• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [ik gaat slaap inhalen, so ehm you can play Bae for now if needed, laat hem maar lekker kinderachtig doen ^^]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Laurinda Pearl
    Ik stop met rondjes maken en wankel een beetje naar de bank waar ik me op laat vallen en begin weer te lachen. DRONKEN MABEL BESTE IDEE VAN NEDERLAND!
    "Klinkt top raf!! IK DOE MATT, DIE KEREL KRIJGT NOG WAT VAN ME TERUG! eikel...!" Jaja, ik ga hem direct claimen, mwhahahhahahaha eviiiil.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Juultje kan niet zien dat Mabes dronken is.. ze kent haar niet eens O.O
    Alleen degene die Mabel al jaren kennen weten dat ze alleen hyper is als ze iets op heeft x'D

    Mabel Winter
    Juliet komt ook de kamer in, ze zeurt dat we te veel lawaai maken. Rafael gaat er gillend op in en Juliet is al snel stil.. Ik giechel zacht.. Eigenlijk giechel ik nooit.. Ik grinnik altijd, maar als ik hyper ben giechel ik..
    Rafael roept dat hij weet hoe hij het donker krijgt en ik roep vrolijk 'Jaaa!'. Hij doet de gordijnen dicht en verdwijnt in de keuken, als hij terug is doet hij de lichten in de woonkamer uit, iets waardoor ik meteen een gil slaak en mijn handen voor mijn ogen doe. Ik hoor geklik naast me en vraag: "is het al wat lichter?" piep ik terwijl ik om me heen tast. Niet veel later voel ik een gezicht in mijn handen, mijn ogen durf ik niet open te doen omdat ik doodsbang ben dat ik een clown vast heb of een ander gestoord eng iets..
    "Raaf..? Ben jij dat?" fluister ik zacht, ik had zijn kant op getast dus ik hoop dat hij het is.. als hij het niet is ga ik gillen. Mijn ogen houd ik dichtgeknepen terwijl ik naar het haar van degene tast. Als ik tot de conclusie kom dat het haar nat is maak ik een 'ohhh!' geluid
    "Rafael! jij bent het!" roep ik vrolijk "Of.. is er nog iemand met nat haar hier..?" vervolg ik onzeker.
    Niet veel later begint Rafael met een idee om iedereen wakker te maken, iets wat ik oké vind, maar ik ben denk ik degene die in haar broek piest van de angst.
    Laurinda claimed meteen Matt op en ik giechel.


    [oké, please.. kunnen we doen dat iedereen wacht met posten tot iedereen gepost heeft? x'd
    het is echt irritant want zo moet ik steeds mijn post aanpassen 0.0]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 23:10 ]


    Little do you know

    [Sorry, avond humeur x'D]


    Little do you know

    ik heb niks meer te posten xD Laulau zit uit te putten op de bank en wacht op uw orders mijnheer mijnvrouw xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ik kijk boos voor me uit "Ik weet wel wie dit geflikt heeft" ik pak het shirt uit de handen van Pete en loop de kamer uit.
    "Noem mij niet!" roept Pete hysterisch. Ik steek mijn hand naar hem op en dender de trap af. Met het shirt in mijn handen loop ik de woonkamer in, ik hoorde haar net al krijsen dus ik weet dat ze hier is.
    "Laurinda! Kan ik je even spreken?" vraag ik haar kortaf "Onder vier ogen" zeg ik, een nadruk leggend op het woord 'vier'. Ik wacht op haar in de deuropening, nonchalant leunend tegen de deurpost. Ik werp een korte blik door de kamer, mijn oog valt op Rafael. Dat miezerige ventje. Ik geef hem een blik die vertelt dat ik hem nog wel krijg. Kijk maar uit dat ik je geheim niet door vertel aan iedereen hier gaat er door mijn hoofd. Ik kijk naar mijn handen, misschien moet ik maar eens in zijn koffer en tas kijken? Dan heb ik vast bewijs zat dat die knul een junk is..


    [Weet iemand een coverstore hier die actief is? Of kan iemand hier afbeeldingen bewerken?]


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    "Laurinda! Kan ik je even spreken? Onder vier ogen." Daar ging mijn lach "Laat maar hoeft niet meer" zeg ik tegen Raf en Mabel. Een boze Matt zag er niet goed uit, damn... Zo erg was da shirtt toch niet?
    Ik sta op van de van de bank loop zonder Matt aan te kijken langs hem heen richting buiten, want als ik zo boos werd, ging ik schreeuwen, en als ik ging schreeuwen kon dat beter buiten dan binnen.
    Ik knal de buitendeur open en loop er door wachtend op Matt en zijn onweersbui, zacht bijtend op de binnenkant van mijn lip.


    ik kan afbeeldingen bewerken :D

    maar alleen morgen pas weer, want heb nu geen tijd :)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 23:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Oké, nu moet ik nog eens mijn gevoelens laten lopen ook.. Pete wist het niet, maar dit shirt kreeg ik van Camille. Ze had eindelijk een keer loon gekregen en gaf het meteen uit aan een shirt voor mij.. En nu? Nu is het geruïneerd..
    Ik loop achter Laurinda aan naar buiten. Als ik voor haar sta open ik het shirt met de tekst naar haar toe.
    "Dit had je nooit mogen doen" sis ik, tranen binnen houdend "Je weet niet hóeveel dit shirt voor me betekende. Dat ik het gister avond perongeluk liet liggen betekent niet dat je het mag verpesten alsof het maar een lap stof is!" roep ik uit, mijn stem verheffend. Mijn verdriet zet ik om in woede. Wat nu als ik haar moet vertellen over waar dit shirt vandaan komt? En hoeveel het voor me betekent. Wat moet ik inhemels naam zeggen? Moet ik neutraal blijven en vertellen dat ik het van mijn vriendin kreeg die praktisch hoer was en uiteindelijk zelfmoord pleegde met een overdosis drugs? Ja, dat zal normaal overkomen.


    Okay d:
    Ik stuur je wel gwn een berichtje met een paar afbeeldingen en de tekst erbij d:
    Tis voor de RPG dus dan kun je meteen ook mee bedenken (:


    Little do you know

    [Waarom heb ik een idee waar dit naar toe gaat xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    laurinda
    " go the hell Matt!! Zal een ls ies vertellen, Het Is Een Lap Stof. Leer tegen een grapje kunnen!!" ja ook ik stond nu te schreeuwen. Eikel.

    "je komt straks thuis gaat naar de winkel en haalt een fucking nieuw shirt Matt! "
    Mijn ademhaling was iets versneld en mijn handen gebalt, niet om te slaan maar omdat ik kwaad was.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    SeaWaves schreef:
    [Waarom heb ik een idee waar dit naar toe gaat xD]


    Jij weet niet waar dit naartoe gaat ^^
    Want jij weet niet waar Apple en ik het over hebben in Pb x'D

    Het is iets, wat een Heee
    Nope, I'm not saying antything. Period.

    En Apple, zeg jij ook alsje alsje alsjeblieft niets nada noppes over onze plannen x'D


    Little do you know

    Nopes als je snnel nog een stukje schrijft!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Go to hell Matt!! Zal een ls ies vertellen, Het Is Een Lap Stof. Leer tegen een grapje kunnen!!" schreeuwt ze boos.
    Ik slik, mijn ware gevoelens komen boven.. Ik schud mijn hoofd met tranen in mijn ogen "Ik ga niet naar de hel, daar is zij niet" zeg ik met een boze blik in mijn ogen.
    "Je komt straks thuis gaat naar de winkel en haalt een fucking nieuw shirt Matt!" vervolgt ze dan schreeuwend.
    Nogmaals schud ik mijn hoofd "Ja, ik koop een nieuw shirt. Maar dat shirt is niet hetzelfde, Laurinda" snauw ik naar haar "Dat shirt is niet aan mij gegeven van het enige beetje geld dat Camille toen had!" roep ik uit "Ze had geen geld, maar kocht toch een wit shirt voor me omdat er in mijn andere favo witte shirt een scheur zat. Ze kon haar eigen rekeningen niet eens betalen!" roep ik verwijtend uit, maar degene die ik verwijt is mezelf.. Ik ben niet vanplan haar alles te vertellen.. Hoop ik. Soms als ik een terug val heb flap ik alles er gewoon uit.. en dat heb ik nu ook ben ik bang. Mijn woorden kwamen er boos, maar zacht uit. Niemand hoeft het te weten.. en stiekem hoop ik dat Laurinda het ook niet gehoord heeft. Maar ik weet zeker dat de mensen binnen mij niet kunnen horen.


    Little do you know

    laurinda

    Shit. Dat verhaal wist ik niet en het feit dat Matt me zo verweitend aansprak maakte mijn gevoel nu niet beter..
    "je kunt mij daar niet voor aan kijken"
    Ik voelde hoe langzaam wat kleur uit mijn gezicht wegtrok.
    Ik kijk de andere kant op, schuin opzij schuibln naar beneden. " ik kan dat verhaal niet ruiken"
    En ik bijt op de binnenkant van mijn lip.
    Jup ik voelde me beroerd schuldig nu...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Je kunt mij daar niet voor aan kijken" begint ze. De kleur trekt weg uit haar gezicht waarna ze naar beneden kijkt "Ik kan dat verhaal niet ruiken" vervolgt ze.
    "Nee, maar je kan wel dénken voor je iets dóet!" roep ik boos. De oude Matt is weer terug.
    "En zowieso! Hebben jou ouders je niet geleerd dat je van andermans spullen af moet blijven? In de kleinste zieligste stomste dingen kunnen wel een verhaal zitten!" Daarbij heb je mijn broer enorm gekwetst! voeg ik er in mijn hoofd nog aan toe.


    Little do you know