• THE BREW

    Als je New York hoort denk je natuurlijk meteen aan het Vrijheidsbeeld, de prachtige skyline, het lichtgevende Times Square, het sprookjesachtige Central Park, het chique Upper East Side, maar waar je niet aan denkt is The Brew.
    In the concrete jungle where dreams are made of, staat een klein koffietentje, The Brew. Vlakbij Central Park heft dit tentje de perfecte plek. The Brew is een ontmoetingsplek voor vele jongeren uit New York. Of je nou bij de rijke elite hoort, of een centje minder te makken hebt, The Brew is voor iedereen. Je kunt hier altijd terecht voor een Latte Macchiato en een overheerlijke donut, maar je kunt ook snel langs wippen voor een Iced Coffee to-go. Bij the Brew kan het allemaal.


    In dit RPG speel je een jongere uit New York. Je mag helemaal zelf bepalen hoe het leven van deze jongere eruit ziet. Is hij of zij arm, of juist heel rijk? Kent hij/zij al veel van de andere personages of is hij/zij juist nieuw in New York? Het ligt allemaal in jouw handen!
    Het is niet zo dat The Brew in dit RPG de enige locatie is waar je je personage heen kunt laten gaan, je kunt ze overal heen laten gaan waar je wilt, maar The Brew zal wel een grote rol spelen. Hier ontmoeten veel jongeren elkaar.
    Onderling mag er al afgesproken zijn welke personages jouw personage allemaal al kent, maar er mag niemand buiten gesloten zijn! Ten slotte is het natuurlijk ook leuk als er een aantal personages zijn waar jouw personage nog kennis mee moet maken. Richt je dus niet alleen op de personages die die van jou al kent!

    REGELS:
    • Als je langer dan 2 weken niet reageert, zonder een geldige reden te hebben opgegeven, verwijder ik je personage(s).
    • Probeer zo lang mogelijke berichten te maken. Een keer wat korter is niet erg (iedereen kan wel eens zonder inspiratie zitten), maar het moet niet zo zijn dat je elke keer maar 1 a 2 regels hebt.
    • Elke schrijfwijze wordt getolereerd.
    • 16+ is toegestaan
    • Het aantal personages mag je zelf bedenken. Zorg er alleen wel voor dat je er niet meer neemt dan je aankan en zorg ervoor dat het aantal jongens/meisjes ongeveer gelijk blijft.
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.

    INVULLIJSTJE:
    Volledige naam:
    Leeftijd (minimaal 17)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is verplicht):
    Extra:
    Huis van je personage:

    Er is geen maximum personages, wel wil ik graag het aantal meisjes en het aantal jongens ongeveer gelijk houden!
    Meisjes:
    - Jennifer Zoë Rosefield - Raccoon (1,1)
    - Jaylee "Jay" Brooke Melian - Cairde (1,1)
    - Jailee "Lee"Brookelle Melian - Cairde (1,1)
    - Amy Lisa Parker - mismi (1,1)

    Jongens:
    - Michael Arthur Mc.Fields - Raccoon (1,1)
    - Cedric Beckett - Tonto (1,1)
    - Christian Grey - mismi (1,1)
    - Richard "Richa" Jack Louis Danny McNase - INxHEAVEN (1,3)

    Rollentopic + praattopic 1

    Have fun!

    The BrewCentral Park

    Ik heb dit topic met toestemming van Mamo overgenomen

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:20 ]

    Amy Lisa Parker
    Hij lijkt het niet erg te vinden dat ik zijn hand vastpak. We lopen samen naar de garage waar zijn auto meteen gehaald wordt. Hij geeft de puppy aan mij voordat ik instap. Ik stap in en zet der op mijn schoot neer. Ze gaat liggen. Als we wegrijden vraagt Cedeic hoe we haar gaan noemen. We? "We? Ze is jou hond Cedric" Zeg ik. Ik aai der rustig. "Misschien moet je een paar dagen wachten om haar een naam te geven. Dankan je haar een beetje leren kennen en dan een passende naam verzinnen.." stel ik voor.

    Nieuwe regel: probeer zoveel mogelijk dingen gewoon in het praattioic te bespreken. Daar kan je ook vragen of iemand jou personage wil meeten. Als er daar echt niemand op reageert mag je het best hier vragen. Zorg er alleen voor dat het niet te veel wordt en als je iets met elkaar wil bespreken doe dat dan alsjeblieft in het praattopic. thnx

    Cedric Beckett

    "We? Het is jouw hond Cedric" Zegt Amy terwijl ze de hond aait. "Misschien moet je een paar dagen wachten om haar een naam te geven. Dan kan je haar een beetje leren kennen en dan een passende naam verzinnen" zegt Amy. "Ik ben slecht in namen verzinnen, daarom dacht ik misschien wil jij helpen" antwoord ik haar. Best slecht aangezien ik kinderen wil, en dan niet eens een naam kunnen verzinnen voor een hond. "Misschien Lady? of Nina" de audi rijd soepeltjes over de straten en door de bochten. Ik heb deze auto gemist. Ik heb er meerdere natuurlijk maar dit is bij verre weg mijn favoriet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Ik ben slecht in namen verzinnen, daarom dacht ik misschien wil jij helpen." Zegt hij."misschien Lady? Of Nina?" Mijn gezicht betrekt bij de naam Lady en nog meer bij de naam Nina. "Jij bent echt vreselijk met namen" zeg ik. "Kijk het een paar dagen aan en als je dan nog geen leuke naam heby, dan help ik je wel" zeg ik.

    Cedric Beckett

    "Jij bent echt vreselijk met namen. Kijk het een paar dagen aan. Als je dan nog geen leuke naam hebt, help ik je wel" zegt Amy. Ik kijk haar even kort met samen geknepen ogen aan. Maar ik zwijg dan. Het duurt niet lang voor ik de parkeer plaats van een grote dieren winkel op rijd. Ik parkeer en zet de auto op de handrem voor ik hem uit zet. Wat heb ik eigenlijk nodig...Een halsband, een riem, voerbak, waterbak. twee manden, een voor thuis en een voor werk, denk ik even. Ik kijk naar het beestje dat op Amy haar schoot ligt te slapen. Ik kijk er even naar en til haar dan op van Amy haar schoot en stap uit de auto.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    We komen al snel aan bij een parkeerplaats van een grote dierenwinkel. Hij kijkt even naar de pup die in slaap is gevallen. Hij tilt haar op en stapt uit de auto. Ik stap ook uit de auto en liop richting de dierenwinkel. Ik pak een boodschappenkarretje. "Oke, eens kijken wat we allemaal nodig hebben... voerbak en drinkbak... halsband.. welke vind jij leuk?" Ik wandel door de winkel heen. "Ahja.. een ligmand.."

    Cedric Beckett

    Amy stapt ook uit en loopt richting de dieren winkel. Ik sluit de auto af en loop achter haar aan. "Oke eens kijken wat we allemaal nodig hebben. Voerbak, drink bak hals band. welke vind jij leuk?" Amy wandelt door de dierenwinkel en ik loop achter haar aan. "Ahja een lig mand" zegt ze dan. "Twee" verbeter ik haar. "Een voor thuis en een voor op werk" voeg ik er aan toe als uitleg. "Voor hals band wil ik wel een leuke, schattig iets wat bij haar past" zeg ik nadenkend. "Voer en drinkbak maakt niet zo veel uit en lig mand...iets zachts.. iets moois en iets wat niet snel stuk zal gaan."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Ik wandel de winkel door en kom als eerste de voer- en drinkbakken. Ik pak er van elk twee. Een voor thuis en een voor bij hem op kantoor. Vervolgens komen we de halsbandjes en riemen. Ik pak een riem. "Kies jij de halsband maar uit." Ik wandel verder en kom bij het hondenvoer. Ik bekijk de soorten die ze hebben voor puppies en kies de beste uit. Geld maakt toch niet uit. Vervolgens loop ik door naar de manden. Ik bekijk ze. Ik pak er een aantal. Één voor op kantoor en twee voor bij hem thuis. "Is alles nog steeds hetzelfde in je huis of heb je nog iets geschilderd of verbouwd?" Vraag ik. Ik wandel ondertussen door naar de speeltjes.

    Cedric Beckett

    Ik wandel achter Amy aan door de winkel. Bij de voer en drink bakken pakt ze van een drinkbak twee en voerbak twee. Een voor werk en een voor thuis neem ik aan. Bij de halsbanden en riemen pakt ze een riem. "Kies jij de halsband maar uit" ondertussen loopt ze door. Ik pak een lichtblauwe halsband met steentjes en loop dan snel naar Amy. Die heeft ondertussen al voer gepakt. en drie manden. "Is alles nog hetzelfde in je huis of heb je nog iets geschilderd ofzo?" Ze loopt door naar de speeltjes. "De meubels zijn lichter, verder is alles hetzelfde" antwoord ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij verteld me dat de meubels iets lixhter zijn geworden, maar dat verder alles nog hetzelfde is. Ik knik. Hij heeft een lichtblauwe halsband uitgezocht met steentjes. Ik pak een aantal speeltjes en leg die in de wagen. Ik pak nog een speciaal kleed voor in de auto. Hij wil vast niet dat alkes straks onder de haren en kwijl zit. "Volgens mij hebben we nu alles wel of denk je dat we nog iets vergeten zijn?" Zoals we nu aan het winkelen zijn lijken we meer vrienden. Misschien heb ik het me wel ingebeeld of heb ik me niet ingebeeld en is hij van gedachte veranderd. Ik durf er zelf natuurlijk niet over te beginnen. Bang dat ik mezelf voor schut zet of hem kwijt raak.

    Cedric beckett

    Amy pakt een speciaal kleed voor in de auto. Volgens mij hebben we nu alles of denk je dat we iets vergeten zijn? " vraagt Amy. Ik schud mijn hoofd. We lopen naar de kassa. Daar ligt nog eenhonden ggordel die ik er ook bij pak. Dan betaal ik alles. De kassiere doet alles in een tas behalve de halsband. Die doe ik bij de pup om. "Wat ben je mooi" zeg ik zacht tegen de pup die gelijk kwispelt. Ik loop naar de auto daar doe ik het kleed over de achterbank en klik de pup met de honden gordel vast. De rest leg ik in de achterbank. Als Amy naast me zit rijd ik nog niet weg. "Wil je mee naar mijn huis?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Nadat hij bij de kassa nog een hondengordel heeft gekocht, rekent hij af. De halsband doet hij meteen om en vervolgens lopen we naar de auto. Hij legt het kleed op de achterbank en zet haar vast met de riem. Als we allebij zitten rijd hij niet meteen weg. "Wil je mee naar mijn huis?" Vraagt hij. Ik weet eerlijk gezegt niet zo goed wat ik moet antwoorden. "Is goed." Antwoord ik maar. Misschien kom ik dan te weten of hij me misschien terug wil..

    Cedric Beckett

    "Is goed" antwoord Amy. Ik start de auto, zet de radio zacht aan en rijd dan van de parkeer plaats af. De eerste minuten luister ik fronsend naar de muziek. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen. We waren nooit stil tegen elkaar. Het gaat ging ook allemaal automatisch. Nu heb ik geen idee wat ik zou moeten zeggen, vooral zonder dat het geforceerd lijkt. Ik kauw even aan de binnenkant van mijn lippen en stop bij een stoplicht en zet de auto vast in zn 1 zodat ik straks zo weg kan rijden. "Mijn moeder probeerde laatst weer contact op te nemen" zeg ik dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amy Lisa Parker
    Hij rijdt weg en er hangt een beetje een ongemakkelijke stilte. Ik kijk uit het raam naar buiten. Waarom kuste hij me niet? Als we bij een stoplicht zijn verbreekt hij de stilte. "Mijn moeder probeerde laatst weer contact op te nemen" zegt hij. Ik wist hoe zijn relatie met zijn ouders was. Zijn ouders waren het niet eens met zijn keuze om rechten te studeren. Ze wouden dat hij geneeskunde ging studeren. Als ouder zou ik liever willen dat mijn kind iets doet wat hij of zij leuk vind en dat het gelukkig is. "Waarvoor? Probeert ze je weer over te halen een keer te komen eten?". Toen we nog bij elkaar waren heeft ze ook een paar keer gebeld. Ik heb ze nog nooit ontmoet.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 10:15 ]

    Cedric Beckett

    "Waarvoor? Probeert ze je weer eens over te halen een keer te komen eten?" Ik grinnik en rijd weg als het stoplicht op groen springt. "Mijn vader heeft denk ik lucht gekregen van hoeveel geld ik verdien want van hem moest ze contact opnemen. En er is iets met mijn zusje. Ze is erg depressief en schijnt zelfmoord neigingen te hebben. Ik heb al gezegd dat ze puber is en dat ik geen psycholoog ben. Toen heb ik opgehangen" antwoord ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]