• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Soul Eater staat ook nog op m'n to watch lijst volgens mij. Kan me de Art zo 1-2-3 niet herinneren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Also, ik begin m'n username steeds leuker te vinden. Ik denk dat-ie wel langer blijft dan twee weken. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Soul Eater vind ik simpel getekend.. Tenminste zo komt het over...
    + Je username is leuk ;d. Ik zit soms wel te denken van, ok ik ga die van mij ook eens veranderen.. Maar heb nog geen persoon gevonden van; JA!!! ;D Eerst nieuw obsessie vinden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yis, I love your username.
    Ik heb gisteren mijn shota Armin afgemaakt. Op de kermis ^^

    Shion schreef:
    Soul Eater vind ik simpel getekend.. Tenminste zo komt het over...
    + Je username is leuk ;d. Ik zit soms wel te denken van, ok ik ga die van mij ook eens veranderen.. Maar heb nog geen persoon gevonden van; JA!!! ;D Eerst nieuw obsessie vinden.


    Dank je! ^^
    Nieuwe obsessie vinden? Wil je er één van mij lenen? xd Heb er echt te veel namelijk, naast Shingeki.
    FOR EXAMPLE CODE GEASS AKLDGJKLF I LOVE IT SO MUCH


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    Yis, I love your username.
    Ik heb gisteren mijn shota Armin afgemaakt. Op de kermis ^^



    Aaaahw he's so cuuuute. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Dank je! ^^
    Nieuwe obsessie vinden? Wil je er één van mij lenen? xd Heb er echt te veel namelijk, naast Shingeki.
    FOR EXAMPLE CODE GEASS AKLDGJKLF I LOVE IT SO MUCH


    Haha geef maar ;d en Code Geass is lang toch? ;O Daarom kijk ik die nog niet XD
    Nja echt obsessies heb ik niet xD Want eigenlijk had ik ook niet echt een obsessie met Shion -meet met Nezumi maar goed-
    This en dan woesh is het weg,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Haha geef maar ;d en Code Geass is lang toch? ;O Daarom kijk ik die nog niet XD
    Nja echt obsessies heb ik niet xD Want eigenlijk had ik ook niet echt een obsessie met Shion -meet met Nezumi maar goed-
    This en dan woesh is het weg,


    Lang? Hij heeft twee seizoenen van ieder 25 episodes. Valt wel mee toch?
    Ga kijken, nu! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Lang? Hij heeft twee seizoenen van ieder 25 episodes. Valt wel mee toch?
    Ga kijken, nu! :Y)


    Oh dan raak ik in de war met een ander..
    En ander keer ;O Ik volg al 12 of 11 dingen.. + ik kijk Maria Holic XD en nu ben ik Mermaid Swamp aan het doen met een vriend ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh fijn, heel erg fijn. Omdat ik een quiz over Shingeki aan het maken ben voor een quizwedstrijd, weet ik nu wie de Female Titan is. >< Ergens had ik wel verwacht dat zij het was, maar het is toch wel jammer dat de spanning nu weg is.
    Tip voor mensen die de spoiler willen ontwijken: ga NIET op de speciale Shingeki wikia kijken bij personagebeschrijvingen, het staat namelijk nergens als spoiler aangegeven op die site. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Oh fijn, heel erg fijn. Omdat ik een quiz over Shingeki aan het maken ben voor een quizwedstrijd, weet ik nu wie de Female Titan is. >< Ergens had ik wel verwacht dat zij het was, maar het is toch wel jammer dat de spanning nu weg is.
    Tip voor mensen die de spoiler willen ontwijken: ga NIET op de speciale Shingeki wikia kijken bij personagebeschrijvingen, het staat namelijk nergens als spoiler aangegeven op die site. xd

    Dat was wel te verwachten. Er staat volgens mij bij elke (sowieso anime) Wikia dat er spoilers in staan. Neem nou als voorbeeld Pandora Hearts.
    Bij Oz' beschrijving staat ook "Oz the B-Rabbit" sinds dat hoofdstuk uit is, en niet meer "Oz Bezarius/Vessalius"

    Arlert schreef:
    Oh fijn, heel erg fijn. Omdat ik een quiz over Shingeki aan het maken ben voor een quizwedstrijd, weet ik nu wie de Female Titan is. >< Ergens had ik wel verwacht dat zij het was, maar het is toch wel jammer dat de spanning nu weg is.
    Tip voor mensen die de spoiler willen ontwijken: ga NIET op de speciale Shingeki wikia kijken bij personagebeschrijvingen, het staat namelijk nergens als spoiler aangegeven op die site. xd


    Of de spoiler bij myanimelist. Daar las ik het namelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Of de spoiler bij myanimelist. Daar las ik het namelijk.


    Ja, maar daar staat het ten minste aangegeven als een spoiler ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Oh fijn, heel erg fijn. Omdat ik een quiz over Shingeki aan het maken ben voor een quizwedstrijd, weet ik nu wie de Female Titan is. >< Ergens had ik wel verwacht dat zij het was, maar het is toch wel jammer dat de spanning nu weg is.
    Tip voor mensen die de spoiler willen ontwijken: ga NIET op de speciale Shingeki wikia kijken bij personagebeschrijvingen, het staat namelijk nergens als spoiler aangegeven op die site. xd
    Lulz, ja daar vond ik het ook en meer.. Maar 't boeit me niet zo heel veel. 't Blijft spannend.


    I live for the applause, you will die for it.

    Excuse me while I drop all of my SnK GIF's I collected up until now here.