• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    Uitleg.

    Je kan in één van de twee bendes spelen of je speelt de politie. De twee bendes, Bloodgang en SYU zitten vol met moordenaars, gijzelaars etc. De politie zit ze al jaren achterna. En als de vele moorden, gijzelingen etc. die de bendes verrichtten nog niet genoeg is hebben deze twee ook nog is ruzie. Vele proberen hun identiteit geheim te houden. De rede? Familie die ze in gevaar brengen, als ze de verkeerde tegen komen van een andere bende en die weet dat ze van de andere bende komen, ze proberen zich normaal te gedragen op straat vanwege de politie die niet altijd weet wie er bij die bende hoort. Sommige hebben der schijt aan en gaan de risico's aan. Je bent zelf degene die de klusjes doet, zie jij bijvoorbeeld een rijk iemand op straat kan je hem beroven. Heel soms krijg je een opdracht van je leider.

    Kortom; Je kan politie spelen, of één van de twee slechte bendes. Het speelt zich af in de zomer. Je kan natuurlijk ook verliefd worden, ook op iemand van de andere bende of de politie maar of dit slim is..



    De omgeving

    De stad: Hier kun je wonen, shoppen, eten, winkelen en vooral jatten.
    Clubs Dit is dé uitgaansgelegenheid van Jersey.
    Politiebureau Er is maar één politiebureau in Jersey
    Bloodgang De schuilplaats van Bloodgang, vanwege het vele geld dat ze illegaal hebben hebben ze het vooral niet verkeerd. Je moet eerst een bos door wil je dit komen, enkel de Bloodgang kent deze plek. Hier slaapt iedereen, er is ook een aparte ruimte voor de honden.
    SYU De schuilplaats van SYU, ook hier is het zo dat alleen hun de schuilplaats kennen en het zeker niet
    verkeerd hebben. Hier slaapt iedereen, ook hier een aparte ruimte voor de honden.




    Meedoen?

    Politie
    Volledige naam:
    Leeftijd(20+):
    Geslacht:
    Politie met hond/paard/auto:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    bendes
    Volledige naam:
    Leeftijd(16+):
    Specialiteit:
    Hond ja/nee:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Welke bende:
    Exttra:



    Politie Vrouwen vol
    > Jesse Hale - Hatsumomo
    > Chris Zeke Grawford - Ailurophilia

    > Dehlia Imogen Whittemore - Sydrian
    > Kate Sarah J Bewley - xLastKiss
    > Lizz Valentina Gracella Cracio - Chilaw


    Bloodgang Vrouwen vol
    > Jaxon Alvez (Francisco David Russo) - Limits
    > Spencer Felix Jones - Chilaw
    > Marcos del Ponyos - TheDarkKing

    > Faye Scites - Macabre
    > Ginger Joelle Wright. - Go
    > Seveni Solini Hase Chilaw


    SYU
    > Tyler Jay Lopez.- Adnane
    > Caine Damian Moore - Maberu
    > Callum Zachary Austin - Mouek

    > Jade Alyssa Daniels xLastKiss
    > Aria Moore - Moams
    > Chereelynn Aurelié Quinn - Faisean




    Rules

    > Minimaal 5 zinnen.
    > Ervaren of niet, allemaal welkom.
    > Jongens en meisjes gelijk houden.
    > Ik zie graag goede interpunctie en spelling.
    > Je mag elkaar vermoorden maar overleg wel met elkaar.
    > 16+ is toegestaan.
    > Je bestuurt alleen je eigen personages.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Hij is goed en ik heb hem erbij gezet. Maar er is wel al iemand met Heterochromia, ik weet niet of het dan leuk is dat er 2 zijn met hetzelfde.
    Lol? Serieus? Ik had het niet gezien? Ik ga even zoeken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 0:42 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik de rol van ApexPredator overnemen?

    Thysia schreef:
    Mag ik de rol van ApexPredator overnemen?


    Jahoor. Wil je een nieuw rol maken of die houden?


    Your make-up is terrible

    Faisean schreef:
    (...)Lol? Serieus? Ik had het niet gezien? Ik ga even zoeken.


    Pagina één of twee.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 0:47 ]


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Jahoor. Wil je een nieuw rol maken of die houden?


    Graag een nieuwe, maar nog wel een jongen.

    Ik heb het nu veranderd :x ze draagt gewoon een blauwe lens nu.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Thysia schreef:
    (...)

    Graag een nieuwe, maar nog wel een jongen.


    Okay, is goed.


    Your make-up is terrible

    xLastKiss schreef:
    Volledige naam: Kate Sarah J Bewley
    Leeftijd(20+): 24
    Geslacht: Vrouw
    Politie met hond/paard/auto: Auto
    Uiterlijk:



    Hi
    Stuffs
    Smile (:
    Hairsss
    Kate heeft halflang krullend bruin haar en chocolade bruine ogen. Met haar 1,71 meter is ze niet heel lang, waardoor ze soms wat jonger geschat wordt dan ze eigenlijk is. Hakken zijn niets voor Kate, want ze vindt ze niet praktisch bij haar werk. Van nature heeft Kate altijd wel rondingen gehad, maar al met al is ze aardig slank doordat ze veel traint, hierdoor is ze ook best snel.
    Innerlijk: Kate is niet bepaald verlegen, maar ook niet heel spontaan. Ze werkt al een aantal jaar bij de politie en is aardig ervaren. Nieuwe mensen inwerken vindt ze niet het leukste om te doen en ze werkt dus liever met mensen die wat meer ervaren zijn. Ze neemt haar werk erg serieus en kan zich nogal irriteren aan mensen die er te nonchalant over doen. Kate heeft vaak een grote mond, en trekt zich niets aan van wat anderen denken. Ze is niet heel goed met relaties aangezien ze niet echt op zoek is naar iets serieus.
    Kate had toen ze jong was nogal 'foute vrienden', dronk te veel en gebruikte daarnaast ook nog drugs. Toen haar tante, die ook politieagente was, hier achter kwam heeft zij Kate op het rechte pad gezet en sindsdien wilde Kate agente worden.

    Sorry, slecht maar my brain is fried.


    Haar innerlijk is echt gewoon praktisch hetzelfde als die van Jesse.

    Je kan zeggen dat Jesse een behoorlijk ego heeft. Hij is niet narcistisch, maar vind zichzelf en zijn ideeën vaak beter dan die van anderen. Hij wilt vaak de eerste zijn en het liefst ook de beste. Zijn werk neemt hij uiterst serieus, maar is er ook enigszins arrogant in. Verder is hij redelijk grofgebekt, sarcastisch en ietwat humeurig. Hij praat niet al te veel en luistert ook niet al te geweldig. Hij kan echt een charmeur zijn, maar heeft nooit echt relaties. Af en toe, enkele maanden, maar nooit serieus. Het grootste gedeelte van zijn tijd is hij liever vrij en heeft hij dames graag voor een nachtje thuis, meer niet.

    Jesse is al enkele jaren van de politie academie af. Hij werkt het liefst alleen of met ervaren agenten, hij heeft er dan ook een hekel aan als hij gekoppeld word aan een jongere agenten met minder ervaring.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)
    Loll. Hier lach ik dus altijd om :x


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Loll. Hier lach ik dus altijd om :x


    Hoezo dat?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Hoezo dat?
    Aangezien ze het altijd in een andere zinsvorm willen zetten en denken dat het nooit aan het licht komt. Dus wel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vul hem morgenochtend in, ik ga slapen D:

    Faisean schreef:
    (...)Aangezien ze het altijd in een andere zinsvorm willen zetten en denken dat het nooit aan het licht komt. Dus wel.


    Ik dacht dat je bedoelde omdat ik het met kleuren gemarkeerd had zodat je kan zien wat hetzelfde is xd.

    Maar goed, haar rollen zijn dan niet bepaald origineel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je bedoelde omdat ik het met kleuren gemarkeerd had zodat je kan zien wat hetzelfde is xd.

    Maar goed, haar rollen zijn dan niet bepaald origineel.
    Ik merkte net pas dat paars hetzelfde was als paars x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Macabre schreef:
    I'm in! *O*

    Volledige naam: Faye Scites
    Leeftijd(16+): 23
    Specialiteit: Voornamelijk verleiden en manipuleren; ze weet mensen vaak makkelijk om haar vinger te winden door haar leuke praatjes. Creatieve ideeën heeft ze vaak ook wel.
    Hond ja/nee: Nee.
    Innerlijk: Faye is een gevalletje apart. De eeste indruk is bij de meeste mensen dat ze dromerig en onschuldig is, maar is niks van waar. Spreken doet ze niet veel, maar als ze het doet, is het vaak een spottende opmerking die haar mond verlaat. Soms spreekt ze uit wijsheid, want de hersenen heeft Faye wel, ze is er zich zelf alleen niet zo bewust van.
    Het dromerige gedeelte is echter wél deels waar. Als Faye zwijgt, is ze vaak teruggetrokken in haar eigen gedachten. Ze smeedt plannetjes, maar denkt ook vaak terug aan vroeger, enzovoort. Ze heeft daarom ook vaak een lege, afwezige blik in haar grote ogen staan.
    Naar buitenstaanders toe is ze dan ook redelijk teruggetrokken, tenzij ze er zich bewust van is en ze iets van je nodig heeft. Zoals al staat bij haar specialiteit, heeft ze praatjes en kan ze moeiteloos een leugen opdreunen. Meestal zijn ze redelijk geloofwaardig, omdat Faye het vaak genoeg doet en heeft gedaan. Haar gezicht weet ze makkelijk in de plooi te houden en haar masker is dan ook van staal, tenzij je haar op haar gevoelige plek raakt; haar familie. Faye kan dan óf heel kwetsbaar worden, óf heel boos; dat hangt er maar net van af. Als ze boos is, heeft ze vaak ook moeite met zich inhouden en is ze er niet helemaal van bewust wat ze aan het doen is. Schelden, slaan, schoppen; ondanks haar tengere postuur, weet ze wel de juiste bewegingen te maken.
    Als ze Faye te vriend hebt, zal ze niet veel anders zijn dan anders; stil en teruggetrokken. Zo op zijn tijd weet ze er wel een glimlachje vanaf te brengen en natuurlijk geeft ze om je zoals vrienden om elkaar geven, maar dat zal ze niet snel laten merken. Ze komt niet uit haar schulp, tenzij ze je écht vertrouwt en liefheeft.
    Een échte relatie heeft Faye overigens nog nooit gehad. Op het gebied van jongens is ze best classy; ze houdt van flirten en doet dit dan ook, maar is heel wat moeilijker om het bed in te krijgen. Natuurlijk gebeurt dat wel eens, maar alleen als ze dat echt zelf wilt en ook wat meer weet van de jongen, dan alleen zijn naam. Een bepaald type waar ze op valt heeft Faye niet.
    Uiterlijk:



    Faye heeft een bleek huidje, dat sterk in contrast staat met haar donkere, golvende haren. Op haar wangen zijn lichte sproetjes te vinden als je goed kijkt - dit vindt Faye één van de verschrikkelijke dingen aan haar uiterlijk.
    Haar volle lippen hebben van nature een zachtroze kleur en soms, als ze zich amuseert of een spottende, sarcastische opmerking maakt, zijn haar mondhoeken ietsjes omhoog gekruld. Verder heeft ze grote, donkere ogen waar ze haar expressies goed mee kan uitdrukken; verveeld, boos, vrolijk; het valt vaak uit haar ogen te lezen. Meestal staan ze een beetje dof en leeg. Haar ogen zijn omringd met lange wimpers.
    Faye gebruikt zelden make-up; het enige dat ze wel gebruikt, is een likje mascara en heel soms wat eyeliner. Ze heeft het niet zo op die plamuurlagen en vermijdt het dan ook.
    Faye heeft een slank, tenger postuur en is 1.60, íéts lager dan gemiddeld. Veel problemen heeft Faye er niet mee; zo kan ze juist hakken dragen, wat ze soms ook wel eens doet. Verder is haar garderobe niet zo uitgebreid, maar er is één ding wat er aan is op te vallen; er is letterlijk géén jurkje of rokje te vinden. Op kledinggebied is Faye niet meisjesachtig en draagt ze vaak normale jeans met een simpele hoodie of basic hemdje.
    Welke bende: Bloodgang.
    Extra: komt nog


    Haar extra doe ik zo snel mogelijk, ik heb haar even snel ingevuld. Misschien breid ik haar later nog uit, maar mijn ogen vallen dicht. :'D Is ze goed tot nu toe?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 1:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''