• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 5de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 17:17 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (huil)

    ik ga wel een cover maken voor onze rpg :( (van roww en mij xd)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Waarmee maak jij covers?
    Ik heb wel een programma maar ik wil wat mooiere maken aangezien ik mijn covers niet echt knap vind xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    photoshop 5


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ow.
    Ik heb pics art, photoshop elements 6.0 xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    lol, ik had al een verhaal btw, staat in word, en ben nu bij me zus :p
    er hangt een schaap aan et spit in haar achtertuin xD
    maar als I thuis ben stuur ik het naar je toe :p
    heb ook al een topic ontworpen in word (:


    Little do you know

    wat een kutgame.
    well, je kan iemand op bae laten reageren hahaha


    And right from that moment, you took my breath away.

    denk niet dat bae een boze laulau leuk vind???
    xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Bae vindt helemaal niets leuk atm xd


    And right from that moment, you took my breath away.

    mwhahaha

    stomme matty
    maar rowrow ga eens antwoord geven op pbpbpbpb want anders komt laulau rowrow ook een klap in haar gezicht geven o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    PeteJohnson
    Met een diepe zucht loop ik naar beneden. De trap af, de hoek om de woonkamer in. Eenmaal in de woonkamer zie ik dat het aardig donker is, een jongen zit met zaklampen. Een andere jongen met rood haar zit met opgetrokken knieën op de bank, hij lijkt het niet erg leuk te vinden..
    Ik loop naar hem toe en plof naast hem neer.
    "Hey, gaat het?" vraag ik hem met een glimlachje.
    Ik werp een korte blik door de kamer, Sam ligt zo te zien nog in bed.. En er zijn verder ook niet veel mensen al wakker. En als ik hun plannen hoor ben ik blij dat ik al wakker ben..


    Pete, redder in nood xD

    ik verveel me xD


    Little do you know

    antwoord waarop geven? xD
    What did I miss? :p


    Little do you know

    ik stuurde jou een berichtje o.o

    zal wel opnieuw sturen pfff xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Btw die zaklampen liggen op de tafel xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    lol, dat bericht had ik nooit gejregen D:


    Little do you know

    O.O

    ooh O.O

    Laurinda Pearl
    De drukte hier beneden maakte het er voor mij toch niet beter op en ik bleef glazig voor me uit staren.
    Ik had de dood van mijn moeder en alles erom heen al die tijd prima weg kunnen houden, maar nu ik het zo richting Matt geschreeuwd had kwam alles terug. De angst, de ziekenhuizen, de onzekerheid, de drankflessen die her en der door de huiskamer verspreid liggen.
    Ik bij op mijn lip en sta op terwijl de eerste tranen opnieuw in mijn ogen staan als ik op weg ben naar de deur, ik loop de woonkamer uit en na dat ik de deur gesloten heb durf ik de eerste paar snikken en tranen pas te laten.
    Ik wou niet iedereen zijn medelijden, en ik wist dat ik dat zou krijgen als ik ze zou laten weten wat er was. Dat was thuis ook altijd zo, iedereen kijkt je aan van; he dat is dat meisje zonder moeder! Alsof er een bord op je voorhoofd geplakt staat met; He mijn moeder had kanker, nu is dood.
    Ik slik een keer, veeg mijn tranen weg en begin te trap op te lopen in de hoop dat ik het binnen houd tot aan mijn kamer waar ik me compleet kan laten gaan straks.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign