• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Threnody schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook :')
    Ik hoopte erachter te komen wie die vrouwelijke Titan nou was. Een hele week op gewacht en nu weet ik het nog steeds niet. Heeft iemand enig idee waarom ze hun oren dicht moesten doen?


    Als je goed kijkt naar het uiterlijk van de vrouwelijke titan en vooral de ogen, dan kun je zo raden wie de vrouwelijke titan is. Ik lees de manga niet, dus ik weet het niet, maar ik weet wel wie de vrouwelijke titan is, mede dankzij de spoilerknopjes die ik niet kan weerstaan om te openen XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SummerElf schreef:
    (...)

    Als je goed kijkt naar het uiterlijk van de vrouwelijke titan en vooral de ogen, dan kun je zo raden wie de vrouwelijke titan is. Ik lees de manga niet, dus ik weet het niet, maar ik weet wel wie de vrouwelijke titan is, mede dankzij de spoilerknopjes die ik niet kan weerstaan om te openen XD

    Ik heb al inderdaad mijn vermoedens. Daarom verander ik nu alvast mijn username, voordat iemand me voor is (cat)


    From these ashes, I will rise

    Ik kan het helemaal mis hebben, maar ik heb steeds het gevoel dat Annie die vrouwelijk Titan is. Die gedachte had ik al sinds ik die ogen zag. :'D
    Ik wil het weten D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Ik heb al inderdaad mijn vermoedens. Daarom verander ik nu alvast mijn username, voordat iemand me voor is (cat)


    Slim slim :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet ook wie de vrouwelijke titan is, door een spoiler op een site ergens >.> Maar ja, het valt ook wel te raden als je goed naar d'r kijkt. Deze episode was echt awesome.

    Also: SUSAN hi :3. Al die mensen met een SnK achternaam, 't wordt een soort mini hype.


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    Ik weet ook wie de vrouwelijke titan is, door een spoiler op een site ergens >.> Maar ja, het valt ook wel te raden als je goed naar d'r kijkt. Deze episode was echt awesome.

    Also: SUSAN hi :3. Al die mensen met een SnK achternaam, 't wordt een soort mini hype.

    Ik moest mijn kans grijpen! Ik wilde al een poos haar achternaam, gewoon omdat hij ook awesome is. Nu maakt ze zo'n comeback en straks is de naam weg, terwijl ze mijn favoriete character is :3


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Ik moest mijn kans grijpen! Ik wilde al een poos haar achternaam, gewoon omdat hij ook awesome is. Nu maakt ze zo'n comeback en straks is de naam weg, terwijl ze mijn favoriete character is :3


    Haha ^^. Mijn favoriete personages zijn nu bezet, maar misschien neem ik Braus of Hanji. Iemand nog andere suggesties?


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    (...)

    Haha ^^. Mijn favoriete personages zijn nu bezet, maar misschien neem ik Braus of Hanji. Iemand nog andere suggesties?

    Reiner Braun 8)


    From these ashes, I will rise

    Remain schreef:
    (...)

    Haha ^^. Mijn favoriete personages zijn nu bezet, maar misschien neem ik Braus of Hanji. Iemand nog andere suggesties?

    Jean Kirschtein is ook awesome, imo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Remain schreef:
    (...)

    Haha ^^. Mijn favoriete personages zijn nu bezet, maar misschien neem ik Braus of Hanji. Iemand nog andere suggesties?

    Pixis


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als jullie weten wie de female titan is gewoon door naar het uiterlijk te kijken... Moeten jullie toch wel nog iets weten, hehe. Ofja, zo ben ik ook achter nog iets gekomen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ugh so many options ;-;
    Heb nu weer GM. Mag de 13e naam veranderen, dus heb nog twee daagjes om een keuze te maken.


    i put the fun in funeral

    Oh en ben ik de enige als ik vind dat de Rogue Titan wel erg sexy is..


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Als jullie weten wie de female titan is gewoon door naar het uiterlijk te kijken... Moeten jullie toch wel nog iets weten, hehe. Ofja, zo ben ik ook achter nog iets gekomen.


    O.o
    Nu maak je me nieuwsgierig.


    i put the fun in funeral

    Rivaille schreef:
    Als jullie weten wie de female titan is gewoon door naar het uiterlijk te kijken... Moeten jullie toch wel nog iets weten, hehe. Ofja, zo ben ik ook achter nog iets gekomen.


    Als je inderdaad de Armoured Titan en Reiner Braun met elkaar vergelijkt >.> de Colosal Titan is wel wat moeilijker...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.