• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    Uitleg.

    Je kan in één van de twee bendes spelen of je speelt de politie. De twee bendes, Bloodgang en SYU zitten vol met moordenaars, gijzelaars etc. De politie zit ze al jaren achterna. En als de vele moorden, gijzelingen etc. die de bendes verrichtten nog niet genoeg is hebben deze twee ook nog is ruzie. Vele proberen hun identiteit geheim te houden. De rede? Familie die ze in gevaar brengen, als ze de verkeerde tegen komen van een andere bende en die weet dat ze van de andere bende komen, ze proberen zich normaal te gedragen op straat vanwege de politie die niet altijd weet wie er bij die bende hoort. Sommige hebben der schijt aan en gaan de risico's aan. Je bent zelf degene die de klusjes doet, zie jij bijvoorbeeld een rijk iemand op straat kan je hem beroven. Heel soms krijg je een opdracht van je leider.

    Kortom; Je kan politie spelen, of één van de twee slechte bendes. Het speelt zich af in de zomer. Je kan natuurlijk ook verliefd worden, ook op iemand van de andere bende of de politie maar of dit slim is..



    De omgeving

    De stad: Hier kun je wonen, shoppen, eten, winkelen en vooral jatten.
    Clubs Dit is dé uitgaansgelegenheid van Jersey.
    Politiebureau Er is maar één politiebureau in Jersey
    Bloodgang De schuilplaats van Bloodgang, vanwege het vele geld dat ze illegaal hebben hebben ze het vooral niet verkeerd. Je moet eerst een bos door wil je dit komen, enkel de Bloodgang kent deze plek. Hier slaapt iedereen, er is ook een aparte ruimte voor de honden.
    SYU De schuilplaats van SYU, ook hier is het zo dat alleen hun de schuilplaats kennen en het zeker niet
    verkeerd hebben. Hier slaapt iedereen, ook hier een aparte ruimte voor de honden.




    Meedoen?

    Politie
    Volledige naam:
    Leeftijd(20+):
    Geslacht:
    Politie met hond/paard/auto:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    bendes
    Volledige naam:
    Leeftijd(16+):
    Specialiteit:
    Hond ja/nee:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Welke bende:
    Exttra:



    Politie Vrouwen vol
    > Jesse Hale - Hatsumomo
    > Chris Zeke Grawford - Ailurophilia

    > Dehlia Imogen Whittemore - Sydrian
    > Kate Sarah J Bewley - xLastKiss
    > Lizz Valentina Gracella Cracio - Chilaw


    Bloodgang Vrouwen vol
    > Jaxon Alvez (Francisco David Russo) - Limits
    > Spencer Felix Jones - Chilaw
    > Marcos del Ponyos - TheDarkKing

    > Faye Scites - Macabre
    > Ginger Joelle Wright. - Go
    > Seveni Solini Hase Chilaw


    SYU
    > Tyler Jay Lopez.- Adnane
    > Caine Damian Moore - Maberu
    > Callum Zachary Austin - Mouek

    > Jade Alyssa Daniels xLastKiss
    > Aria Moore - Moams
    > Chereelynn Aurelié Quinn - Faisean




    Rules

    > Minimaal 5 zinnen.
    > Ervaren of niet, allemaal welkom.
    > Jongens en meisjes gelijk houden.
    > Ik zie graag goede interpunctie en spelling.
    > Je mag elkaar vermoorden maar overleg wel met elkaar.
    > 16+ is toegestaan.
    > Je bestuurt alleen je eigen personages.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Go schreef:

    Volledige naam: Ginger Joelle Wright.
    Leeftijd: 21 jaar
    Specialiteit: Ontvoeren, mishandelen (mentaal en fysiek) en "creatieve" moorden.
    Hond ja/nee: Nee
    Innerlijk: Ginger is een echte bitch die vol zit van leedvermaak en bloeddorst. De enige vorm van humor die ze kent is sarcasme en ironie. Ze is een echte proffesional in mishandeling, waardoor ze vrij bedreigend over kan komen. Ze glimlacht zelden, omdat er meestal in plaats daarvan een psychopatische grijns op haar gezicht zit. Ginger heeft een verslaving aan GHB en alchohol, en kan er niet tegen om hier langer dan 6 uur zonder te zitten. Zieke spelletjes spelen is een van haar favoriete hobbies, en ze probeert hier geld mee te verdienen. Vaak bied ze Russian Roulette aan, waarbij ze dan valsspeelt.Ginger is erg op zichzelf, en verafschuwd hulp van anderen.
    Uiterlijk:


    Het ironische is dat Ginger rood haar heeft. Ze heeft ook Heterochromia. Haar linkeroog is daardoor blauw, en haar rechteroog grijs. Ze is hier erg trots op en wil dit dan ook zo veel mogelijk laten zien. Ze heeft een lengte van 1,71m. Haar haren zitten vrijwel altijd los, zo niet dan in een hoge paardenstaart. Ze heeft normale vrouwelijke rondingen.
    Welke bende: Bloodgang
    Extra: /


    Dit is mijn oude rol.


    Ik ken iemand die Heterochromia heeft, zijn ene oog is bruin en het andere ijsblauw. Erg mooi om te zien :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    I'm in! Ik zoek Jade even op in het oude topic (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Ik ken iemand die Heterochromia heeft, zijn ene oog is bruin en het andere ijsblauw. Erg mooi om te zien :]


    Het lijkt me zo gaaf om dat te hebben :3

    Het lijkt me wel leuk om een keer naar iets wat ik niet ken een bruine lens in te doen of zo, en in de andere een ijsblauwe inderdaad. Ik heb alleen een keer een hond gezien met Heterochromia, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Jade Alyssa Daniels.
    Leeftijd: 20.
    Bende: SYU
    Hond: Nee.
    Specialiteit: Mishandelen, moorden.
    Karakter//innerlijk: Jade was van zichzelf een best vrolijk en lief meisje, tot haar ouders scheidden, haar moeder terug ging naar Engeland, en zij bij haar vader moest gaan wonen. Haar vader begon te drinken, en volgens haar ook aan de drugs, maar dat weet ze niet zeker. Als haar vader weer eens dronken thuis kwam, en zij was niet op tijd weg, begon hij haar te slaan. Hierdoor is Jade nogal schrikkerig geworden, en zal ze eerder van zich afbijten. Ze kan vreselijk op mensen bitchen, en kan zelfs gevaarlijk zijn. Jade drinkt niet; bier vindt ze goor, en wijn ook. Ze heeft een grote angst ontwikkeld voor drank, en mensen die dronken zijn, door haar vader. Wel heeft ze een tijdje aan drugs gedaan, maar dat was geen succes. Jade heeft een hekel in haar tweede naam en achternaam, omdat die haar aan haar ouders doen denken.
    uiterlijk:



    Jade is een aardig klein meisje. Hierdoor ziet ze er een stuk jonger uit dan dat ze eigenlijk is.Jade heeft blond haar dat ze vaak in een staart of vlecht draagt, omdat ze niet tegen los haar kan. Jade draagt vaak gewoon korte broeken met te grote truien, of cropped sweaters. Op het eerste gezicht ziet Jade eruit als een normaal meisje, wat vaak in haar voordeel werkt. Ze doet niet veel aan haar lichaam, maar dat hoeft ook niet; Jade is een van die meisjes die eten wat ze willen maar niet aankomen, en daarbij heeft ze gewoon nooit zin om iets aan sport te doen.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Go schreef:
    (...)

    Het lijkt me zo gaaf om dat te hebben :3

    Het lijkt me wel leuk om een keer naar iets wat ik niet ken een bruine lens in te doen of zo, en in de andere een ijsblauwe inderdaad. Ik heb alleen een keer een hond gezien met Heterochromia, haha.


    Ik ben zo jaloers op hem haha. ^_^
    Haha inderdaad, ik zat een keer te denken om lenzen in te doen in een andere kleur dan mijn oogkleur, om te kijken of ze het zouden merken :Y). Ik heb zo vaak een hond gezien met dat, een Husky ;P.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Misschien is het handiger als jullie verder praten in GB :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil nog wel een vrouw bij de politie reserveren, als dat mag :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Naam: Tulisa Summer
    Leeftijd: 21 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Politie met een paard
    Uiterlijk:

    mega fox






    Tulisa is 1,70 lang en is slank en heeft lang bruin haar en blauwe ogen . Ze is slank maar heeft best wel grote borsten ze heeft een tatoo een klein hardje in haar heup. En heeft veder geen piercings en is ze ook niet van plan .Ze heeft een paar sproetjes in gezicht en ze heeft altijd naar haar werk een knot in .
    Innerlijk: Lief, niet altijd zelf verzekerd, kan niet tegen liegen, houd heel veel van haar kat, ze kan niet tegen mensen die niet naar haar luisternen, is nog nooit echt verliefd geweest maar wild wel, haar werk staat altijd op nummer 1.
    Extra: Ze sinds 2 jaar afgestudeerd ,haar zusje woond bij haar ,in ze is echt een uitgaans beest.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 20:07 ]

    :')


    And right from that moment, you took my breath away.

    Leer interpunctie gebruiken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Leer interpunctie gebruiken.


    And right from that moment, you took my breath away.

    I'm in!


    El Diablo.

    Volledige naam:
    Tyler Jay Lopez. Hij wordt meestal Ty genoemd.
    Leeftijd(16+):
    22, geboren op 17 Augustus. Hij is Spaans en geboren in Madrid.
    Specialiteit:
    Moord, Ontvoering en Beroven.
    Hond ja/nee:
    Ja, een Turkse Kangal hond genaamd Ashton. Als die op zijn achterpoten staat is hij groter dan iemand van 1.85 lang.
    Innerlijk:
    Tyler is zo'n jongen die je of mag, of waar je juist een grote hekel aan hebt. Hij is een tikkeltje arrogant wat heel grappig kan zijn, maar waar je je ook dood aan kan ergeren. Een van zijn bekendste eigenschappen is zijn ijdelheid. Hij haat het als hij er slecht uit ziet en voorkomt het ook meestal. Tyler wil altijd gelijk hebben, ook als hij het fout heeft blijft hij volhouden dat hij gelijk heeft. Tyler houdt ervan als hij de leiding heeft, hij heeft er namelijk een hekel aan als hij wordt gecommandeerd. Toch weet hij dat hij soms wel moet luisteren naar anderen, en doet het dan ook maar.
    Tyler kan soms best sarcastisch zijn en hij houdt van leedvermaak. Soms is hij best chagrijnig in de ochtend, maar na een paar uur is het meestal al over. Tot slot is Tyler een echte flirt, wat goed samen gaat met zijn charmes. Toch is het een enorme hartenbreker. Hij is in zijn leven maar vijf keer gedumpt, en dan moet je nagaan dat hij al vele relaties heeft gehad.
    Uiterlijk:


    Tyler is een mooie jongen. Hij heeft een getinte huidskleur dat goed matcht met zijn ravenzwarte haren die altijd goed in model zitten Tyler's ogen vallen goed op bij zijn donkere haren en getinte huidskleur, zijn ogen zijn lichtblauw. Tyler heeft een goed lichaam, al zegt hij het zelf. Hij is best gespierd, wat je ook duidelijk ziet door het wasbordje op zijn buik en spieren bij zijn armen. Ook is hij slank en best lang, namelijk 1.93. Hij heeft ook een aantal tattoo's. Een paar op zijn bovenarmen, op zijn borstkas en nog een in zijn nek.
    Welke bende:
    SYU.
    Extra:
    Hij heeft een Spaans accent omdat hij tot zijn 15e in Spanje heeft gewoond.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 18:37 ]


    El Diablo.

    tamtam12 schreef:
    Naam: Tulisa Summer
    Leeftijd: 21 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Politie met auto
    Uiterlijk:

    Megan Fox

    Tulisa is 1,70 meter lang en is slank en. Ze heeft lang bruin haar en blauwe ogen. Ze is slank maar, heeft best wel grote borsten. Ze heeft een tattoo van een klein hartje op haar heup en heeft verder geen piercings. Dat is ze ook niet van plan. Ze heeft een paar sproetjes in gezicht en ze heeft altijd naar haar werk een knot in.
    Innerlijk: Lief, niet altijd zelf verzekerd, kan niet tegen liegen, houdt heel veel van haar kat. Ze kan niet tegen mensen die niet naar haar luisteren. Ze is nog nooit echt verliefd geweest, maar wilt wel. Haar werk staat altijd op nummer 1.
    Extra: Ze is sinds 2 jaar afgestudeerd. Haar zusje woont bij haar in. Ze is echt een uitgaans beest.


    De dik gedrukte dingen zijn de stukjes die ik verbeterd heb.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 18:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    + Mary-Sue. Ahum.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.