• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik zal even reageren met Matty weer c:


    Little do you know

    Ik ben opzoek naar BAes laatste post maar ik heb duizende pagina's met gesprekken die nergens op slaan xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appelboompje schreef:
    jij gaat eerst mijn berichtje beantwoorden en het aanpassen in nhet topic o.O dan kan ik vnv persoontjes aanmaken
    nou kan ik vnv en morgen niet rpgen :(


    Laurinda Pearl
    "Ja, misschien moet je je een beetje aangesproken voelen,. Maar ik weet zeker dat ik er ge-wel-dig uit zou zien met Make-up op" Ik rol met mijn ogen, "Oke 1, die wenkbrauwwiebel ziet er niet uit, 2, om dat make-up gedoe wil ik best een wedje maken, 3, moet je er ook direct mijn kleren bij hebben? Weet jij zeker dat je niet stiekem een travestiet bent of zo??"


    Matt Johnson
    "Oke 1, die wenkbrauwwiebel ziet er niet uit, 2, om dat make-up gedoe wil ik best een wedje maken, 3, moet je er ook direct mijn kleren bij hebben? Weet jij zeker dat je niet stiekem een travestiet bent of zo??" zegt ze dan.
    Ik grinnik zacht "Die wenkbrauwwiebel is ook niet sexy bedoeld ofzo hoor, 2, ik hoef niet te wedden ik weet het gewoon, 3, jou kleren? Die scheuren als ik ze probeer aan te doen. Ik ben veel breder dan jij" begin ik grijnzend. Haar vraag over het travestiet zijn negerend.


    Tataa x'D


    Little do you know

    Lol, mijn vogel is verzot op Gevulde koeken x'D


    Little do you know

    Laurinda pearl

    "jij ontwijkt mijn laatste vraag" en ik grinnik " make up zou je trouwens beeldschoon staan Matt daar hebben we in inderdaad geen weddenschap voor nodig."
    Ik draai me een kwart op zijn schoot zodat ik hem aan kan kijken, ". Maar je mag me nu toch wel antwoord geven op die laatste vraag want jou zwijgen laat verkeerde gedachtes achter" grinnik ik.
    Hihi ik wist heel goed dat hij het niet was hoor maar het klonk zo leuk, Matt een travestiet hihi.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze zegt grinnikend dat ik haar laatste vraag ontwijk en uitdagend haal ik mijn linker wenkbrauw op.
    "Maar je mag me nu toch wel antwoord geven op die laatste vraag want jou zwijgen laat verkeerde gedachtes achter" vervolgt ze grinnikend.
    "Nou, één keer heb ik wel een jurk aangehad.. toen heb ik ook mijn benen geschoren, hakken aangehad en mooie nagellak op laten doen.. die meid van die pedicure winkel-dingetje keek me wel even raar aan.. Maar toen ik zei dat het voor een Halloween feestje was lag ze wel zo'n beetje dubbel. Maar goed, dat had ik dus gedaan met een hoop vrienden van me, voor een Halloween schoolfeest en..-" Ik slik even waarna ik even vooruit staar met nietsziende ogen "Het was allemaal het idee van Camille.Wij jongens zouden als meiden verkleed zijn en onze vriendinnen als jongens" vervolg ik met een glimlachje aan de herinnering van toen.. Dat alles was voor dat Camille verstrikt raakte in al die ingewikkelde shit.
    "Maar ik heb er nog wel een foto van" vervolg ik met een scheve grijns. Mijn mobiel haal ik uit mijn broekzak en ik scrol even door de foto's tot de allerlaatste foto van Camille en mij, ik in een jurk en enorm hoge hakken die Camille voor me had uitgezocht. Ook had ik een blonde pruik op en make-up. Camille had echter haar rode haren in een pet gepropt en een pak aangetrokken met een stel sneakers van mij eronder. Het is de mooiste herinnering die ik heb aan haar..


    Lol, inspiratie :'D


    Little do you know

    Goedzooo
    laurinda pearl

    Als Matt verteld over dat hij ooit als meisje verkleed was en wat daar allemaal bij in zat schiet ik in de lach. "Geweldig!"
    Ik spring van zijn schoo af en kijk hem aam, "ik dacht dat wij de omgeving zouden gaan bekijken of er wat interresants was dus alè ik wil vandaag nog weg". en ik draai me op en huppel de deur door de trap af naar beneden de gang in waar ik richting de deur huppel en mijn jas vande kqpstok haal.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oké, kijk wat ik vond op internet? x'D
    Geweldig mooi gewoon :')


    Little do you know

    Doet me denken aan zon dementor xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Doet me denken aan zon dementor xD


    Omdat die kaketoe die wiet-rook in zijn bek neemt? x'D
    Haha, nu je het zegt x'D

    Matt Johnson
    Laurinda zeurt dat ze vandaag nog naar buiten wil en staat op om vervolgens naar de deur te huppelen. Ik grinnik zacht en ren achter haar aan waarbij ik voorover buig en haar over mijn schouder gooi. Ik spring als het waren de trap af en sla een aantal treden over tot ik uiteindelijk beneden sta met Laurinda op mijn schouder. Ik loop naar de voordeur en open deze, ik zie nog net hoe een auto wegrijd. Met een vragende frons zet ik Laurinda op de grond en kijk haar aan.
    "Oké, waarheen Captain?" ik salueer en blijf zo staan tot ze antwoord geeft.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 15:19 ]


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    halverwege mijn weg klemmen twee armen zich om mijn middel en twee tellen later hang ik over dr schouder van Matt die me de trap af draaht naar buiten toe en me daar pas neer zet.
    " oke, waarheen captain" en hij salueert. Ik schiet opnieuw in de lach en haal mijn schouders op. Een stoep ofzo was er niet dus ik besluit zo willekeurig een kant op te lopen, of nou ja lopen, het was hf hupsen maar dat maakte niet uit.
    Ik was vrolijk em had energie en als ik zo door ging zou ik straks moe zijn en spring ik mooi op zijn rug op de terugweg. Hihi eviiil


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lyric Dayana Sage

    Na een tijdje sta ik op en pak de sporttas op met mijn schaatsen er in.
    ''Ik ga even dit opruimen.'' Zeg ik maar tegen de vreemde mensen en ik loop de gang op. Ik begroet even snel de jongen en het meisje die naar buiten lopen volgens mij daarstraks ruzie hadden. Vreemd dat ze zo vrolijk zijn. Ik schud even mijn hoofd terwijl ik de trap op loop. Eenmaal in mijn kamer leg ik de tas nee en ga op mijn bed liggen. Ik staar op mijn linker zij naar de muur en ik begin een beetje te spelen met mijn ring ik voel hoe er een doffe zoutige traan mijn traanbuisje verlaat en ik glimlach kleintjes. Het was de verloving's ring van mijn moeder geweest. Ik heb hem gekregen van mijn vader toen ik 15 werdt. Het doet pijn dat ze er niet meer is maar ik weet dat ze over mij waakt. Ik pak mijn oude mobiel en zoek een nummer op. Ik kan hem op de speaker aanzetten en al snel hoor ik de stem van Callum mijn gehoorvangen vullen. Ik krijg een grote gelukige glimlach op mijn gezicht. Dat ik hem al weer 8 maanden mijn vriend mocht noemen.
    ''Hey Cal.'' Zeg ik eventjes.
    ''Hey smartie.'' Zegt hij lachend terug. Ik voel een verontwaardigd gevoel binnen stromen.
    ''Je weet dat ik dat haat Cal!'' Roep ik met een pruillipje uit.
    ''Hey niet pruil lippen ik kan daar niet tegen.'' Owja had ik je al verteld dat Callum mij door en door kende? Nee zeker.
    ''Hmmm oke....'' Zeg ik kort af.
    ''Nee maar hoe gaat het met je?'' Vraagt hij dan maar is eindelijk. Ik weet dat hij zich gaat verzitten aangezien ik weet hoe onze telefoon gesprekken zijn. En dan weet je niet hoe wij in het echt zijn.
    ''Hmm gaat wel. Ik vind dat er niet echt veel aardige mensen zijn. Nou ja zo lijkt het in iedergeval. een gast zit van vrouw naar vrouw te huppelen en het verbaast me niks als hij er al eentje heeft genomen. Er zijn er 2 hyper. Er zit een kakker bij. En nog een gast die in zichzelf praat met 2 stemmen.''
    ''Geen concurrentie voor mij?'' Vraagt hij voor de zekerheid.
    ''Geen concurrentie voor jou.'' Zeg ik tegen hem.
    ''Echt niet?'' Vraagt hij voor de zekerheid. Ik voel me een beetje geergeerd worden. Aangezien ik weet waar dit naar toe gaat.
    ''Cal we hebben het hier over gehad ja.'' Zeg ik terwijl ik de speaker uit zet en de telefoon tegen mijn oor aan hou.
    ''Maar Ly.''
    ''Nee Callum. Je weet wat ik heb gezegt. Ik wil het pas als ik zeker weet dat het tijd is en met de juiste persoon en dat ben jij maar de tijd is er nog niet.'' Zeg ik kwaad. Tja dat ik nog heilige hendrieka was kon ik ook niks aan doen!
    ''Ly, sorry oke. Ik ben bang dat ik jou kwijtraak aangezien je gewoon daar zit met wat jongens.'' Zegt hij zuchtend.
    ''Het geeft niet Cal. Ik mis je.''
    ''Miss you to.Love ya'' Met die worden hoor ik een diepe eentonige toon mijn gehoorgang vullen en ik sta even op. Ik pak een wit blad dat op eht bureau ligt en een pen uit mijn zak.
    Snel begin ik te schrijven en ik zie hoe woorden onleesbaar worden door natte tranen.

    [BAM! D: ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Heilige Hendrieka -.-
    Tis toch echt Heilige Maria & Brave Hendrik, Daisy d:]

    Matt Johnson
    Laurinda loopt na even rond kijken een richting uit en ik huppel snel achter haar aan. De sneeuw rijkt tot mijn enkels, maar echt fijn loopt het niet.
    "Oké, nu maar hopen dat die beer waar John het over had ons niet vind.. En ook dat die lawine waar die gozer over sprak niet langskomt" zeg ik grinnikend om de stilte te verbreken.


    Inspiration = Gone :'D
    Gebruikte het op David & Jeremy x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Heilige Hendrieka -.-
    Tis toch echt Heilige Maria & Brave Hendrik, Daisy d:]

    Matt Johnson
    Laurinda loopt na even rond kijken een richting uit en ik huppel snel achter haar aan. De sneeuw rijkt tot mijn enkels, maar echt fijn loopt het niet.
    "Oké, nu maar hopen dat die beer waar John het over had ons niet vind.. En ook dat die lawine waar die gozer over sprak niet langskomt" zeg ik grinnikend om de stilte te verbreken.


    Inspiration = Gone :'D
    Gebruikte het op David & Jeremy x'D


    [Nee serieus Heilige Maria en Hendrieka was het xD
    Wacht ik zal het ff opzoeken. Heilige Maria is niet over seks xD aangezien die door Jesus werdt bezwangerd xD Nee niet door god ja xD Hendrika was een vrouw die sterfde als non een leefde in een klooster. Oke ik zal het ff opzoeken XD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Nee serieus Heilige Maria en Hendrieka was het xD
    Wacht ik zal het ff opzoeken. Heilige Maria is niet over seks xD aangezien die door Jesus werdt bezwangerd xD Nee niet door god ja xD Hendrika was een vrouw die sterfde als non een leefde in een klooster. Oke ik zal het ff opzoeken XD]


    Oké, fijn dan weet ik nu ook waarom ik zal sterven als maagd x'D


    Little do you know