• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl
    Als ik terug kom in de woonkamer hangt Mabel half over de bankleuning en zwaait wat me laat grinnikken, is die nu al bezopen?
    "Jo! Lau, mag ik nog wat van die thee?"
    Ik haal mijn wenkbrauwen op en knik waarna ik naar het tafeltje loop, onze mokken pak en terug naar de keuken loop om de waterkoker weer aan te zetten, Mabels mok vlug een kwart te vullen met bacardi, het water erop te gieten, theezakjes erin te doen en honing, natuurlijk net weer iets te veel.
    Ik breng de mokken mee terug en zet die van Mabel weer voor haar neus terwijl ik grinnikend op de bank zak.
    Dit is zooo leuk, en ik neem een slok.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Mabel Winter
    Laurinda loopt weg nadat ze iets over haar - haar zei en ik kijk haar vragend na, wat is er mis met haar kapsel? Ik haal mijn schouders op.
    Een roodharige jongen, Bae was zijn naam volgens mij, komt naast de bank staan waarna hij naar de plek naast mij wenkt.
    Hij vraagt verlegen of die plaats bezet is en ik giechel.
    "Neej" zeg ik grinnikend "Tenzij er iemand met een onzichtbaarheids mantel zit" vervolg ik giechelend. Ik kijk naast mij en sla wat in het rond om de persoon misschien te onthullen, maar als ik niks voel kijk ik Bae weer giechelend aan "Nee, geen gekke tovenaar in onzichtbaarheids mantel naast me" zeg ik grinnikend. Als Laurinda weer de woonkamer binnen komt steek ik vrolijk mijn hand op naar haar terwijl ik half over de bank-rugleuning hang.
    "Jo! Lau, mag ik nog wat van die thee?" vraag ik lachend. Ik weet niet waarom, maar ik heb een enorme lachbui nu.. Lachend ga ik op mijn rug op de bank liggen waarna ik Bae weer aankijk en op de bank klop "Kom er bij" zeg ik vrolijk "Altijd plaats voor schattige day walker* jongens" vervolg ik giechelend.


    [Dit is lang zo lang niet :c
    *Een Day walker is een rood harig persoon zonder sproeten voor degenen die het niet weten d:]


    [Die van Bart Baker van 22 en Ikywt zijn ook geweldig :')]

    Bae Wen
    "Nee" zegt het meisje grinnikend, "Tenzij er iemand met een onzichtbaarheidsmantel zit." "Harry Potter, nice" zeg ik met een voorzichtig glimlachje. "Nee, geen gekke tovenaar in onzichtbaarheids mantel naast me" zegt ze grinnikend. Als het andere meisje terug de woonkamer in komt vraagt ze om nog mee hee, klopt ze op de bank en zegt "Kom erbij, altijd plaats voor een schattige day walker jongens" Giegelt ze. Ik glimlach en ga naast haar zitten."Dankjewel. Ik ben Bae" zeg ik dan voorzichtig, en kijk haar verlegen aan. "Jij bent... Mabel, toch?" Ik dacht dat ik de naam goed onthouden had, maar je weet maar nooit.. Straks heb ik weer de verkeerde naam gezegd en dan sta ik weer mooi voor lul, zou wel iets voor mij zijn...


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Sleep Loki en John/Hunter lekker mee als jullie willen. Als er een zondebok nodig is kan dat prima Loki zijn en iemand voor een gemene opmerking Hunter.]


    Bowties were never Cooler

    Raffy Montrose

    Ik loop de kamer binnen met natte haren. Ik heb zitten zwemmen in het zwembad in de kelder. Ik kon vannacht niet meer slapen en ging maar spoken door de gangen. Ik flikkerde de trap af en kwam in het zwembad terecht. Mijn handen zijn hellemaal gerimpeld. Een oudje is er niet bij. Nou ja me handen bedoel ik he. Mijn lichaam voor de rest niet.
    "Nee, geen gekke tovenaar in onzichtbaarheids mantel naast me" Hoor ik Mabel zeggen. Ik zie dat ze het heeft tegen de rood harige jongen waarvan ik dacht dat hij Bae heette. "Kom erbij, altijd plaats voor een schattige day walker jongens" Zegt ze giechelend. Ik kijk hoe hij naast haar gaat zitten en ik loop verder de kamer binnen.
    ''Goodmorging everybody. wat ruikt hier zo goed?'' Vraag ik als ik een zoete geur ruik. Vragend kijk ik de anderen aan terwijl ik neerplof op een bank.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda Pearl
    Ik grinnik nog steeds om Mabel en neem nog een slok van mijn thee als er een jongen de kamer in komt. ''Goodmorging everybody. wat ruikt hier zo goed?'' vraagt hij en hij ploft ook net als ons neer op de bank. "Morgee, en geen idee eigenlijk?? Ik ruik niks." Wie is die kerel eigenlijk?? Zijn haar is nat dus hij zal wel gedoucht hebben of zo..? Ik besteed er geen aandacht aan verder, neem nog een slok en let weer op Mabel.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 21:15 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mabel Winter
    "Harry Potter, nice" zegt Bae als ik begin over de onzichtbaarheids mantel. Ik grinnik zacht en knik overdreven.
    "I LOVE Harry Potter.. Niet Harry zelf.. hij is stom en zielig.. Ik hou van FRED! Ja.. Fred, en Draco.. en Neville! Oh, en.. nee, meer kan ik niet bedenken" zeg ik hyper.
    Als Laurinda terug komt en me weer een mok geeft komt Rafael de kamer binnen.
    ''Goodmorging everybody. wat ruikt hier zo goed?'' hoor ik hem zeggen.
    "RAFFY!" gil ik vrolijk. Ik zet de mok op tafel waarbij er een beetje overheen gaat, maar dat negeer ik. Ik ga op de bank staan en spring er vrolijk af waarna ik naar hem toe huppel/ren "Oh my god! Je bent nat" roep ik uit als ik zijn haar zie "Oeps.. NIET DOORDENKEN!" gil ik vervolgens waarna ik met grote ogen mijn handen voor mijn mond sla.
    "oh! Dat moet de thee zijn! Laurinda maakte thee voor me, echt super lekker!" roep ik vrolijk als antwoord op zijn vraag. Ik plof vrolijk tussen hem en Bae in en pak mijn mok weer van tafel, de thee is al aardig afgekoelt dus ik drink alles in één teug zonder moeite op. Ik zet de mok op tafel neer en kijk glimlachend naar mijn nagels.


    Oke, ik ben nu net zo hyper als Mabel is x'D


    Little do you know

    mwhahahaha xd

    we hebben een alcoholist in ons midden O.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Haha Mabel :'D ik ga weer ff schrijven xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    doe dat mah xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Bae Wen
    "I LOVE Harry Potter.. Niet Harry zelf.. hij is stom en zielig.. Ik hou van FRED! Ja.. Fred, en Draco.. en Neville! Oh, en.. nee, meer kan ik niet bedenken" zegt Mabel nogal hyper, en bij het horen van "Fred" vertrekt mijn gezicht even, ik ben nog steeds niet helemaal over zijn dood heen, just because. "Draco en Neville!" zeg ik dan vrolijk, ik mocht Harry ook nooit zo, maar Draco en Neville vind ik geweldig, for no apparent reason. Als een jongen binnenkomt schreeuwt Mabel iets wat de naam van de jongen moet zijn, springt op de bank, springt van de bank, rent naar de jongen toe, schreeuwt iets over nat zijn, niet doordenken en slaat vervolgens haar handen voor haar mond, waarna ze begint te roepen over de thee, huppelt weer terug en gaat zitten. Ik haal een wenkbrauw op en kijk naar Mabel, die extreem hyper lijkt te zijn, en dan naar de jongen, Rafael heette hij volgens mij. Ik kijk hem vragend aan, zou Mabel altijd zo hyper zijn? Ze deed me denken aan... mezelf. Ik was vroeger ook zo hyper, voor ik in een klap alle vertrouwen in mensen en vriendschappen verloor en alles eng begon te vonden, wat ik nog steeds niet helemaal begreep.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Haha oké d:
    Ik reageer weer als iedereen gepostet heeft ^^
    WIEEEW Ik ben vrolijk x'D
    Weetje, volgens schooljaar ga ik AALLES anders doen! Ik word 'zelfverzekerd'!
    Misschien dat mensen me dan wel mogen! Laat ik zeggen dat ik een Matty word ^^
    Alleen ga ik niet met meisjes flirten.. eigenlijk ook niet met jongens, maar goed x'D
    IK BeN HYPER!
    Lol :')


    Little do you know

    zo iedereen heeft gepost
    nu jij weer roww ;d


    (heb mijn stukje weer weggehaald xd had getypt zonder dat de woordjes werden nagekeken :$ zag der niet goed uit.. missende t's enzo.. :$ *pakt snel woordenboek en begint nederlands te leren*)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 21:52 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raffy Montrose

    "RAFFY!" gilt Mabel vrolijk. Ze zet de mok op tafel die ze in haar handen had en en gaat op de bank staan waar ze vervolgens van af springt. "Oh my god! Je bent nat" Roept ze uit als ze mijn haar ziet. "Oeps.. NIET DOORDENKEN!" gilt ze vervolgens waarna ze met grote ogen haar handen voor haar mond slaat.
    "Oh! Dat moet de thee zijn! Laurinda maakte thee voor me, echt super lekker!" Roept ze vrolijk als antwoord op mijn vraag. Ze ploft tussen mij en Bae in en ik kijk haar met grote ogen aan. Ik kijk haar eventjes met grote ogen aan. Die is hyper.
    ''Ik ben al blij dat er iemand is met een goed humeur.'' Mompelt het meisje die in de stoel bij de kachel zit. Ik hoor er een sterk frans accent door wat mij mijn wenkbrauwen laat samen trekken. Is zij Frans? Nou ja.
    ''MABEL!!!!'' Gil ik even als een meisje. ''WAARDOOR BEN JIJ ZO HYPER?" Gil ik vervolgens vragend met een big smile. tja ik hoef niet doof te worden.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 21:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [hahahahah omg raf is cute bye
    ik schrijf zo wel wat, even stuff doen]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Laurinda Pearl
    Mabel begint te gillen, "Raffy" ze huppelt naar hem toe en schreeuwt: "Oh my god! Je bent nat, oeps, NIET DOORDENKEN." En ik schiet opnieuw in de lach, ik had dit veel eerder moeten doen. Ik drink snel mijn thee op en zet de lege mok terug op tafel, dan geeft Mabel antwoord op Raffy? zijn vraag. Nou ja, zij noemde hem Raffy dus hij zal dan wel Rafael zijn?
    ""oh! Dat moet de thee zijn! Laurinda maakte thee voor me, echt super lekker!"..
    Dankjewel Mabel, hier worden we dus niet vrolijk van. Maar haar enthousiasme laat me zo opnieuw in de lach schieten.


    zow my stukje again :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign