• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    Uitleg.

    Je kan in één van de twee bendes spelen of je speelt de politie. De twee bendes, Bloodgang en SYU zitten vol met moordenaars, gijzelaars etc. De politie zit ze al jaren achterna. En als de vele moorden, gijzelingen etc. die de bendes verrichtten nog niet genoeg is hebben deze twee ook nog is ruzie. Vele proberen hun identiteit geheim te houden. De rede? Familie die ze in gevaar brengen, als ze de verkeerde tegen komen van een andere bende en die weet dat ze van de andere bende komen, ze proberen zich normaal te gedragen op straat vanwege de politie die niet altijd weet wie er bij die bende hoort. Sommige hebben der schijt aan en gaan de risico's aan. Je bent zelf degene die de klusjes doet, zie jij bijvoorbeeld een rijk iemand op straat kan je hem beroven. Heel soms krijg je een opdracht van je leider.

    Kortom; Je kan politie spelen, of één van de twee slechte bendes. Het speelt zich af in de zomer. Je kan natuurlijk ook verliefd worden, ook op iemand van de andere bende of de politie maar of dit slim is..



    De omgeving

    De stad: Hier kun je wonen, shoppen, eten, winkelen en vooral jatten.
    Clubs Dit is dé uitgaansgelegenheid van Jersey.
    Politiebureau Er is maar één politiebureau in Jersey
    Bloodgang De schuilplaats van Bloodgang, vanwege het vele geld dat ze illegaal hebben hebben ze het vooral niet verkeerd. Je moet eerst een bos door wil je dit komen, enkel de Bloodgang kent deze plek. Hier slaapt iedereen, er is ook een aparte ruimte voor de honden.
    SYU De schuilplaats van SYU, ook hier is het zo dat alleen hun de schuilplaats kennen en het zeker niet
    verkeerd hebben. Hier slaapt iedereen, ook hier een aparte ruimte voor de honden.




    Meedoen?

    Politie
    Volledige naam:
    Leeftijd(20+):
    Geslacht:
    Politie met hond/paard/auto:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    bendes
    Volledige naam:
    Leeftijd(16+):
    Specialiteit:
    Hond ja/nee:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Welke bende:
    Exttra:



    Politie Vrouwen vol
    > Jesse Hale - Hatsumomo
    > Chris Zeke Grawford - Ailurophilia

    > Dehlia Imogen Whittemore - Sydrian
    > Kate Sarah J Bewley - xLastKiss
    > Lizz Valentina Gracella Cracio - Chilaw


    Bloodgang Vrouwen vol
    > Jaxon Alvez (Francisco David Russo) - Limits
    > Spencer Felix Jones - Chilaw
    > Marcos del Ponyos - TheDarkKing

    > Faye Scites - Macabre
    > Ginger Joelle Wright. - Go
    > Seveni Solini Hase Chilaw


    SYU
    > Tyler Jay Lopez.- Adnane
    > Caine Damian Moore - Maberu
    > Callum Zachary Austin - Mouek

    > Jade Alyssa Daniels xLastKiss
    > Aria Moore - Moams
    > Chereelynn Aurelié Quinn - Faisean




    Rules

    > Minimaal 5 zinnen.
    > Ervaren of niet, allemaal welkom.
    > Jongens en meisjes gelijk houden.
    > Ik zie graag goede interpunctie en spelling.
    > Je mag elkaar vermoorden maar overleg wel met elkaar.
    > 16+ is toegestaan.
    > Je bestuurt alleen je eigen personages.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Niets specifieks eigenlijk. Je mag het zelf weten.


    Your make-up is terrible

    Oké, dan wil ik eigenlijk toch het liefst een meisje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jupp, ik zou mijn rol graag nog willen (:


    "Family don’t end in blood”

    Aangepast.


    Your make-up is terrible

    ik deed nog wel mee, maar ik had bijna geen internet en ik stond gister 4ond de acht uur lang op het vliegveld. onze koffers staan nog in Abu Dhabi dus daarom.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    ik deed nog wel mee, maar ik had bijna geen internet en ik stond gister 4ond de acht uur lang op het vliegveld. onze koffers staan nog in Abu Dhabi dus daarom.


    Dat klinkt behoorlijk kut. (cat) Maar de RPG is nooit begonnen, ik heb hem enkel overgenomen omdat het enkel bij een rollentopic bleef die nooit een update kreeg.


    Your make-up is terrible

    Volledige naam: Chris Zeke Grawford
    Leeftijd(20+): 28
    Geslacht: Mannelijk
    Politie met hond/paard/auto: Hond. Hij rijdt vaak met een collega mee, bijvoorbeeld met Jesse. Zijn hond is ongeveer 3 jaar oud en leeft al die tijd al met de naam TJ.


    Uiterlijk:


    Chris is een man die gelijk opvalt door de vele tatoeages op zijn armen. Hij heeft een redelijk vriendelijke uitstraling, maar die kan soms ook erg kil zijn. Chris heeft vaak witte t-shirts aan die bij zijn gebruinde huid passen. Hij heeft een stoppelbaardje die zijn gezicht siert. Hij heeft niet al te lang haar waarbij de zijkanten kort opgeschoren zijn. Chris heeft groene ogen die erg doordringend kunnen zijn. Hij is ongeveer 186 centimeter lang. Hij draagt in zijn vrije tijd vaak t-shirts van zijn favoriete band waar zijn tatoeages dan ook goed bij matchen.
    Innerlijk: Chris is een man van weinig woorden en als hij wat zegt zijn het vaak lompe opmerkingen. Hij is recht voor de raap en zegt altijd wat hij vindt. Dit wekt vaak irritatie op bij mensen. Er is dan ook vaak gedreigd met een functieverlaging, omdat hij ook zo doet tegen zijn baas. Elke keer kwam hij dan weer aan met een gigantische lijst met argumenten en daarmee wist hij het voor elkaar te spelen dat hij mocht blijven. Hij is ook best intelligent. Hij weet mensen goed te overtuigen om dingen te doen. Hij komt in tegenstelling tot zijn collega helemaal niet zo intimiderend over. Chris is ook het iets minder ambitieuze type. Hij komt regelmatig te laat, maar doordat hij zijn werk goed doet compenseert dat een klein beetje. Hij is een man met een goed gevoel voor humor, maar kan soms ook te sarcastisch zijn of een kort lontje hebben. Hij heeft vrij weinig geduld en kan soms best wel kinderachtig doen.
    Extra: Hij werkt al drie jaar bij de politie. Hij is ook klaar met de politie academie. Hij is single, omdat het hem simpelweg niet lukt om een serieuze relatie met iemand aan te gaan. Hij heeft wel enkele one night stands gehad, maar daar blijft het dan ook bij. Hij hoopt alsnog dat hij ooit wel een serieuze relatie zal krijgen.


    26 - 02 - '16

    Er zijn er nog 3 niet zeker maar die zijn op vakantie en komen binnenkort terug. Nog mensen die mee willen doen?


    Your make-up is terrible

    Ik ga vandaag trouwens weer op vakantie ;x
    Tot idk, eind augustus volgens mij.


    26 - 02 - '16

    Volledige naam: Caine Damian Moore.
    Leeftijd: Vijfentwintig.
    Specialiteit: Martelen en in het speciaal: Hij weet te moorden op velen creatiefe manieren.
    Hond: Nee, eerlijk gezegt is Caine een beetje bang voor honden.
    Innerlijk: Caine is vrij aardig, voor een moordenaar dan. Hij is bijna altijd serieus. Hij is creatief en verwerkt dit in zijn manier van werken. Ook is Caine slim, hij weet precies hoe ver hij kan gaan. Wel heeft Caine last van een agressieprobleem. Hij kan op het ene moment heel aardig zijn en op het andere moment je schedel inslaan. Dit maakt hem verschrikkelijk onvoorspelbaar. Toch kun je wel een beetje vissen wanneer hij boos gaat worden, hij heeft zo zijn trekjes, zoals een lichte trilling in zijn bovenlip en een klein stuiptrekje bij zijn linkerbeen. Het is niet zo dat hij spontaan boos word, er zit altijd wel een reden achter, alleen is die voor de meesten onbegrijpelijk.
    Caine is iemand die vrouwen gebruikt, in een relatie is hij aardig en lief, hij doet alsof hij echt verliefd is. Toch is hij dat nog nooit geweest, althans niet op een vrouw. Dat hij op mannen valt is de reden dat hij vrouwen gebruikt, zo probeert hij de schijn hoog te houden. One Night Stands vind hij geen probleem, dit is namelijk ook een manier. Met zijn vriendinnetjes loopt het niet altijd even goed af.
    Eigenlijk is Caine gewoon een onzeker en bang jongetje, dat hij vijfentwintig is en in een bende zit maakt dat er niet minder op. Toch laat hij dit niet zien. Want als zijn bendeleden zouden weten wie hij echt is zou hij dood zijn, is hij bang.
    Uiterlijk:



    Alex Pettyfer.
    Caine heeft blond haar, dat of een beetje warrig zit, of in een soort kuif. Zijn ogen zijn groenig. Caine is 1.83 lang en heeft een gespierd lichaam. Ook heeft hij een paar tatoeages.
    Welke bende: SYU.
    Extra: Caine komt uit een streng gelovig gezin, hij was enig kind en was het trots van zijn ouders. Ze pronkten met hem, volgens hen was hij het voorbeeld van perfectie. Toen Caine erachter kwam dat hij niet op vrouwen valt vocht hij hier heel erg mee, volgens zijn geloof was het namelijk verboden. Toen Caine vijftien was kwam een ouder vriend, Bradley, van hem erachter. Caine was bang. Slapeloze nachten gingen er voorbij. Tot Bradley hem uitschold voor "Vieze flikker". Caine barste bijna uit elkaar van woede en heeft Bradley zo lang geslagen tot hij dood was. Hij schrok er best van, maar toen ging er een ander gevoel door hem heen: Opluchting. Hij was zijn frustraties kwijt. En voor het eerst in jaren sliep hij weer lekker. Zo is hij uiteindelijk op het slechte pad beland.


    Reality's overrated.

    Sorry, ik schrijf mij toch maar uit. Ik ben weer 's te enthousiast bezig en dan schrijf ik me voor dingen in, terwijl ik al aan teveel RPG's mee doe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    Sorry, ik schrijf mij toch maar uit. Ik ben weer 's te enthousiast bezig en dan schrijf ik me voor dingen in, terwijl ik al aan teveel RPG's mee doe.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een jongen bij de bloodgang?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Zou iedereen hun rol in willen vullen? Dan kunnen we binnenkort beginnen.


    Your make-up is terrible

    Damn, Caine is een zéér leuk personage ^^


    Never forget who you are