• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    Uitleg.

    Je kan in één van de twee bendes spelen of je speelt de politie. De twee bendes, Bloodgang en SYU zitten vol met moordenaars, gijzelaars etc. De politie zit ze al jaren achterna. En als de vele moorden, gijzelingen etc. die de bendes verrichtten nog niet genoeg is hebben deze twee ook nog is ruzie. Vele proberen hun identiteit geheim te houden. De rede? Familie die ze in gevaar brengen, als ze de verkeerde tegen komen van een andere bende en die weet dat ze van de andere bende komen, ze proberen zich normaal te gedragen op straat vanwege de politie die niet altijd weet wie er bij die bende hoort. Sommige hebben der schijt aan en gaan de risico's aan. Je bent zelf degene die de klusjes doet, zie jij bijvoorbeeld een rijk iemand op straat kan je hem beroven. Heel soms krijg je een opdracht van je leider.

    Kortom; Je kan politie spelen, of één van de twee slechte bendes. Het speelt zich af in de zomer. Je kan natuurlijk ook verliefd worden, ook op iemand van de andere bende of de politie maar of dit slim is..



    De omgeving

    De stad: Hier kun je wonen, shoppen, eten, winkelen en vooral jatten.
    Clubs Dit is dé uitgaansgelegenheid van Jersey.
    Politiebureau Er is maar één politiebureau in Jersey
    Bloodgang De schuilplaats van Bloodgang, vanwege het vele geld dat ze illegaal hebben hebben ze het vooral niet verkeerd. Je moet eerst een bos door wil je dit komen, enkel de Bloodgang kent deze plek. Hier slaapt iedereen, er is ook een aparte ruimte voor de honden.
    SYU De schuilplaats van SYU, ook hier is het zo dat alleen hun de schuilplaats kennen en het zeker niet
    verkeerd hebben. Hier slaapt iedereen, ook hier een aparte ruimte voor de honden.




    Meedoen?

    Politie
    Volledige naam:
    Leeftijd(20+):
    Geslacht:
    Politie met hond/paard/auto:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    bendes
    Volledige naam:
    Leeftijd(16+):
    Specialiteit:
    Hond ja/nee:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Welke bende:
    Exttra:



    Politie Vrouwen vol
    > Jesse Hale - Hatsumomo
    > Chris Zeke Grawford - Ailurophilia

    > Dehlia Imogen Whittemore - Sydrian
    > Kate Sarah J Bewley - xLastKiss
    > Lizz Valentina Gracella Cracio - Chilaw


    Bloodgang Vrouwen vol
    > Jaxon Alvez (Francisco David Russo) - Limits
    > Spencer Felix Jones - Chilaw
    > Marcos del Ponyos - TheDarkKing

    > Faye Scites - Macabre
    > Ginger Joelle Wright. - Go
    > Seveni Solini Hase Chilaw


    SYU
    > Tyler Jay Lopez.- Adnane
    > Caine Damian Moore - Maberu
    > Callum Zachary Austin - Mouek

    > Jade Alyssa Daniels xLastKiss
    > Aria Moore - Moams
    > Chereelynn Aurelié Quinn - Faisean




    Rules

    > Minimaal 5 zinnen.
    > Ervaren of niet, allemaal welkom.
    > Jongens en meisjes gelijk houden.
    > Ik zie graag goede interpunctie en spelling.
    > Je mag elkaar vermoorden maar overleg wel met elkaar.
    > 16+ is toegestaan.
    > Je bestuurt alleen je eigen personages.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    TheDarkKing:

    Volledige naam; Marcos del Ponyos
    Leeftijd(16+); 21
    Specialiteit; Banken beroven, mêlee aanvallen en massamoorden
    Hond ja/nee; nee
    Innerlijk; Slim, tegenspreker en weet altijd te ontsnappen
    Uiterlijk;


    Marcos heeft geschoren haar, bijna kaal. Heeft bruine ogen die je soms wat gemeen lijken aan te kijken, wat hij niet altijd zo bedoeld.
    Welke bende; Bloodgang
    Extra; Berucht is hij om zijn massamoorden hij zegt erom dat hij shows probeert te maken voor de mensen zo heeft hij ooit een stadion laten exploderen en een bloedbad gemaakt in een ziekenhuis. Zijn berovingen weten weinig mensen van wat er is gebeurt omdat hij altijd de mensen eerst neer laat vallen op verschillenden manieren en dan pas stilletjes binnenkomt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:06 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Oehh i like Marcos.

    Maybe Marcos x Seveni?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Waar is ze dan kan ik haar ook bestuderen?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Waarom dat soort dingen al van te voren bedenken? :/ Dat is niet leuk, voor niemand niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Waarom dat soort dingen al van te voren bedenken? :/ Dat is niet leuk, voor niemand niet.


    And right from that moment, you took my breath away.

    TheDarkKing, kan je misschien ook even een beschrijving geven bij het uiterlijk?


    Your make-up is terrible

    Oké doe ik.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Je kunt trouwens de rol van ApexPredator laten vervallen. Haar account heeft ze geinactiveerd.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh, geweldig... Ik snap niet waarom mensen dat ineens doen.


    Your make-up is terrible

    Geweldig, had ik mijn rol af moest ik alleen nog de foto toevoegen heb ik perongeluk op kruisje gedrukt :[


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Geweldig, had ik mijn rol af moest ik alleen nog de foto toevoegen heb ik perongeluk op kruisje gedrukt :[


    Dat heb ik ook wel eens gehad, dat is echt kut. :c


    Your make-up is terrible

    Macabre schreef:
    Waarom dat soort dingen al van te voren bedenken? :/ Dat is niet leuk, voor niemand niet.


    Precies, ik heb daar echt een hekel aan. Dan kan je net zo goed een verhaal gaan schrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn meisje is af...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb trouwens nog wat aanpassingen gedaan bij Extra en Uiterlijk.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hij is goed en ik heb hem erbij gezet. Maar er is wel al iemand met Heterochromia, ik weet niet of het dan leuk is dat er 2 zijn met hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 0:51 ]


    Your make-up is terrible