• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    Ik wil niet dom over komen of iemand beledigen. Maar dit is weer een van die anime die ik persoonlijk heb gedropped. Ik bedoel op Myanimelist is het een van de populairste serie van het lente seizoen, maar zelf vind ik hem dus helemaal niet leuk ofzo. Ik ben persoonlijk niet van Actie of er moet echt een goed verhaal aan vast zitten en dat miste ik dus bij Shingeki no Kyoijn. Dat is dus ook een rede dat ik meer van die populair serie niet heb gezien zo als onder andere bleach en one piece ook als is dat ook vooral door de 100+ aan afleveringen. Oke dat was dus mijn menig over Shingeki no Kyojin. Ik wilde dit alleen posten omdat ik wil laten weten dat er mensen zijn die dus juist geen fan zijn ook al ben ik misschien een van de weinige.


    Kawaii ^w^

    SweetxBanana schreef:
    Ik wil niet dom over komen of iemand beledigen. Maar dit is weer een van die anime die ik persoonlijk heb gedropped. Ik bedoel op Myanimelist is het een van de populairste serie van het lente seizoen, maar zelf vind ik hem dus helemaal niet leuk ofzo. Ik ben persoonlijk niet van Actie of er moet echt een goed verhaal aan vast zitten en dat miste ik dus bij Shingeki no Kyoijn. Dat is dus ook een rede dat ik meer van die populair serie niet heb gezien zo als onder andere bleach en one piece ook als is dat ook vooral door de 100+ aan afleveringen. Oke dat was dus mijn menig over Shingeki no Kyojin. Ik wilde dit alleen posten omdat ik wil laten weten dat er mensen zijn die dus juist geen fan zijn ook al ben ik misschien een van de weinige.

    Natuurlijk zijn er mensen die geen fan zijn, dat is bij elke anime. :')
    Tja, dat kan. Ieder zijn eigen genre, ik ben juist helemaal niet van de shoujo. :Y)

    SweetxBanana schreef:
    Ik wil niet dom over komen of iemand beledigen. Maar dit is weer een van die anime die ik persoonlijk heb gedropped. Ik bedoel op Myanimelist is het een van de populairste serie van het lente seizoen, maar zelf vind ik hem dus helemaal niet leuk ofzo. Ik ben persoonlijk niet van Actie of er moet echt een goed verhaal aan vast zitten en dat miste ik dus bij Shingeki no Kyoijn. Dat is dus ook een rede dat ik meer van die populair serie niet heb gezien zo als onder andere bleach en one piece ook als is dat ook vooral door de 100+ aan afleveringen. Oke dat was dus mijn menig over Shingeki no Kyojin. Ik wilde dit alleen posten omdat ik wil laten weten dat er mensen zijn die dus juist geen fan zijn ook al ben ik misschien een van de weinige.


    Ja, nou, ja, dat kan toch? Ieder zijn eigen genre. :Y)
    Maar ik wil wel even zeggen dat er in Shingeki wél een goed verhaal zit. Dat ontwikkelt zich alleen, dus als je enkel de eerste paar afleveringen hebt gezien, heb je dat inderdaad gemist.
    Je doet nu net alsof Shingeki alleen maar actie is en ik wil toch wel even duidelijk maken dat dat absoluut niet zo is. Zelfde geldt voor Bleach trouwens. Over One Piece kan ik niet oordelen.
    Maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat er geen verhaal in een anime zit als je hem niet helemaal hebt gezien.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I've been asking myself this a long time. Waarom hebben ze voor de Duits gekozen in de openingen? Niet ik dat ik het erg vind, ik vind het er juist wel bij passen. Maar waarom? :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    I've been asking myself this a long time. Waarom hebben ze voor de Duits gekozen in de openingen? Niet ik dat ik het erg vind, ik vind het er juist wel bij passen. Maar waarom? :'D


    Omdat Japaners schijnbaar duits erg leuk vinden. Hoor je wel vaker...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nelean schreef:
    (...)

    Omdat Japaners schijnbaar duits erg leuk vinden. Hoor je wel vaker...

    Hahah, echt? Lol. :'D Ik zat echt al een hele diepe reden te bedenken enzo... :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nelean schreef:
    (...)

    Omdat Japaners schijnbaar duits erg leuk vinden. Hoor je wel vaker...


    Volgens mij gewoon dit ja xd. Frans willen ze ook nog weleens gebruiken; in Gosick bijvoorbeeld.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ackerman schreef:
    (...)
    Hahah, echt? Lol. :'D Ik zat echt al een hele diepe reden te bedenken enzo... :'D


    07-ghost heeft ook duits in de anime verwerkt. Teito KLEIN XD en zo zijn er nog wel meer ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nelean schreef:
    (...)

    07-ghost heeft ook duits in de anime verwerkt. Teito KLEIN XD en zo zijn er nog wel meer ><


    Frau ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De special is nu ook subbed. Hebben jullie 'm al gezien? :Y) Linklink


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Frau ;D


    Die ook ja XD was ik al vergeten >< die is trouwens wel gewoon echt hilarisch XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Arlert schreef:
    De special is nu ook subbed. Hebben jullie 'm al gezien? :Y) Linklink


    The fuck ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nelean schreef:
    (...)

    Die ook ja XD was ik al vergeten >< die is trouwens wel gewoon echt hilarisch XD

    Helemaal mee eens ;D


    Hmm.. de special kijk ik later wel.. Eerst Danganronpa kijken en Servant x Service..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arlert schreef:
    (...)

    Ja, nou, ja, dat kan toch? Ieder zijn eigen genre. :Y)
    Maar ik wil wel even zeggen dat er in Shingeki wél een goed verhaal zit. Dat ontwikkelt zich alleen, dus als je enkel de eerste paar afleveringen hebt gezien, heb je dat inderdaad gemist.
    Je doet nu net alsof Shingeki alleen maar actie is en ik wil toch wel even duidelijk maken dat dat absoluut niet zo is. Zelfde geldt voor Bleach trouwens. Over One Piece kan ik niet oordelen.
    Maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat er geen verhaal in een anime zit als je hem niet helemaal hebt gezien.


    Ja ik heb idd gehoord van bekende die het kijken dat het beter word na mate de serie. Alleen kwam ik al niet door de eerste episodes en dan is het voor mij al snel gedaan. Ik heb er veel van gezien via anime pagina die ik volg en het is gewoon mijn genre niet echt. Ik vind het dan ook niet erg dat andere het helemaal geweldig vinden. Ik bedoel het is gewoon fijn om even mijn mening geven. Ik kan idd niet helemaal over het verhaal oordelen maar als het verhaal me op het begin al niet aanspreek dan is het ook geen anime die ik afkijk of verder kijk.


    Kawaii ^w^

    Shion schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens ;D


    Hmm.. de special kijk ik later wel.. Eerst Danganronpa kijken en Servant x Service..


    Oh Danganronpa is echt een goeie serie !!


    Kawaii ^w^