• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    (maar euh Richa is bi alleen dat wilde ik m laten ontdekken zegmaar :) dus anyone? :D)


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Cedric Beckett

    De vrouw van de balie weigert. Na een discussie van ongeveer een kwartier ben ik het zat en geef op. "Dag maatje, ik hoop dat je snel geadopteerd word." ik krabbel even op haar koppie en druk dan een kusje op haar kop. Dan draai ik me om, en loop met grote passen het asiel uit, ondanks dat ik de super lieve pup hoor piepen achter me. Eenmaal buiten haal ik gefrustreerd mijn pakje sigaretten uit mijn zak, waar er nog maar eentje in zit. Ik gooi het lege pakje in de prullen bak en steek de sigaret op. Na een diepe hijs genomen te hebben, maak ik de sigaret weer uit. gooi het weg en neem een pepermuntje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    INxHEAVEN schreef:
    (maar euh Richa is bi alleen dat wilde ik m laten ontdekken zegmaar :) dus anyone? :D)


    (Nou ik wil Michael wel naar de twins en Richa sturen ,maar hij is hetero x'D Als je het goed vind stuur ik Michael wel naar ze toe :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amy Lisa Parker
    Cedric loopt met grote passen het asiel uit . Ik zucht en sta rustig op. Barbara zegt dat het net een klein kind lijkt dat zijn zin niet krijgt. Ik knik. "Hij vindt het inderdaad niet leuk als hij zijn zin niet krijgt" vertel ik. "Neem der maar mee.. en zoeg dat hij deze papieren tekent en dat hij der over twee weken langs brengt voor haar inenting" ik knik. Ik stop de papieren in mijn tas en til de pup op. Ik zeg gedag en loop naar buiten. "Met geld krijg je niet altijd alles.." zeg ik en ik hou de pup voor hem omhoog. "En je moet stoppen met roken, anders gaat deze dame weer terug". "Laten we je auto maar halen.."

    Cedric Beckett

    "Met geld krijg je niet altijd alles." Zegt Amy en ze houd de pup op."En je moet stoppen met roken anders gaat deze dame weer terug. Laten we je auto maar halen" Zegt Amy. "Als je oplette Amy, zag je dat ik em al uit maakte. Waarom zou ik dat doen denk je?" vraag ik terwijl ik de pup van haar over neem en even knuffel. "de garage is bij jou om de hoek, dus je kan je auto gewoon bij je huis neerzetten" zeg ik. "Ik moet namelijk toegeven dat ik liever achter een stuur zit, niet alleen bij jou hoor"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    INxHEAVEN schreef:
    (maar euh Richa is bi alleen dat wilde ik m laten ontdekken zegmaar :) dus anyone? :D)

    (Als je een Homo nodig hebt heb ik Samuel voor je klaar staan :) geef maar een gil.)
    (Aangezien degene met wie ik de vorige samen schreef niet meer gereageerd heeft laat ik ze gewoon opnieuw beginnen alsof ze er nog maar pas zijn.)
    (Oja Ik moet Samuels karakterbeschrijving nog toevoegen)

    BeMe schreef:
    (...)
    (Als je een Homo nodig hebt heb ik Samuel voor je klaar staan :) geef maar een gil.)
    (Aangezien degene met wie ik de vorige samen schreef niet meer gereageerd heeft laat ik ze gewoon opnieuw beginnen alsof ze er nog maar pas zijn.)
    (Oja Ik moet Samuels karakterbeschrijving nog toevoegen)


    Super! Leeftijdsverschil is niet erg, Richa is erg volwassen voor z'n leeftijd :)


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Nou ik wil Michael wel naar de twins en Richa sturen ,maar hij is hetero x'D Als je het goed vind stuur ik Michael wel naar ze toe :3 )

    Haha stuur er maar op af en ga maar met de twins, want ik heb mijn homo gevonden yayyy! ^^


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    er is een praattopic he..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Ik schud even mijn hoofd. "Graag gedaan". Ik loop naar de auto en stap in. Zodra Cedric zit, rijd ik weer terug naar mijn huis. Ik pak een riem uit mijn tas en geef die aan Cedric samen met de papieren. Je moet de papieren tekenen en over twee weken moet je weer terug voor haar inenting." Vertel ik. Ik stap uit de auto. "Als je de papieren hebt getekend kan je ze aan mij geven, dan neem ik ze vandeweek wel weer mee."

    Cedric Beckett

    "Graag gedaan" zegt Amy hoofdschuddend. Ik grijns even. Ik stap in de auto en Amy rijd weg. Ze pakt een riem uit haar tas en geeft het aan mij. "Dankje, maar ik moet nog een halsband kopen" grijns ik. "Je moet de papieren tekenen en over twee weken moet je weer terug voor haar inenting" Ze stapt uit. "als je de papieren hebt getekend kan je ze aan mij geven. Dan neem ik ze van de week wel weer mee" Ik lees de papieren even door, vul in wat ingevuld moet worden en teken dan voor ik de papieren aan Amy geef. "Moet dat perse bij het asiel of kan het gewoon bij een dierenarts die ik zelf kies?" vraag ik. Vind dat wijf echt een stomme heks. Ik houd de puppy op mijn arm en houd mijn andere arm op voor Amy, zodat we samen naar de garage kunnen lopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    "Je mag het ook bij een eigen dierenarts doen." Vertel ik. "Ze is al gechipt en voor deze riem heb je gee halsband nodig" zeg ik. Ik pak een uiteinde van de riem en klik hem op de juiste ringvast. "Op deze manier heeft het asiel geen halsbanden en riemen nodig voor elke hond, daarom wil ik hem ook terug." In plaats van mijn arm door de zijne heen te steken pak ik zijn hand vast en kijk even twijfelachtig naar hem om te kijken of hij het wel goed vindt.

    Cedric Beckett

    "Je mag het ook bij een eigen dierenarts doen. Ze is al gechipt en voor deze riem heb je geen halsband nodig" Ze pakt de riem en klikt hem op een manier vast . "Op deze manier heeft het asiel geen halsbanden en riemen nodig voor elke hond. Daarom wil ik hem ook terug" Zegt Amy. Ik doe hem bij de puppy om en zet haar dan op de grond. Ze kijkt me kwispelend aan. In plaats van haar arm door de mijne de steken pakt ze mijn hand. "Ooh vandaar" zeg ik na de riem even bestudeerd te hebben. "We rijden zo sowieso naar de dierenwinkel" Ik loop, hand in hand met haar naar de garage en de puppy wandelt vrolijk mee. Eenmaal bij de garage herkennen ze meteen. Ze vertellen dat er niks aan de hand was. Ik teken dat ze gekeurd hebben en loop dan naar mijn Auto. Voor ik instap geef ik de puppy aan Amy, zodat ze bij haar op schoot kan. Als ze ingestapt is rijd ik weg. "Hoe zullen we haar noemen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    er is een praattopic he..

    Kleine dingetjes kunnen toch ook hier?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    (...)
    Kleine dingetjes kunnen toch ook hier?


    Kleine dingetjes ja. Dat van net werd gewoon irritant, jij niet hoor trouwens.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]