• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Als Laurinda vraagt of het niet om Camille is en ik sta even stil. Ik schud mijn hoofd waarna ik weer door loop.
    "Nee, Camille zit me niet meer dwars. Ze is weg en ik krijg haar niet meer terug" zeg ik schouderophalend. Ik graai in mijn jas en trui waarna ik een ketting naar boven haal, een hartvormig kettinkje met een gravering erop.
    "Ik zal haar altijd om mijn nek dragen.. Van haar moeder mocht ik een beetje van haar as in een kettinkje doen" zeg ik met een glimlachje "Ik zal deze ketting nooit af doen, al wilde .." ik stop met praten, ik wilde bijna 'mijn vriendin' zeggen.. "Melanie dat ik het wel afdeed omdat ze vond dat ik alleen aan haar moest denken en niet aan die 'stomme' ex van me" ga ik verder "Ik heb haar meteen gedumpt" niks van wat ik zeg is gelogen, ik heb Melanie gedumpt. Maar ze kwam weer smekend bij me terug dus ja.


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Ik luisterde aandachtig naar zijn verhaal, hij was echt compleet ander nu dan dat ik hem in het huis gezien had, zo met Raf enzo, hij had stoer gedaan, en als ik hem nu zo hoorde, dan was hij zo zacht..
    Ik glimlach "Groot gelijk, zulke mensen zijn je niet waard. Daar weet ik alles van."
    Damn, ik dacht dat Camille gewoon een vriendin was, maar Camille blijkt veel meer voor hem te zijn dan dat, moest dit mijn gevoel beter maken?
    Ik had het nooit moeten vragen..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Groot gelijk, zulke mensen zijn je niet waard. Daar weet ik alles van." zegt ze dan met een glimlach. Dan valt het me op dat ik ook glimlachte.. Mijn masker was gevallen. Snel zet ik het masker weer op en mijn glimlach verandert weer in een scheve grijns, mijn hele houding verandert weer.
    "Ach, ze was en is een bitch.. Het enige waar Melanie goed in is-is.." ik stop kort "Seks" vervolg ik zonder blikken of blozen. Ik ben weer de harde Matt. De Matt die zich voordoet als een jongen die het allemaal niets kan schelen wat anderen voelen, de jongen die helemaal niks om iemand geeft, alleen om zijn broertje.


    Little do you know

    Laurinda pearl
    "Ach, ze was en is een bitch.. Het enige waar Melanie goed in is-is.. Seks" en daar was de Matt weer die ik kende.. " Daar ga ik mijn mening weiselijk over inslikken. Ik heb geen zin in een herhaling van vanochtend. "
    Mijn ex was het zwlfde geweest, hij was mijn eerst vriend en ik was zoo verliefd maar rond het overlijjden van mijn moeder had ik minder tijd voor hem wat betekende dat hij niet aan zijn behoeftes kwam, ik was en ben nog steeds maagd en was te onzeker toen...
    Over mijn mam over hem over ons.. En ik had gelijjk want ik was aan de kant gezwt als oud vuil


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik wil reageeren D: Maar daar kan nergens op aangezien ik Rafael en Juliet maar ff links wil laten leggen en Lyric zit lekker de dood te tekenen :S Hmm wacht maar ff. Juliet..... Ghehe *Wenkbrauwwiebel*
    Oke dat word janken voor mij geblazen maar dat maakt niet uit.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Abby is wel vrij eventueel xd

    ik moet met laulau wachten op rowrow

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 21:48 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Laurinda zegt dat ze wijselijk haar mond zal houden aangezien ze niet hetzelfde wil als vanochtend en ik grinnik zacht.
    "Vanochtend was ik gewoon prikkelbaar door dat shirt" zeg ik hoofdschuddend "Nu niet" vervolg ik met een scheve grijns.
    Ik ga achter Laurinda staan en til haar zonder veel moeite op mijn schouders waarna ik recht ga staan, aangezien ik door mijn hurken was gegaan hiervoor.
    "En, hoe is het daar tussen de bladen?" vraag ik haar lachend terwijl ik omhoog kijk naar haar, waarschijnlijk raakt ze de bomen net niet, maar ze komt er wel dichtbij.


    ik ben echt het buitenbeentje van de familie -.-
    Eergister kwam me zus met haar vriend me broer mee vragen naar Walibi, het was dat me moeder er wat van zei anders hadden ze mij niet gevraagd.
    Nu komt inene de vriendin van me broer me moeder en haar vriend naar de buren mee nemen, ik word niet mee gevraagd -.-
    'Voor de gezelligheid!' ja wat is er nu zo gezellig aan als ik hier in m'n uppie zit? Rotfamilie -.-


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    "Vanochtend was ik gewoon prikkelbaar door dat shirt", Nu niet" ik grinnik "Prima mijn mening, a so siaaaaal." een gilletje verlaat mijn mond als ik ineens de lucht in geheven word en op Matt's schouders zit, "Ben jij niet helemaal lekker ofzo?, als je me laat vallen he Matthew!!" Jaja, ik ga ik hem lekker Matthew noemen.
    "En, hoe is het daar tussen de bladen?" ik grinnik "Nahh, kom ze nog niet tegen... Had je iemand op je schouders moeten nemen die wat langer is dan ik" en ik grinnik terwijl ik hem aankijk.
    "Ik dacht dat jij binnen zo liep te klagen dat ik te zwaar was" en ik grinnik, ik wist heel goed dat dat nep was wat hij daar gezegd had maar dat maakte mij niet uit.
    Toen bedacht ik me dat dit best goed was zo, mijn beentjes waren moe door de zware sneeuw, het gehuppel en mijn andere hyper actieve gedrag.
    "Bij nader inzien zit ik hier prima trouwens, Nu ben ik eens grooooooot en jij bent kleeein!" zei ik met een lach ja van die hoogte moest ik maar even genieten, en besides nu hoefde ik niet te lopen!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:59 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Laurinda heeft het over de voordelen van het op mijn schouders zitten en ik lach zacht.
    "Er is nu geen jij of ik, nu zijn we één, dus we zijn samen groot" zeg ik lachend "Al kan ik niet zo van boven af kijken, misschien moet ik zo maar op jou schouders gaan zitten" vervolg ik lachend. Ik kijk voor me en zie een laag hangende tak "En ondanks dat jij niet zo lang bent, ik heb al een oplossing gevonden om jou te laten weten hoe het is tussen de bladeren" ik lach gemeen waarna ik huppelend naar de laag hangende tak en ga ervoor staan zodat Laurinda net niet in de bladeren verdwijnt met haar hoofd.


    Little do you know

    Laurinda
    Matt zegt dat hij een oplossing gevonden heeft voor mij tussen de bladerenen begint vervolgens te huppelen tot ik mt mijn gezicht bijna in de bladeren zit. Ik pak ietssneeuw van de bladeren af en leg dat op Matt zijn haar waarna ik grinnik.
    "Maaaat!!!" spin spin spiihiiin. Vlak voor mijn neus zat het bruine harige verschijnsel met acht poten.
    Toen het beest begon te bewegen deed ik dat ook, even door de lucht en toen op mijn kont in de sneeuw.
    "auww" en ik keek pruilend omhoog naar Matt waarna ik omhoog krabbelde en de sneeuw van mijn rug en kont probeerde te vegen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Laurinda kraamt mijn naam uit en ik zie waar ze het over heeft, een spin bengelt voor mijn neus aan de tak. Hij beweegt en ik voel hoe Laurinda van mijn schouders valt. Ik lach vermakelijk en neem de spin op mijn hand, waar het diertje rustig blijft zitten.
    "Kijk nou toch, hij is hartstikke lief! Hij doet niets tot jij ook iets doet" zeg ik grinnikend terwijl ik naar Laurinda loop. Ik hou mijn hand voor haar neus terwijl de spin netjes blijft zitten.
    "Zo eng zijn ze uiteindelijk niet, een neef van mij heeft een vogelspin als huisdier, loopt soms gewoon los.." zeg ik grinnikend.


    Mijn broer heeft een vogelspin :'D
    En een paarse spin.. en één met blauwe poten.. en nog een paar andere soorten, en hij heeft schorpioenen.. een Leguaan, een stuk of 5 á zes slangen.. x'D
    Hij heeft een liefde voor Reptielen..
    Maar ik moet toegeven dat hij wel mooie beesten heeft :')


    Little do you know

    Baghh


    Laurinda pearl
    ik schud hard mijn hoofd en zodra Matt die spin voor mijn neus houd en iets zegt over dat ze lief zijn schud ik nog harder mijn hoofd en deins achter uit en struikel over mijn eigen voeten waardoor ik opnieuw op mijn kont terecht kom.
    Nog overeind krabbelend begin ik ook te lopen waarna ik half struikelend bij Matt wegren.
    " Haal. Dat. Beest. Weeeg!!!"
    En ik loop nog wat verder bij hem weg.
    " jou plicht als man was meisjes als mij beschermen weet je nog!!! Dat beest weg!"
    mijn stem was de hoogte in geschoten waardoor het er allemaal half gillend uitkwam terwijl ik op tien meter afstand stond met knikkende knieen voor het achtpotige monster dat Matt vast had.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze schud hysterisch haar hoofd waarna ze struikelend achteruit loopt, waardoor ze opnieuw met haar kont in de sneeuw terecht komt.
    "Haal. Dat. Beest. Weeeg!!!" roept ze uit waarna ze nog verder bij me weg loopt.
    "Jou plicht als man was meisjes als mij beschermen weet je nog!!! Dat beest weg!" gilt ze vervolgens terwijl ze op een redelijke afstand van mij staat.
    "Oh, dus jij hebt liever dat dit kleine beestje los rondloopt en overal kan zitten zonder dat jij het door hebt, dan dat je weet dat ik het vast hebt?" vraag ik haar "Oké" ik haal mijn schouders op en loop naar de tak waar het beest uit kwam en zet het er weer terug in "Weg Spin" zeg ik waarna ik er als een klein kind naar zwaai "Nu kan ze naar haar web, vrijen met een mannetje, hem vermoorden en duizenden kleintjes laten ronddwarrelen hier" zeg ik met een scheve grijns tegen Laurinda.


    Sorry, it took a while x'D
    -Again-


    Little do you know

    Jah :(

    Laurinda Pearl
    " pfft" ik sla mijn armen over elkaar, kijk naar benede, trek een pruillip en ik kijk hem onder minn wimpers door aan waarna ik op de zelfde houding langs hem heen loop.
    Daarna laat ik mijn houding varen en probeer opnieuw de sneeuw van mijn rug en kont te vegen waarna ik mijn handen terug in mijn jaszakken stop omdat ze koud zijn.
    " mattiie???? Maaaatttiiiiieeee, geen enge spinnentjes meer doen hoor" en ik trek een pruillip "dat vind ik niet lief van joou"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze kijkt me pruilend aan en ik lach zacht.
    Ze zegt iets over geen spinnen meer en ik knik braaf.
    "Laten we maar naar binnen gaan, volgens mij heb jij nu een natte broek van de sneeuw pret van je" zeg ik lachend. Ik loop naar haar toe en til haar weer op, dit keer als een baby tussen mijn armen, en zo draag ik haar terug naar binnen.
    "Daarbij, ik begin het koud te krijgen en ook krijg ik last van een knorrende maar" Ga ik grinnikend verder.


    Little do you know