• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    Amy Lisa Parker
    Hij grinnikt even en verteld dan dat ze hem waarschijnlijk moest bellen van zijn vader en dat zijn zusje depressief is. "Ja, alsof jij ervoor kan zorgen dat ze ineens niet meer depressief is. Als ze echt depressief is, moet ze naar een psychiater. Alsof je niet al genoeg aan je hoofd hebt. En daarbij.. ze hadden ook eerder kunnen bedenken dat je veel geld kon gaan verdienen.. als je een goede advocaat bent, zoals jij, verdien je veel meer dan een dokter." Hij was hier altijd open over geweest naar mij toe en we konden er eigenlijk best makkelijk over praten. Mijn moeder wist dat hij een slechte relatie met zijn ouders had, ze wist niet het fijne ervan, maar ze vond het toch wel een beetje zielig dat hij zijn ouders niet had. Ik had het idee dat ze soms die rol wel op zich nam. Ik vraag me af of Cedric eigenlijk weet dat ze overleden is. "Kan je bij het volgende stoplicht linksaf slaan?" Vraag ik. "Ik wil je iets laten zien." Ik geef hem af en toe aanwijzingen totdat we op de parkeerplaats van een begraafplaats zijn. Ik stap uit en als Cedric en de pup er ook uit zijn steek ik mijn arm door de zijne heen. We wandelen een stukje totdat we bij het graf van mijn moeder zijn. "Ze is een half jaar geleden overleden, nadat ze zo'n 3 maanden eerder de diagnose kanker had gekregen. Het was een erg agressieve vorm en het was al uitgezaaid. We hadden besloten dat ze zich niet liet behandelen. De behandelingen zouden haar alleen maar pijn geven en uitputten. Ik was toen net kkaar met school en toen hebben we met z'n alle nog vakantie gevierd en leuke dingen gedaan. De laatste maand ging ze heel erg snel achteruit en kreeg ze steeds meer pijn. Op een gegeven moment werd ze letterlijk in leven gehouden door apparaten en hebben we de uiteindelijk de stekker eruit gehaald."

    Cedric Beckett

    Amy verteld dat ik niks aan het feit kan doem dat mijn zusje depressief is. En dat mijn vader het van te voren kon weten dat ik veel geld zou gaan verdienen. Dan vraagt ze of ik linksaf wil slaan. Ik volg haar directies en we komen uit bij een begraafplaats. Ze stapt uit en de puppy wandelt vrolijk mee met ons. We stoppen bij een grafsteen. "Ze is een half jaar geleden overleden, nadat ze zo'n 3 maanden eerder de diagnose kanker had gekregen. Het was een erg agressieve vorm en het was al uitgezaaid. We hadden besloten dat ze zich niet liet behandelen. De behandelingen zouden haar alleen maar pijn geven en uitputten. Ik was toen net kkaar met school en toen hebben we met z'n alle nog vakantie gevierd en leuke dingen gedaan. De laatste maand ging ze heel erg snel achteruit en kreeg ze steeds meer pijn. Op een gegeven moment werd ze letterlijk in leven gehouden door apparaten en hebben we de uiteindelijk de stekker eruit gehaald." Ik sla mijn arm om Amy heen. "Dat spijt me om te horen Amy. Ik mocht je moeder graag" ik druk een kus op haar hoofd. "Gecondoleerd"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij heeft zijn arm om me heen geslagen en een kus op mijn hoofd gedrukt. "Ik dacht dat je het wel wou weten" zeg ik. Ik leg mijn hoofd even tegen hem aan. Hmm hij ruikt nog steeds hetzelfde. Ik haal mijn hoofd weer van hem af en adem even diep in. Ik draai me naar hem om en kijk hem even aan in zijn mooie ogen. Ik heb hem echt gemist. Ik leg even mijn hand op zijn gezicht. Inmiddels is er een windje op komen zetten en is het vrij donker geworden boven ons. Ik kijk hem even aan in zijn mooie ogen en voor we het door hebben barst er een regenbui los. "Aaah. He bah" zeg ik. Ik had geen paraplu of vestje mee ofzo. De regen was wel even fijn na al die warme dagen, maar waarom moesten er zo'n koud windje bij? Ik pak zijn hand weer en trek hem mee terug naar zijn auto, waar we doorweekt aankomen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 20:37 ]

    Christian Grey
    Na twee vergaderingen te hebben gehad, ben ik toe aan een lunch en wat frisse lucht. Ik pak mijn spullen en wandel naar de lift waar ik mee naar beneden ga. Ik wandel naar een broodjeszaak en bestek daar een broodje en een flesje water. Als ik mijn broodje en water heb wandel ik richting central park. Ik wandel een stukje terwijl ik mijn broodje op eet.

    Jennifer Zoë Rosefield

    Ik was wat aan het tekenen en ik had al mooi het meertje kunnen schetsen. Net als ik eraan verder wilde werken ,kwam er een harde wind ,die de helft van mijn tekenbladen wegblies ,waardoor ik geschrokken overeind sprong ,ik bergde zo vlug als ik kon mijn tekenblok in mijn tas en ging achter de 4 bladeren aan. Ik had er te lang aan gewerkt om ze ta laten gaan. Na een tijdje had ik al 2 bladeren terug ,maar ik miste er nog twee. Toen ik het blad zag waaien rende ik er zonder op te letten achter ,waardoor ik tegen een gespierde torso aanrende.Ik keek op en zag het gezicht van Christian ,die ik deze ochtend ontmoet had.
    "Oh ,het spijt me echt ik ... Euh..."zei ik geschrokken en ik kon mijn woorden niet echt vinden. Het klonk vast stom dat ik tegen hem aanbotste omdat ik achter een blad aanzat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Ik zit dieo in gedachte over die aanklacht en bedenk dat ik al die documenten nog door moet syuren naar Cedric, als er iemand tegen me opbotst. "Oh, het soijt me ik.. euh" zegt ze een beetje geschrokken en ze komt verder niet uit haar woorden. Ik herken haar van vanochtend. Wat was haar naam ook alweer? Oja.. Jennifer. "Geeft niet. Kan gebeuren. Heb je haast?" Vraag ik dan.

    Jennifer Zoë Rosefield

    "Geeft niet. Kan gebeuren. Heb je haast?" vroeg hij me en ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Nee er vloog een ,...één van mijn tekenbladeren is weggevolgen."zeg ik dan uiteindelijk en beet zachtjes op mijn lip.Ik vreesde ervoor ,dat mijn blad officieel weg was. Ik kijk he eventjes aan ,omdat hij groter was dan mij moest ik wat omhoog kijken. "Ik heb je toch geen pijn gedaan hé?"vroeg ik hem dan voor de zekerheid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Ze verteld dat één van haar tekenbladen is weg gewaaid. Ze bijt even op haar lip, voor mij een teken dat ze waarschijnlijk onzeker is over haar tekenkunsten. "Ik heb je toch geen pijn gedaan hè?" Vraagt ze terwijl ze me aankijkt. Ik schud mijn hoofd. "Je hebt me geen pijn gedaan. Mijn lichaam kan het wel hebben. De vraag is of jij je geen pijn hebt gedaan?" Zeg ik. Ik was tenslotte groter en eerlijk is eerlijk, ook een stuk gespierder dan haar.

    Jennifer Zoë Rosefield

    Christian schudde zijn hoofd.. "Je hebt me geen pijn gedaan. Mijn lichaam kan het wel hebben. De vraag is of jij je geen pijn hebt gedaan?" zei hij en ik schudde nu ook mijn hoofd .Ik ging even met een hand door mijn haar en keek hem toen weer aan. "Ik heb niets ,maar bedankt voor het vragen."glimlach ik.
    Ik zag het broodje in zijn hand. "Oh was je aan het lunchen?"het kwam er zomaar uit en ik voelde me nu echt dom worden voor deze opmerking.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    "Ik heb niks, maar bedankt voor het vragen" zantwoord ze met een glimlach. "Oh was je aan het lunchen?" Vrasgt ze als ze het broodje in mijn handen ziet. Nee, ik loop gewoon rond met een broodje.. "Ja, ik was toe aan wat eten en wat frisse lucht, dus had ik besloten even pauze te nemen van mijn werk." Vertel ik. "Waren de koeken nog lekker?" Vraag ik dan naar aanleising van vanochtend. "Sorry trouwens dat ik een gesprek met je was aangegaan, maar er kwam nogal iets belangrijks tussen" vertel ik.

    Jennifer Zoë Rosefield

    "Ja, ik was toe aan wat eten en wat frisse lucht, dus had ik besloten even pauze te nemen van mijn werk." vertelde hij en ik knikte even Ik was blij dat hij er geen sarcastische opmerking van maakte "Waren de koeken nog lekker?" vroeg hij me dan ,naar aanleiding van vanochtend . "hmm,je ze waren wel lekker ,zoals altijd."zeg ik met een glimlach. "Sorry trouwens dat ik een gesprek met je was aangegaan, maar er kwam nogal iets belangrijks tussen" verontschuldigde hij zich dan ,maar ik wuifde het weg. "Is niet erg ,ik had trouwens toch niet veel zin om daar te blijven."zei ik schouder ophalend. Meestal als ik naar de Brew ging ,nam ik een meeneem pakketje ,om het dan vervolgens in Central park op te eten. "Heb je zin om te zitten ,of moet je zo weer weg?"vroeg ik hem dan ,aangezien we midden op het pad stonden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Ze verteld dat ze toch nier zoveel zim had in een gesprek. Ze zegt het niet met die woorden, maar dat maak ik er wel uit op. "Heb je zin om te zitten of moet je zo weer weg?" Vraagt ze dan. We stonden midden op het pad. Ik vond het niet zo erg, mensen konden er makkelijk omheen en anders hadden ze pech. "We kunnen wel even zitten" zeg ik. Ik had niet zo'n zin in een hele middag bewijs uitzoeken om mijn onschuld te bewijzen, al wist ik dat ik het toch wel moest doen. Het werd toch overwerken vandaag denk ik. Hmm, misschien kan Andrea wel alvast wat dingen opzoeken. Ik pak mijn telefoon en toets een nummer in. "Sorry hoor, even een snel telefoontje. Ik wil namelijk niet de helw avond overwerken.." vertel ik. Als er opgenomen wordt begin ik meteen te praten. "Andrea, kan jij voor mij een bestand maken met mijn agenda van afgelopen jaar en de documenten van de klachten van miss Turlington opzoeken en dit allemaal op mijn bureau leggen. Dankjewel." Ik hang weer op. "Dus, wat voor tekening was je aan het maken?" Vraag ik. Ik had geen zin in een opmerking over hoe direct ik aan de telefoon naar mijn personeel was. Het was nameljkk geenvraag geweest, maar gewoon een opdracht.

    Jennifer Zoë Rosefield

    "We kunnen wel even zitten" zei hij instemmend ,terwijl we richting een bankje wandelen ,haalde Christian zijn mobiel uit. "Sorry hoor, even een snel telefoontje. Ik wil namelijk niet de hele avond overwerken.." legde hij uit en ik knikte even. Ik volgde het hele gesprek niet helemaal ,want volgens mij was het nogal privé.Na zijn telefoontje ,richtte hij zich weer op mij."Dus, wat voor tekening was je aan het maken?" vroeg hij me dan. "Ik maakte schetsen van Central Park. "zei ik met een glimlachje. "Bijna iedere ochtend kom ik hier om te tekenen. "legde ik dan uit. Toen we bij een bankje aankwamen ging ik zitten en klopte ik naast me als teken dat Christian er bij mag komen zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Christian Grey
    Ze verteld met een gljmlachje datbze tekeningen aan het maken was Central Park en dat ze dat elke ochtend in Central Park komt km te tekenen.Toen we bij een bankje kwamen ging ze zitten en klopye ze naast zich ten teken dat ik ook moest gaan zitten. Ik ga naast der zitten. "Moet je niet werken of naar school?" Vraag ik. Ikzou geen tijd hebben om elke ochtend te tekenen, tenzij ik heel vroeg opsta. Ik sta meestal al op om 6 uur, gewoon omdat ik dan meestal wakker werd en dan had ik tijd om te douchen ende krant rustog te lezen en te ontbijten. Meestal ontbeet ik gewoon thuis in plaats van buiten de deur.

    Jennifer Zoë Rosefield

    Christian kwam naast me zitten"Moet je niet werken of naar school?" vroeg hij en ik haalde even kort mijn schouders op. "Ik moet wel naar school ,maar meestal sta ik dan vroeg op ,maar nu het vakantie is ,kan ik gaan wanneer ik wil."leg ik uit. "Wat voor werk doe je?"vroeg ik hem dan nieuwsgierig. Ik gokte dat hij al afgestudeerd was ,aangezien hij toch wat ouder leek dan mij.Ik schatte hem rond de 24 jaar iets daarrond. Ondertussen borg ik de bladeren die ik wel had kunnen redden weg in mijn tas.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH