• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Shion schreef:
    (...)

    + Niet op tumblr gaan als je niet gespoiled wilt worden!

    So much this! Gelukkig ontdekte ik de snk tag nadat is de manga uit had.

    Jaeger schreef:
    (...)
    So much this! Gelukkig ontdekte ik de snk tag nadat is de manga uit had.


    Ik gebruikte geen enkele tag D: Blogs die ik volg zette ze neer op mijn dashboard D:
    Nu wil ik niet kijken tot minstens zondag D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik snap zoveel ships niet hè, ik voel me nu zo dom. (':
    Like, Levi/Hanji. Ik snap gewoon echt niet waarom mensen dat shippen :'D
    Stiekem snap ik Levi/Eren ook niet, maar dat is zo populair, dat ik het niet eens durf te zeggen ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    TheCosplayer schreef:
    Nadat deze serie me op abunai heel veel is aangeraden ben ik maar eens begonnen met kijken. Nu bij aflevering 4 en moet zeggen het is een verdomd goede serie : D


    Yaaaaay! *O* Heb je al een favo personage? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    + Niet op tumblr gaan als je niet gespoiled wilt worden!


    Indeed. Soms haat ik tumblr echt. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Ik snap zoveel ships niet hè, ik voel me nu zo dom. (':
    Like, Levi/Hanji. Ik snap gewoon echt niet waarom mensen dat shippen :'D
    Stiekem snap ik Levi/Eren ook niet, maar dat is zo populair, dat ik het niet eens durf te zeggen ;p
    Levi en Hanji is echt een nee...
    Levi is sowieso een persoon dat geen relatie nodig heeft en gewoon single blijft. En ALS.. is het Mikasa, hehe.


    Maar ik hoop wel echt dat Eren en Mikasa tenminste een keer gaan kussen..


    I live for the applause, you will die for it.

    Shion schreef:
    (...)

    + Niet op tumblr gaan als je niet gespoiled wilt worden!


    Heb geen tumblr dus dat komt goed en ben inmiddels al weer bij aflevering 18 XD de serie schijnt tot de 25 afleveringen te gaan + wat ova's dus hij is al bijna afgelopen, wel jammer.

    Hoogstwaarschijnlijk ook van plan om een garrison soldier the cosplayen als het geld het toelaat ^^ iemand anders ook van plan om iemand van aot the cosplayen?

    Nog een reactie -

    Hoop ook dat Eren en Mikasa iets krijgen xd en wat mijn favo personage betreft het is lastig xd Captain levi is wel cool maar Eren en Mikasa staan toch echt bovenaan.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 22:44 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Heb geen tumblr dus dat komt goed en ben inmiddels al weer bij aflevering 18 XD de serie schijnt tot de 25 afleveringen te gaan + wat ova's dus hij is al bijna afgelopen, wel jammer.

    Hoogstwaarschijnlijk ook van plan om een garrison soldier the cosplayen als het geld het toelaat ^^ iemand anders ook van plan om iemand van aot the cosplayen?
    Er komt probably een 2e seizoen, dusja.. ): Dat wordt wachten. Hopelijk niet te lang.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Er komt probably een 2e seizoen, dusja.. ): Dat wordt wachten. Hopelijk niet te lang.


    Ah nice! Wordt helaas wel wachten ja aangezien het 1 aflevering per week wordt toch?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Ah nice! Wordt helaas wel wachten ja aangezien het 1 aflevering per week wordt toch?
    Ja, maar sowieso tussen een seizoen kan wel eens een jaar zitten... Maar hopelijk is het veel korter bij SnK, omdat deze anime zo populair is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Levi en Hanji is echt een nee...
    Levi is sowieso een persoon dat geen relatie nodig heeft en gewoon single blijft. En ALS.. is het Mikasa, hehe.


    Maar ik hoop wel echt dat Eren en Mikasa tenminste een keer gaan kussen..


    Oh, maar Eren/Mikasa ship ik wel hoor, mhehe. (': Dat hoop ik ook, maar ik vermoed van niet, aangezien het niet echt binnen het genre past, denk ik, vooralsnog.
    Levi en Mikasa vind ik stiekem ook wel bij elkaar passen, ja. Maar ik snap Levi/Eren serieus niet. Ik zie ze gewoon niet samen, ofzo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Heb geen tumblr dus dat komt goed en ben inmiddels al weer bij aflevering 18 XD de serie schijnt tot de 25 afleveringen te gaan + wat ova's dus hij is al bijna afgelopen, wel jammer.

    Hoogstwaarschijnlijk ook van plan om een garrison soldier the cosplayen als het geld het toelaat ^^ iemand anders ook van plan om iemand van aot the cosplayen?

    Nog een reactie -

    Hoop ook dat Eren en Mikasa iets krijgen xd en wat mijn favo personage betreft het is lastig xd Captain levi is wel cool maar Eren en Mikasa staan toch echt bovenaan.


    Zeker, zeker! Ik wil echt dolgraag Shingeki cosplayen :'D. Ik weet alleen nog niet wie. Stiekem wil ik Armin wel cosplayen, maar ik weet nog niet of ik wel een mannelijk personage wil cosplayen. (': Anders Mikasa of Sasha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er trouwens zo'n hekel aan als mensen zeggen dat Armin useless is.
    SHUT UP.


    I live for the applause, you will die for it.

    @Rivaille; het is nog niet zeker óf er wel een seizoen twee komt toch? Ik hoop het wel echt met heel mijn hart, though.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rivaille schreef:
    Ik heb er trouwens zo'n hekel aan als mensen zeggen dat Armin useless is.
    SHUT UP.


    AGREEEEEEED.
    Ik vind Armin echt vet awesome. Dat meen ik. Anders had ik deze username niet :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)