• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    Uitleg.

    Je kan in één van de twee bendes spelen of je speelt de politie. De twee bendes, Bloodgang en SYU zitten vol met moordenaars, gijzelaars etc. De politie zit ze al jaren achterna. En als de vele moorden, gijzelingen etc. die de bendes verrichtten nog niet genoeg is hebben deze twee ook nog is ruzie. Vele proberen hun identiteit geheim te houden. De rede? Familie die ze in gevaar brengen, als ze de verkeerde tegen komen van een andere bende en die weet dat ze van de andere bende komen, ze proberen zich normaal te gedragen op straat vanwege de politie die niet altijd weet wie er bij die bende hoort. Sommige hebben der schijt aan en gaan de risico's aan. Je bent zelf degene die de klusjes doet, zie jij bijvoorbeeld een rijk iemand op straat kan je hem beroven. Heel soms krijg je een opdracht van je leider.

    Kortom; Je kan politie spelen, of één van de twee slechte bendes. Het speelt zich af in de zomer. Je kan natuurlijk ook verliefd worden, ook op iemand van de andere bende of de politie maar of dit slim is..



    De omgeving

    De stad: Hier kun je wonen, shoppen, eten, winkelen en vooral jatten.
    Clubs Dit is dé uitgaansgelegenheid van Jersey.
    Politiebureau Er is maar één politiebureau in Jersey
    Bloodgang De schuilplaats van Bloodgang, vanwege het vele geld dat ze illegaal hebben hebben ze het vooral niet verkeerd. Je moet eerst een bos door wil je dit komen, enkel de Bloodgang kent deze plek. Hier slaapt iedereen, er is ook een aparte ruimte voor de honden.
    SYU De schuilplaats van SYU, ook hier is het zo dat alleen hun de schuilplaats kennen en het zeker niet
    verkeerd hebben. Hier slaapt iedereen, ook hier een aparte ruimte voor de honden.




    Meedoen?

    Politie
    Volledige naam:
    Leeftijd(20+):
    Geslacht:
    Politie met hond/paard/auto:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    bendes
    Volledige naam:
    Leeftijd(16+):
    Specialiteit:
    Hond ja/nee:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Welke bende:
    Exttra:



    Politie Vrouwen vol
    > Jesse Hale - Hatsumomo
    > Chris Zeke Grawford - Ailurophilia

    > Dehlia Imogen Whittemore - Sydrian
    > Kate Sarah J Bewley - xLastKiss
    > Lizz Valentina Gracella Cracio - Chilaw


    Bloodgang Vrouwen vol
    > Jaxon Alvez (Francisco David Russo) - Limits
    > Spencer Felix Jones - Chilaw
    > Marcos del Ponyos - TheDarkKing

    > Faye Scites - Macabre
    > Ginger Joelle Wright. - Go
    > Seveni Solini Hase Chilaw


    SYU
    > Tyler Jay Lopez.- Adnane
    > Caine Damian Moore - Maberu
    > Callum Zachary Austin - Mouek

    > Jade Alyssa Daniels xLastKiss
    > Aria Moore - Moams
    > Chereelynn Aurelié Quinn - Faisean




    Rules

    > Minimaal 5 zinnen.
    > Ervaren of niet, allemaal welkom.
    > Jongens en meisjes gelijk houden.
    > Ik zie graag goede interpunctie en spelling.
    > Je mag elkaar vermoorden maar overleg wel met elkaar.
    > 16+ is toegestaan.
    > Je bestuurt alleen je eigen personages.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    xLastKiss schreef:
    Ik zeg toch dat we het moeten laten, als in vergeten -,-
    Zie je, ik kan niets goeds zeggen (Y)
    Ga je nog stoppen dan??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Idk, ik ben hier niet heel geliefd en dat slaat altijd over op de Rpg..


    And right from that moment, you took my breath away.

    NIET DOOR IEDEREEN ZEI IK TOCH!!!!!!!!
    MIJ BOEIT HET WEINIG!!!!!!


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    xLastKiss schreef:
    Idk, ik ben hier niet heel geliefd en dat slaat altijd over op de Rpg..
    Lol. Ik heb geen problemen met je en bij Sydrian ben je denk ik ook wel geliefd aangezien ze tig keer sorry heeft gezegd...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als iedereen nou eens kapt met zo kinderachtig te doen en elkaar met rust laat... Thank you. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pfft, ik slaap een keer echt uit...
    Nu kapt iedereen gewoon met deze ruzie, sorry is sorry en er is geen halsmisdaad gepleegd.
    We maken er een leuke RPG van en iedereen is lief.


    Your make-up is terrible

    Wauw, ik mis altijd alle gezelligheid als ik weg ben :')

    Trouwens, ik ga waarschijnlijk een Golden Membership nemen. Zijn er mensen hier die dat hebben en die er erg veel voordeel uit halen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Wauw, ik mis altijd alle gezelligheid als ik weg ben :')

    Trouwens, ik ga waarschijnlijk een Golden Membership nemen. Zijn er mensen hier die dat hebben en die er erg veel voordeel uit halen?
    Het enige wat ik er voordeel aanvind zijn de spelletjes weghalen en om de twee weken je usernaam veranderen. Ik wacht nog even op de SMS regeling.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Go schreef:
    Wauw, ik mis altijd alle gezelligheid als ik weg ben :')

    Trouwens, ik ga waarschijnlijk een Golden Membership nemen. Zijn er mensen hier die dat hebben en die er erg veel voordeel uit halen?


    Ik wel. Alle extra emoticons gebruik ik vaak, ik zet altijd stories promoten en spelletjes uit en het offtopic aan.


    Your make-up is terrible

    Go schreef:
    Wauw, ik mis altijd alle gezelligheid als ik weg ben :')

    Trouwens, ik ga waarschijnlijk een Golden Membership nemen. Zijn er mensen hier die dat hebben en die er erg veel voordeel uit halen?

    Hmja, de emoticons, spotlight is goedkoper, forum filteren, username kan je vaker veranderen... ik vind het wel fijn :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb haar verder ingevuld... is ze goed?

    Macabre schreef:
    I'm in! *O*

    Volledige naam: Faye Scites
    Leeftijd(16+): 23
    Specialiteit: Voornamelijk verleiden en manipuleren; ze weet mensen vaak makkelijk om haar vinger te winden door haar leuke praatjes. Creatieve ideeën heeft ze vaak ook wel.
    Hond ja/nee: Nee.
    Innerlijk: Faye is een gevalletje apart. De eeste indruk is bij de meeste mensen dat ze dromerig en onschuldig is, maar is niks van waar. Spreken doet ze niet veel, maar als ze het doet, is het vaak een spottende opmerking die haar mond verlaat. Soms spreekt ze uit wijsheid, want de hersenen heeft Faye wel, ze is er zich zelf alleen niet zo bewust van.
    Het dromerige gedeelte is echter wél deels waar. Als Faye zwijgt, is ze vaak teruggetrokken in haar eigen gedachten. Ze smeedt plannetjes, maar denkt ook vaak terug aan vroeger, enzovoort. Ze heeft daarom ook vaak een lege, afwezige blik in haar grote ogen staan.
    Naar buitenstaanders toe is ze dan ook redelijk teruggetrokken, tenzij ze er zich bewust van is en ze iets van je nodig heeft. Zoals al staat bij haar specialiteit, heeft ze praatjes en kan ze moeiteloos een leugen opdreunen. Meestal zijn ze redelijk geloofwaardig, omdat Faye het vaak genoeg doet en heeft gedaan. Haar gezicht weet ze makkelijk in de plooi te houden en haar masker is dan ook van staal, tenzij je haar op haar gevoelige plek raakt; haar familie. Faye kan dan óf heel kwetsbaar worden, óf heel boos; dat hangt er maar net van af. Als ze boos is, heeft ze vaak ook moeite met zich inhouden en is ze er niet helemaal van bewust wat ze aan het doen is. Schelden, slaan, schoppen; ondanks haar tengere postuur, weet ze wel de juiste bewegingen te maken.
    Als ze Faye te vriend hebt, zal ze niet veel anders zijn dan anders; stil en teruggetrokken. Zo op zijn tijd weet ze er wel een glimlachje vanaf te brengen en natuurlijk geeft ze om je zoals vrienden om elkaar geven, maar dat zal ze niet snel laten merken. Ze komt niet uit haar schulp, tenzij ze je écht vertrouwt en liefheeft.
    Een échte relatie heeft Faye overigens nog nooit gehad. Op het gebied van jongens is ze best classy; ze houdt van flirten en doet dit dan ook, maar is heel wat moeilijker om het bed in te krijgen. Natuurlijk gebeurt dat wel eens, maar alleen als ze dat echt zelf wilt en ook wat meer weet van de jongen, dan alleen zijn naam. Een bepaald type waar ze op valt heeft Faye niet.
    Uiterlijk:



    Faye heeft een bleek huidje, dat sterk in contrast staat met haar donkere, golvende haren. Op haar wangen zijn lichte sproetjes te vinden als je goed kijkt - dit vindt Faye één van de verschrikkelijke dingen aan haar uiterlijk.
    Haar volle lippen hebben van nature een zachtroze kleur en soms, als ze zich amuseert of een spottende, sarcastische opmerking maakt, zijn haar mondhoeken ietsjes omhoog gekruld. Verder heeft ze grote, donkere ogen waar ze haar expressies goed mee kan uitdrukken; verveeld, boos, vrolijk; het valt vaak uit haar ogen te lezen. Meestal staan ze een beetje dof en leeg. Haar ogen zijn omringd met lange wimpers.
    Faye gebruikt zelden make-up; het enige dat ze wel gebruikt, is een likje mascara en heel soms wat eyeliner. Ze heeft het niet zo op die plamuurlagen en vermijdt het dan ook.
    Faye heeft een slank, tenger postuur en is 1.60, íéts kleiner dan de gemiddelde vrouw. Veel problemen heeft Faye er niet mee; zo kan ze juist hakken dragen, wat ze soms ook wel eens doet. Verder is haar garderobe niet zo uitgebreid, maar er is één ding wat er aan is op te vallen; er is letterlijk géén jurkje of rokje te vinden. Op kledinggebied is Faye niet meisjesachtig en draagt ze vaak normale jeans met een simpele hoodie of basic hemdje.
    Welke bende: Bloodgang.
    Extra: Haar familie is een onderwerp waar Faye met niemand over praat of heeft gepraat. Vroeger, als klein meisje, had Faye een grotere broer en twee ouders. Haar gezin heeft het nooit echt zo breed gehad en ze woonden dan ook in een achterbuurt, maar ondanks dat, waren ze gelukkig. Tot haar broer, Jeremy, drugs begon te gebruiken - haar ouders waren geschokt, net als Faye zelf, en er ontstond toen steeds meer ruzie thuis. Faye was toen dertien jaar, haar broer negentien.
    De sfeer thuis werd steeds negatiever en soms was haar broer dágenlang weg, om na een tijdje weer op te komen duiken alsof er niks aan de hand is. Faye had altijd een goede band met haar broer, maar zelfs deze was aan het verwateren. Soms kwamen haar ouders op een punt dat ze elkaar niet meer spraken en toen Faye veertien was, gingen ze uit elkaar. Haar moeder vond een rijke zakenman en vertrok voorgoed, naar het betere, luxere deel van de stad. Faye bleef achter met haar vader en broer. Het inkomen was dus nóg beperkter geworden en ze hadden geld nodig, voordat ze op straat werden gezet.
    Jeremy bracht de hele dag high door terwijl haar vader hard werkte in een fabriek, ergens in de buurt. Faye begon zich nutteloos te voelen - in een omgeving als deze viel er niet veel te doen, gezien de straten vol zaten met drugsdealers, prostituees en zakkenrollers.
    Op haar zestiende begon het heel onschuldig; ze had een brood gestolen bij een kleine supermarkt. Faye was verbaasd dat het zo makkelijk ging en het ging van kwaad naar erger; de rijke mannen die ze soms tegenkwam misten bijvoorbeeld hun portemonnee, de wat oudere vrouwen konden hun dure ketting niet meer terug vinden - enzovoorts. Hoe ze dit deed? Praten. Faye heeft altijd al makkelijke praatjes gehad en mensen had ze zo om haar vinger gewonden. Toen ze haar verborgen talent vond, ging ze er gebruik van maken.
    Jeremy was overigens altijd haar grote voorbeeld geweest. Faye miste hem en toen ze een keertje samen thuis waren, vroeg ze hem wat er zo fijn was aan de drugs die hij gebruikte - zijn antwoord was dat het verdovend werkte. Het haalde al je zorgen voor een momentje weg. Hij had haar gewaarschuwd dat het verslavend werkte, maar ze wist genoeg; dit had ze nodig. Een jaar later gebruikte ze regelmatig drugs: ze was toen zeventien jaar jong - Jeremy was inmiddels drieëntwintig.
    Ze wist nog steeds wat geld binnen te halen voor het huishouden. Haar vader was te druk om door te hebben dat er iets niet goed zat. Faye kwam uiteindelijk op het punt dat ze door haar drugs heen was en zocht met al haar moet een dealer op die bij haar in de buurt woonde - ze wist dat Jeremy daar zijn drugs ook vandaan haalde. Toen ze er eenmaal binnenstapte, begon haar nieuwe leven pas écht. Ze ontmoette nieuwe mensen - foute mensen, wel te verstaan - en kwam in het wereldje van moorden, gijzelen en dealen terecht. Ze begreep dat je met alle drie veel geld kon verdienen en het enige waar ze aan kon denken waren de drugs en haar vader.
    Tot op de dag van vandaag is Faye vooral bezig met het gebruiken van haar 'talent'; mensen zo ver krijgen om haar te vertrouwen zodat ze kon toeslaan en ze leeg kon roven, of zelfs vermoorden...
    Ze is er niet trots op, maar haar vader leeft nog, dankzij haar. Sinds kort is hij niet meer in staat om te werken bij de fabriek en leeft hij op het geld wat Faye verdient. Ze heeft hem gezegd er nooit naar te vragen, en dat doet hij ook niet - natuurlijk weet hij dat er iets niet in orde is, maar hij is allang blij dat het goed gaat met zijn dochter. Faye heeft afstand genomen van de drugs en is overgestapt op alcohol, al drinkt ze niet te vaak. Jeremy heeft ze al twee jaar niet meer gezien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I like her.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    I like her.

    Yay, thanks :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wowowow. Ik heb dit topic een tijdje even niet gezien en dan heeft 'ie ineens zoveel pagina's. Whut o.o


    26 - 02 - '16

    Ik ga het topic morgenavond openen.


    Your make-up is terrible