• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    xLastKiss schreef:
    [hahahahah omg raf is cute bye
    ik schrijf zo wel wat, even stuff doen]


    [Oke maar reageer wel weer snel met Bae. Zijn gedachtes zijn leuk :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Whiiieieeeh IK BEN EEN VLIEEGTUIG ;D

    en ik vlieg, vlieg, vlieeg :D hihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Whiiieieeeh IK BEN EEN VLIEEGTUIG ;D

    en ik vlieg, vlieg, vlieeg :D hihi


    EN IK VLIEG, VLIEG, VLIEG, EN IK ZWEM ZWEM ZWEM. IK KOM NAAR TOE EN NEEM NEEM. JE BIJ DE HAND. ALS HET MAG. HET IS WEER EEN MOOIE DAG. JALLALALALA HET IS WEER EEN MOOIE DAG. JALLALALALA. HET IS WEER EEN MOOIE DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    MOOIEE DAAAG ;D

    *PAKT HANDJE AAAAAAAN*

    EEN IK VLIEG VLIEG VLIEG VOEL ME STEERK STERK STEERK, BEN ZO GROOOOOOOT GROOT GROOOOOOOT ;D

    TRAALALAAAALALALAAAAAAAALALALLALAA



    VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOOOOOG ;D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    MOOIEE DAAAG ;D

    *PAKT HANDJE AAAAAAAN*

    EEN IK VLIEG VLIEG VLIEG VOEL ME STEERK STERK STEERK, BEN ZO GROOOOOOOT GROOT GROOOOOOOT ;D

    TRAALALAAAALALALAAAAAAAALALALLALAA



    VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOOOOOG ;D



    ieder normaal mens denk nu echt what the fack

    JAAAAAAAAAAAAAAA REGENBOOOG!!!!!!!!!!!
    *vLIEGT NAAR DE REGENBOOG*
    WHOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!! IK LOOP OVER DE REGENBOOG./ JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ
    EN HET WAS EEN MOOIE DAG!!!!!
    JALALALALALA!!!!!!!!
    hET WAS EEN MOOIE DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    MORGEN OOK EEN MOOIEEE DAAG

    SEAA WIJ VLIEGEN ALS EEN VLIEGER DOOR DE REGENBOOG OP DE ZEEEEEE ;D

    MWHAHHAHAA


    EN WIJ VLIEG VLIEG VLIEEEGGEEE VOELEN ONS STERK STERK STEEEEEEERKER DAN JULLIEEEEEEEEE


    REGEENBOOG ;D


    Goed dat wij niet normaal zijn ..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    JA STERKEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR DAAAAAAAAN JULLLLLLLLLLIEEEEEEEEE
    WHOEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WEET JE WAT WE DOEN?????!!!!!!!!
    LIEF KLEIN KONIJNTJE KONIJNTJE HAD EEN VLIEGJEEEEEEEEEEEE OP ZIJNNNNNNNNNNNNNN OP ZIIIJJJJJJJJJJNNNNNNNNNNN NEEEEEEEEUUUUUSSSSSSS.
    EN HET ZOEMDE HEEN EN WEEERRRRRR.
    JAAAAAAAAAJAAAA.
    OOOOOOHHHHHHHHHHHH LIEF KLEIN KONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJNNNNTJEEEEEEEEEEEEEEEE
    OOOOHHHHHH LIEF KLEIN KONIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJNNNNNNNNNNNNNNNNNNTJE
    OOOOOOOOOOHHHHHH LIEF KLEIN KONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJNTJE
    OOOOOHHH LIEF KLEIN KONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJNTJE OP ZIJN NEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ben nu serieus lief klein konijntje aan het opzoeken.

    OMG SCHNAPPI :D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 22:18 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    oke nu lig ik krom mwhaaahaaaaaaaaaaaaaaaa llief klein konijntje op zijn neus??


    of ofof

    WIJ ZIJN SNAAAPPIEEEEEE EEN KLEINE KROKODIIIIEEL
    WIJ KOMEN UIT EGYPTEEEE, JAAH JULLIE LEKKER NIEEET
    WIJ HEBBEN OOK EEN ZONNEBRIEL
    WIJ HADDEN EEN ZAKLAMPJE BIJ ONS DUS HET WAS LEKKER LICHT IN ONS EI,
    MAAR WIJ WAREN STERKER DAN JULLIE DUS SNAPTEN WIJ ONS VRIIIJ ;D


    :D:D:D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    hahahahahahahahahahahahah wauw
    Okay ja, Bae en ik zijn één dus thanks I guess el oh el.
    Bae Wen
    Als Rafael me met gigantische ogen aankijkt lijkt me dat we hetzelfde zeggen, en hij is me net voor als hij begint te gillen, "MABEL!!!! WAARDOOR BEN JIJ ZO HYPER?" Ik schiet in de lach. Wat? Ik? Lachen? Om iemands grapje... well, okay. Waarom ook niet. Maar, wat als hij ook zo hyper is? Oh nee... daar zitten we dan, opgesloten tussen de bergen met twee mensen die constant om ons heen lopen te stuiteren en gillen, vaarwel goed gehoor.. het was fijn om zonder gehoorapparaat te kunnen. Het meisje bij de kachel zegt iets over dat het leuk is om een vrolijk iemand te hebben, en dat is ook wel zo maar het is nog zo vroeg, moet dat echt? Ik kijk naar het andere meisje, dat dus Laurinda moet zijn, en trek mijn ene wenkbrauw vragend naar haar op. Mijn haar hangt nog steeds slap naar beneden dus waarschijnlijk is mn wenkbrauw daaronder verdwenen en ziet het er heel raar uit. Ik kijk haar vragend aan, misschien weet zij wat dit moet voorstellen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Laurinda Pearl
    Ik krijg steeds meer een lachbui om Mabel haar gedrag en als klap op de vuurpijl gooit Raf er net zulke geweldige reacties achteraan.
    De andere jongen naast Mabel kijkt me aan op een vreemde manier maar ik kan het vragende toch wel van zijn gezicht aflezen en schiet nog een keer in de lach.
    "Geen idee wat dat gedaan heeft.." ik wist het wel, maar dat ging ik hun niet aan hun neus hangen, ik vond Mabel vele malen leuker als ze dronken was.
    Lang leve Bacardi.
    Zal ik ook even mee doen dan "MAAABEEEEEEEEL!" en ik spring op van de bank en spring naar der toe, trek haar aan haar hand omhoog en begin hyperactief rondjes te springen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    PLEASE doe dat ergens anders.. het begint echt stront irritant te worden met dat gespam hier.. :x
    Sorry, ik word chagrijnig x'd

    Mabel Winter
    ''MABEL!!!!'' gilt Rafael hysterisch als een meisje ''WAARDOOR BEN JIJ ZO HYPER?" vervolgt hij met een bigsmile.
    "Uhh.. weet niet" zeg ik met een 'o' gezicht "Ik ben gewoon vrolijk! Rainbows and unicorns!" roep ik lachend uit. Het meisje in de hoek lijkt niet bepaald vrolijk, waarna ik vragend naar haar kijk. Ik blijf maar bij haar uit de buurt, voor ze me aansteekt..
    "Uhm.. Mensen.." ik kijk iedereen, behalve het hoek-meisje, aan met een pruil lip "Ik wil iets doooen! Iets leuks! Iets.. WEET IK VEEL!? Zeg alsjeblieft dat jullie iets weten! Ik word GEEEK!" roep ik uit met grote ogen.
    "Rafaeeeeeeeeeeeeeel" roep ik vrolijk uit zonder er iets achter aan te zeggen "Ik heb zin in spookverhalen in het donker.. maar het is ochtend! dus nog lang niet donker!" roep ik dramatisch.
    "MABEEEEL!" roept Laurinda plots waarna ze naar me toe springt, me omhoog trekt aan mijn hand en rondjes begint te springen.
    "WOOOH! ik ben aanstekelijk" roep ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 22:50 ]


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    oke nu lig ik krom mwhaaahaaaaaaaaaaaaaaaa llief klein konijntje op zijn neus??


    of ofof

    WIJ ZIJN SNAAAPPIEEEEEE EEN KLEINE KROKODIIIIEEL
    WIJ KOMEN UIT EGYPTEEEE, JAAH JULLIE LEKKER NIEEET
    WIJ HEBBEN OOK EEN ZONNEBRIEL
    WIJ HADDEN EEN ZAKLAMPJE BIJ ONS DUS HET WAS LEKKER LICHT IN ONS EI,
    MAAR WIJ WAREN STERKER DAN JULLIE DUS SNAPTEN WIJ ONS VRIIIJ ;D


    :D:D:D


    JAAAAAAAAAAAAAAAAA :D
    Oke volgens mij maken wij iedereen nu stront chagerijnig xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bae Wen
    Als Laurinda vervolgens mee begint te gillen, roept Mabel iets over Rainbows and Unicorns, en dat ze iets geks wil doen. Ze wordt gek, blijkbaar. Was ze dat nog niet dan? Vervolgens is het héél erg dat het nog geen avond is want ze wil spookverhalen in het donker. Geweldig. Just great. Niet dat het niet leuk is hoor, dat ze vrolijk is, maar overdrijven is ook een vak. Dit begint te lijken op aandacht zoeken, net iets té overdreven. Maar misschien heb ik dat wel nodig, iemand die zo gek is, misschien word ik dan zelf ook wat makkelijker in de omgang. "We kunnen..." ik denk even na, "weet ik veel" zeg ik dan maar, ik weet niets. Ik kijk naar Rafael, hopend dat hij iets kan verzinnen. Het beste wat ik kan verzinnen is een sneeuwballengevecht dus dat is niet heel boeiend..


    And right from that moment, you took my breath away.

    Juliet Cile

    Haar outfit. Kijk maar niet hoe duur het is

    Ik kom de kamer binnen terwijl ik mijn haar in een knot doe.
    ''Wtf is hier aan de hand?!'' Roep ik uit. ''Ik hoorde jullie hellemaal boven!'' Zeg ik vervolgens.
    ''AWWWWWWHH JULIETJE NIET BOOS ZIJN!!!! WE ZIJN VROLIJK!!!!!!" Gilt Rafael.
    "Ik wil iets doooen! Iets leuks! Iets.. WEET IK VEEL!? Zeg alsjeblieft dat jullie iets weten! Ik word GEEEK!" Roept Mabel uit met grote ogen.
    "Rafaeeeeeeeeeeeeeel" Roept ze vrolijk uit zonder er iets achter aan te zeggen "Ik heb zin in spookverhalen in het donker.. maar het is ochtend! dus nog lang niet donker!" Schreeuwt ze vervolgens. Hoofdschuddend kijk ik toe. Ik heb 2 opties. Of hier de lol van inzien of gaan zoeken naar 2 oordoppen. Nja ik kies wel voor optie 1. Ik ga naast de stoel zitten van het meisje dat ik niet ken en kijk naar Mabel en Rafael. En zo te zien heeft Mabel alcohol op.
    ''IK WEET HOE WE HET DONKER KUNNEN MAKEN!!!!!"Gilt Rafael die opspringt hij rent naar de gordijnen die hij dicht doet. Vervolgens rent hij naar de keuken. een stoel pakt en vervolgens in de gang verdwijnt. Opeens gaat het licht uit waardoor een gil mijn mond verlaat en daarna wat gelach.

    Rafael Montrose.

    Ik loop de woonkamer weer in met wat zaklampen die ik 1 voor 1 aandoe.
    ''Oke het is donker princess. We kunnen lekker door het huis gaan spoken. Mij lijkt het grappig dat we degene die nog niet wakker zijn te laten schrikken. We zijn met ze 6zen dus dan kunnen we of allemaal voor zich. Of we maken 3 groepjes van 2 of 2 groepjes van 3. OF we doen nu niks en kijken toe hoe die gasten met een ochten humeur gaan zeiken.'' Ik kijk ze afwachtend aan. Ik heb dit een keer met mijn klas gedaan tijdens Halloween. Het was echt geweldig.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Rafael is kinder achtig xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial