• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens (Voorlopig vol!):
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | Beanies
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz
    Ariana Grande | Beanies
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Amy is af :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    JamesPotter schreef:
    Naam: Rupert Alexander Lloyd Grint
    Leeftijd: 24, bijna 25 (24 augustus jarig. Zelfde datum als mijn zusje. Dat was nutteloze informatie)
    Uiterlijk: Rood haar en blauwe ogen.




    Ahwww, isn't he cute?(:

    Innerlijk: Rupert heeft een broertje(James) en drie zusjes(Charlotte, Samantha & Georgina). Hij is de oudste. Hij is bang voor spinnen en is hij spontaan. Hij is erg aardig en zou nooit iemand expres pijn doen. Verder is hij trots op zijn rode lokken en heeft hij een hekel aan leugenaars. Rupert heeft mensen om zich heen nodig en kan moeilijk alleen zijn. Hij speelde Ron Weasley is Harry Potter. Rupert heeft een goede smaak voor humor en is soms een beetje raar. Hij kan het met de meeste mensen goed vinden en is erg zachtaardig. Hij is Brits en wou vroeger ijscoman worden. Ondertussen heeft hij inderdaad een ijscokar gekocht. Hij kan soms best lui zijn en houdt van eten. Hij heeft een goede band met Ed Sheeran en heeft ook in zijn videoclip gespeeld.
    Extra:


    Ugh, hij is zo kort, maar ik heb geen inspiratie:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ugh, hij is zo kort, maar ik heb geen inspiratie:c


    Ik vind hem goed genoeg, hoor. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik vind hem goed genoeg, hoor. (:


    Phew, want ik wist echt Nijs meer xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Volgensmij is Tomlinonz op vakantie :] Zij is nog de enige die haar rol af moet maken


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Volgensmij is Tomlinonz op vakantie :] Zij is nog de enige die haar rol af moet maken


    Ik ga het even navragen. Mocht dit zo zijn, dan zet ik alles gewoon online.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb hier zin in [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Ik heb hier zin in [:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    De story! Als je dingen mist, of dingen die niet duidelijk zijn ziet, dan kun je dat altijd melden. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jammer dat je onze foto's niet gebruikt hebt..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Jammer dat je onze foto's niet gebruikt hebt..


    Die wilde ik eerst gebruiken, maar sommige mensen hadden enkel gifs en dan vond ik het zo onoverzichtelijk staan. Ik kan de foto's altijd nog veranderen, als je wilt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Neeeee, Twist en Justin zitten niet bij elkaar :<. Yaaay, Justin, Ariana en Niall wel :'D. En Cher, natuurlijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Praelectio schreef:
    Vandaag wil ik dat alle rollen worden afgemaakt. (:


    Ik denk niet dat het me lukt om mijn rollen af te maken vandaag en de rest van de week. We hebben visite en ik moet haar vermaken, jammer genoeg. En ik wil ook gelijk melden dat ik van 19 Augustus tot 24 Augustus in België zit, en ik weet niet of ik wifi zal gaan hebben daar, en als ik het heb zal ik niet vaak online zijn.

    Edit: Ik zal het begin van Nialls rol wel neer zetten. :]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:13 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Appa schreef:
    Neeeee, Twist en Justin zitten niet bij elkaar :<. Yaaay, Justin, Ariana en Niall wel :'D. En Cher, natuurlijk.
    Waar zie je dat?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jongens en meisjes zitten bij elkaar? :''S


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,