsoenlijk neer mocht hij tussendoor terug komen, daarna liep ik richting de deur die ik vast opende, ik klikte het licht uit, liep de kamer uit, en deed de deur achter me dicht.
    In mijn eigen kamer, trok ik mijn schoenen aan waarna ik de trap afliep en daarna naar buiten, toen ik de deur los deed kwam de frisse lucht me te gemoed, beter, en ik liet me tegen de muur zakken.
    Verderop zat een groepje, maar ik besteedde er verder geen aandacht aan en liet mijn hoofd even leeg worden.
    Zou dat ook de reden zijn waarom Loki met mij omging vandaag? Uit medeleven? Dat hij me beloofde dat hij mijn vriend zou zijn tijdens het verblijf hier en dat hij me wou helpen, puur uit medeleven?
    Het zou een heleboel verklaren, de meeste mensen probeerden niet eens meer contact te maken, ofcourse not, waarom zouden ze wel?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 20:39 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Als je het mij vraagt reageert Daisy met Raffy, en dan kan iedereen slapen x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    Als je het mij vraagt reageert Daisy met Raffy, en dan kan iedereen slapen x'D


    Ik ga al ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda Pearl
    Nog leunend tegen het aanrecht dacht ik na en ik keek op zij, het t-shirt van Matt lag er nog...
    Ik pak het op en begin er met koud water en zout over heen te wrijven zodat de bloedvlekken minder worden en laat hem even drogen.
    Je houd van grapjes he? Eigenlijk verdiend hij het gewoon dus ik pak het shirt en zoek in alle kastjes naar een stift, stift, een stift, waar ligt een stift.
    Hebbes! Roze nog wel !
    Ik kijk nog een keer om me heen en zie niemand in de keuken, perfect! Ik leg het t-shirt op het aanrecht, wel zo dat ik de deur in de gaten kan houden als ik er bij sta en begin op de voorkant kant van het t-shirt te schrijven,; sorry girls, I suck dicks.
    Hihi.
    Ik leg de stift netjes terug in de la en bekijk mijn resultaat.
    http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mCShju0lGdEjV2Axq2hl0RQ.jpg
    De tekst had de laatste resten van de bloedvlekken ongeveer bedekt hebben.
    Ik pak het t-shirt weer op en loop de trap op, waar sliep Matt ook al weer? Maakt ook niet uit, iedereen zal wel weten dat het zijn shirt is denk ik zo..?
    Mijn voeten lopen de 2de trap op en zoeken een kamer uit, ik sliep zelf ook op de 2de verdieping dus ik zou snel genoeg iets weten. Ik kijk rond, zie geen wakkere mensen en ik leg het shirt op de kop in de kamer op een zwarte koffer. Moest Matt's kamer wel zijn want hij had de zelfde koffer aan haar laten zien met die grappen zooi erin.
    Ik loop vlug de kamer weer uit, doe de deur weer dicht en maakt dat ik naar mijn eigen kamer kom en ga daar met een boek op bed liggen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:06 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Abigail

    Na een tijdje buiten te hebben gestaan werd ik toch langzaamaan moe en loop terug naar binnen waar ik de dwur achter me dicht doe.
    Ik loop de trap op, zet mijn schoenen terug in mijn eigen kamer waarna ik terugloop naar de kamer ernaast. Ik maak voorzichtig de deur open en doe hem zachtjes weer achter me dicht en waggel tastend naar het bed van James om Loki niet wakker te maken.
    Tjeez waarom James zijn eigen ned nog niet heeft opgezocht mag ook joost weten.
    Ik ga in het bed van James liggen, trek de deken op tot mijn nek en laat de slaap me overnemen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAISY je zou vandaag een stukje doen :c
    Don't break your promises :c
    Cuz if you do.. I'll hate you :c


    Little do you know

    Daisy!! Laat raf slaapen dan kunnen we door naar volgende ochtend en iedereen weer spelen rpg enz


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John slaapt in de woonkamer in een stoel


    Bowties were never Cooler

    Raffy Montrose

    "Oh, hier aan de rechter kant. Hoezo?" vragend kijkt ze mij aan "Wil je daar gaan slapen of zo?" Vervolgt ze grinnikend. ik zet een ongelovig gezicht op.
    ''Ik? Natuurlijk niet! Hoe kom je daar nou weer bij?'' Zeg ik overdreven. ''Nje, ik ga daar dus pitten of het word de hele nacht wakker blijven aangezien ik Mathiäs dus niet vertrouw.'' Ja ik heb een nieuwe naam voor die gast gevonden. '' Princess, ik ga slapen. Welterusten he.'' Zeg ik dan maar als ik geeuw. Ik geef haar een kus op der wang en loop de bibliotheek in. Mijn luie kont laat ik zakken in de stoel en doe de capuchon over mijn hoofd. Ik voel hoe mijn ogen zwaarder worden en ik val in slaap.

    [Sorry Roww :'(
    Hopelijk maakt die spoiler wat goed? Want die spoiler is gewoon facking schattig xD







    ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Als Mabel slaapt laat ik Lyric gelijk wakker worden en is het 5 uur gassies. Aangezien Lyric altijd vroeg wakker wordt om te oefenen xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bij deze dus wlles slaapt en we beginnen op de volgende ochtend nu??


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign