• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nou omdat we zowat alle topic's vol stampen met ons gespam en ons geklets over van alles maar niet over de rpg xD

    Ja dat is wel ene punt xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    daarom zeg ik zo vaak ga over op een praaattopiiiic maardat word genegeeeeeheeerd xD hihihiihih

    en ga hier weer rpgeeeeeeeen xd

    en btw ze kunnen ons niet missen hoor ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nop. Dan word het hier dood ^^
    En btw, het praat topic is zo goed als vol..?
    Dus daar kunnen we niet veel x'D


    Little do you know

    Maak dan een nieuwe want praattopic is vol geloof ik xd en ga hier weer rpgen xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [ik kan nu voor 4 dagen eens per dag reageren, dus waarop moet ik reageren?]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    ik merk het xd


    Laurinda Pearl
    "Maar, Maar." en Matt begint te pruilen, staat op en kijkt me sneu aan. "Ik zat net zo lekker".. "Ahw niet zo zielig doen.." en ik sta ook op van het bed en grijns waarna ik hem terug op het bed druk "Ga daar maar zitten." en ik strek mijn beentjes die wat gevoelloos zijn na 70 kilo gedragen te hebben. Uit mijn tas pak ik mijn make-up tasje waar thank god ook een spiegeltje in zit, ik plof neer op Matt's benen, lach een keer "Nu zit ik goed" en doe het tasje los waarna ik mijn oogpotlood en mascara opnieuw doe aangezien alles eraf gehuild en geveegd was inmiddels.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze zegt dat ik maar 'daar' moet gaan zitten en duwt me terug op het bed. Waarna ze iets uit haar tas haalt en op mijn schoot gaat zitten.
    "Nu zit ik goed" zegt ze waarna ze begint te rommelen in een toilet-tas.
    "Hoeveel weeg jij wel niet?" citeer ik haar grinnikend.
    Als ik door haar spiegel zie dat ze nieuwe make-up op doet schud ik afkeurend mijn hoofd "Meiden en hun make-up. Ze kunnen gewoon niet zonder" zeg ik zuchtend "Al staat het sommige veeeel beter dan als ze geen make-up dragen.. Naturel look is niet mooi op iedereen" vervolg ik hoofdschuddend.


    Tats x'D
    Nu ga ik een personage maken..
    Wie eerst, meneer Teacher Mathew? Of jongen Steven?


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Ik stop mijn spul terug en gooi het tasje naar mijn tas toe en draai mijn hoofd om "Moet ik mij aangesproken voelen?" en ik kijk hem sarcastisch aan maar wacht niet op antwoord. "Pas maar op dat ik jou straks geen make-up op doe. Oh en btw, 54 kilo.."
    Ik sta op van zijn schoot en kijk twijfelend naar de sleehakken die ik vanmorgen had aangetrokken... Dat leek me niet verstandig als we buiten door de sneeuw gingen lopen dus ik zoek snel mijn sneakers op, plof naast Matt neer op het bed en trek ze aan.
    Als ik mijn sneakers eenmaal heb kijk ik hem aan "Done" en begin te lachen waarna ik me weer achterover laat vallen.

    mathew
    dan deze matty
    en dan wtevan
    en dan weer deze matty
    en matty
    en matty
    en matty
    en matty
    enz
    enz
    enz
    xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Moet ik me aangesproken voelen?" vraagt ze me waarna ze verder gaat met: "Pas maar op dat ik jou straks geen make-up op doe. Oh en btw, 54 kilo.."
    Ze gooit de toilet-tas naar haar koffer en ik grinnik zacht.
    "Ja, misschien moet je je een beetje aangesproken voelen" begin ik, breed grijnzend "Maar ik weet zeker dat ik er ge-wel-dig uit zou zien met Make-up op" zeg ik lachend met een wenkbrauw-wiebel.


    Ik ga nog even mijn rol invullen en dan ga ik slapen :c
    moet morgen vroeg me bed uit, en dan de hele dag Walibi rond slenteren x'D
    Dus dat word wat d:


    Little do you know

    jij gaat eerst mijn berichtje beantwoorden en het aanpassen in nhet topic o.O dan kan ik vnv persoontjes aanmaken
    nou kan ik vnv en morgen niet rpgen :(


    Laurinda Pearl
    "Ja, misschien moet je je een beetje aangesproken voelen,. Maar ik weet zeker dat ik er ge-wel-dig uit zou zien met Make-up op" Ik rol met mijn ogen, "Oke 1, die wenkbrauwwiebel ziet er niet uit, 2, om dat make-up gedoe wil ik best een wedje maken, 3, moet je er ook direct mijn kleren bij hebben? Weet jij zeker dat je niet stiekem een travestiet bent of zo??"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    GOOOOOEIEMORGEEN


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Terug in het huis.

    Zachtjes opende ik de deur van het huis waar ik 10 dagen geleden vertrokken was opnieuw. De begrafenis zou geslaagd worden, iedereen die er moest zijn was uitgenodigd en enorm veel mensen die ik niet kende maar die het gewoon erg vonden voor me waren ook uitgenodigd door mijn vader. Ik zuchtte zachtjes en veegde een paar verloren tranen van mijn wangen. Ik had bijna een hele dag aan een stuk zitten huilen, me afvragend waarom ze nooit iets had gezegd terwijl ze maar al te goed wist dat ik wist waar ze doorging. Ik zou hulp kunnen gezocht hebben, maar aangezien ze niets had gezegd moest het wel willen zeggen dat ze geen hulp wou. Ik keek even rond en schudde mijn hoofd. Het was nu niet het moment om mensen op te zoeken met mijn depressieve humeur. Ik liep langzaam naar boven, naar de kamer van mevrouw Sharp, hopende dat ze daar zou zijn. Ik klopte aan waarna de deur opengedaan werd door haar.
    Kort legde ik uit wat er de laatste dagen gebeurd was. Ik had al eens gebeld omdat ik zomaar opeens was vertrokken, maar ze begreep het. Ik glimlachte zwakjes naar haar waarna ik terug naar beneden liep en me op de zetel zette in de kamer waar iedereen zat als die niet in zijn of haar kamer was.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:40 ]

    10 dagen? Wij zijn op de 2de dag?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dat dacht ik dus ook al hé. xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Die 10 dagen slaat er gewoon op dat ík weg was maar het is weg nu]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:40 ]