• Want de stories die ik in mijn abo lijst heb staan, heb ik allemaal al bijgelezen.
    En op het moment heb ik graag even iets te lezen o.i.d.

    Wat ik graag lezen wil is:
    ~ Wel of geen fanfic: Alleen van Harry Potter. En heel soms 1D. Verder gewoon OP.
    ~ Genre: Romantiek en/of komedie en/of misdaad en/of horror.
    ~ Graag ABN geschreven.
    ~ Minimaal 20 hoofdstukken al geschreven.
    ~ Actief met hoofdstukken activeren, hoewel een afgelopen story ook welkom is, want dan kan ik al helemaal doorlezen.
    ~ Geen smiley gebruik.

    Ik geloof dat dit het wel zo'n beetje was. Heb jij een story waarvan je denkt dat ik 'm wel lezen zal, dump 'm dan alsjeblieft hier neer. Alvast bedankt! (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het dagboek van Aemilia
    Als Elena verhuist naar Londen Brengt ze het grootste deel van haar tijd door in de bibliotheek. Al snel raakt ze geïnteresseerd in de Romeinen in de zesde eeuw. Dolores, de oude maar zeer lieve bibliotheek secretaresse heeft het in de gaten en geeft Elena een zeer oud dagboek. “Je moet hier heel zuinig mee zijn, de verhalen in dit boekje zijn magische en zeer krachtig.” Met veel bewondering leest Elena die avond het dagboek door. Het boekje blijkt te zijn van Aemilia Augusta, ze is de dochter van een rijke Hertog. Maar ze is smoor verliefd op Adeo, een jongen zonder ouders, zonder huis en dus ook zonder geld. Die avond valt Elena in slaap, het dagboekje rustend in haar handen. Tot haar grote schrik wordt ze niet wakker in haar eigen bed, maar op de rand van een enorme fontein met een grote groep vreemd geklede mensen om haar heen.
    Als snel komt ze erachter wat haar taak is, Aemelia helpen vluchten van huis om samen te laten zijn met haar geliefde Adeo. Maar de problemen stapelen zich een voor een op.


    onbekende personen: Ja
    Romantiek: Ja
    ABN geschreven: geen idee, ik weet trouwens niet eens wat dat inhoud :]
    Minimaal 20 hoofdstukken: Nee sorry zo ver ben ik nog niet, maar er komt elke dag een nieuw hoofdstuk
    Actief; Ja zeker!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about