• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens (Voorlopig vol!):
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | Beanies
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz
    Ariana Grande | Beanies
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga nu de laatste dingetjes schrijven die ik nog voor het RPG moest hebben en dan hoeven we enkel nog te wachten op de laatste rollen. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Amy Lynn Lee.
    Leeftijd: 18. Ik heb haar iets jonger gemaakt.
    Uiterlijk:


    Amy Lee heeft grote, groene ogen met redelijk smalle pupillen, en haar ogen worden omlijnd met mooie, zwarte wimpers, die vrij lang uitlopen. Haar haren zijn pikzwart, waar een mooie slag in zit die ze bijna altijd los te hangen heeft. De zangeres van Evanescence heeft een voorkeur voor kleding die bij haar muziekgenre past, en heeft dus vaak een look met lichte rock-accentjes. Verder heeft ze een redelijke casual-look.
    Innerlijk:
    Amy is een echte doorzetter. Als ze een doel voor ogen heeft, dan zal ze dit ook bereiken. Kosten wat het kost. Soms is deze eigenschap heel handig, maar ze kan nog wel eens doordraven. Ze geeft ze ook alleen mensen gelijk die het met haar eens zijn en is ze zo koppig als was. Ze zal nooit toegeven dat ze fout zit, tenzij ze echt iemand pijn gedaan heeft waarom ze geeft. Ook onderzoekt ze altijd alles. Ze is sluw en op het moment dat ze het niet vertrouwt, zal ze mensen gewoon gaan volgen, zonder dat deze mensen het doorhebben. Ze deinst dan ook niet terug voor problemen of gevaar en kan hierdoor soms nogal roekeloos zijn. Hoewel ze het verstand wel heeft, denkt ze niet na voor ze iets doet. Amy is vaak snel aangebrand of op haar teentjes getrapt, tenzij ze door heeft dat je een grap met haar uithaalt. Om dat soort dingen kan ze altijd wel lachen. Stoor je haar echter wanneer ze bezig is, of commandeer je haar (onbewust), dan is ze nogal snel pissig.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 14:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cairde schreef:

    Ik blijf deze schattig vinden:Y)


    Hij is ook lief! Justin en Ariana passen goed bij elkaar, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Cairde --> Faisean (Mode in het iers)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik hoop dat we snel starten


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faisean schreef:
    (Cairde --> Faisean (Mode in het iers)


    Die is mooi. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    DarkMark schreef:
    ik hoop dat we snel starten


    Ik ook, haha. Alles ligt al klaar, enkel de rollen nog. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Ik ook, haha. Alles ligt al klaar, enkel de rollen nog. (:
    ga je alles in een story zetten?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Praelectio schreef:
    (...)

    Die is mooi. ^^
    Thanks ik ben alleen nu weer uitgekeken op mijn profielfoto dus die word ook weer veranderd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkMark schreef:
    (...)ga je alles in een story zetten?


    Dat zou ik kunnen doen en dat is misschien wel handig, ja. Ik schrijf alles wat ik nodig ga hebben altijd eerst op in Word, voordat ik een topic open. Maar wat jij daar zegt, is misschien handiger.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dat zou ik kunnen doen en dat is misschien wel handig, ja. Ik schrijf alles wat ik nodig ga hebben altijd eerst op in Word, voordat ik een topic open. Maar wat jij daar zegt, is misschien handiger.
    ik vind die story dingen handig ja ^^ ik heb wel de pest aan prattopics voor één of andere rare reden, ik gebruik ze niet :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuk hoor een leuke pf van me doet het niet :'[


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dan maar andere :'s


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Trenzalore schreef:
    Naam: Emma Charlotte Duerre Watson
    Leeftijd: 15 April 1990 (leeftijd 23)
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Extra: Emma komt origineel uit Frankrijk., waar ze tot haar vijfde heeft gewoond. Emma heeft twee broers, Alex and Toby, en twee zussen, Lucy en Nina.

    Ik vul het innerlijk later in.


    Ik quote deze even, want die is lastig terug te vinden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Vandaag wil ik dat alle rollen worden afgemaakt. (:


    Reading a good book is like taking a journey.