• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    AAAARGH SPOILERS EVERYWHERE
    I haven't seen the new episode yet cause I'm at my work. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Remain schreef:
    Goddamn nu wil ik ook mijn username veranderen ;-;
    Mijn eerste keus was wel Rivaille, haha. Dus nu moet ik sowieso wat anders verzinnen.

    Kirschtein. Springer, Braun, Blouse, Fubar / Hoover, Renz, Bodt. Er zijn er zat. :Y)

    Fucking cliffhangers. SHIII-

    Jaeger schreef:
    Fucking cliffhangers. SHIII-


    Dit vind ik serieus de ergste cliffhanger tot nu toe -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SummerElf schreef:
    (...)

    Dit vind ik serieus de ergste cliffhanger tot nu toe -.-

    Ik ook ;n;
    Ik lees de manga en ik ben dit stuk vergeten, so I pretty much raged when Levi was about to shoot the flare.
    "Omigod is it gonna be a green flare? Black? Re- NOOOOOOOOOO"

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik ook ;n;
    Ik lees de manga en ik ben dit stuk vergeten, so I pretty much raged when Levi was about to shoot the flare.
    "Omigod is it gonna be a green flare? Black? Re- NOOOOOOOOOO"


    Ik lees de manga niet. Ik freakte hem helemaal ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga dus nu mooi niet meer onthouden wie wie is hea.. -van jullie dan hea met al die usernames die ineens veranderen xd-
    Ik hou die van mij mooi Shion ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ik ga dus nu mooi niet meer onthouden wie wie is hea.. -van jullie dan hea met al die usernames die ineens veranderen xd-
    Ik hou die van mij mooi Shion ;d.

    Ik weet sowieso niet wie Leonhartd is en ik ben te lui om haar namenlijst te checken. (krul)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:04 ]

    SummerElf schreef:
    (...)

    Als je inderdaad de Armoured Titan en Reiner Braun met elkaar vergelijkt >.> de Colosal Titan is wel wat moeilijker...

    Die zou ik nooit geraden hebben, die Collosal.
    Toen Reiner in de manga al naar Eren kwam van "yo, we're those two fuckers, wanna join us" had ik al zoiets van "Um. Is dat zo'n vraag van "stel dat"of? want ik geloofde het niet. x)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik weet sowieso niet wie Leonhartd is en ik ben te lui om haar namenlijst te checken. (krul)


    Ik weet dan dat jij Dragneel bent.. en Mikasa -ok Ackermann xd- is diegene die leuke poppetjes maar op deviant.. Daikozu ofzo? ;d.
    Rest weet ik niet..

    Sorry mensjes dat ik jullie niet onthoud! Moet meer met jullie praten wil ik het een beetje onthouden ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Ik weet dan dat jij Dragneel bent.. en Mikasa -ok Ackermann xd- is diegene die leuke poppetjes maar op deviant.. Daikozu ofzo? ;d.
    Rest weet ik niet..

    Sorry mensjes dat ik jullie niet onthoud! Moet meer met jullie praten wil ik het een beetje onthouden ;$

    Jaeger --> Dragneel
    Arlert --> Parachutes
    Ackerman --> Daikazoku
    Rivaille --> Joker
    Leonhardt --> Threnody

    That is all. :Y)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Jaeger --> Dragneel
    Arlert --> Parachutes
    Ackerman --> Daikazoku
    Rivaille --> Joker
    Leonhardt --> Threnody

    That is all. :Y)


    Oeh wat ik dacht had ik goed ;d Nja schreef de naam van Daikazoku niet goed, maar hey.. Je wist over wie ik het bedoelde ;d..
    En waarschijnlijk onthoud ik het nu nog niet..
    Nogmaals sorry mensjes ;$ -Nu onthoud ik het sowieso niet.. Heb niet geslapen sinds gistermiddag-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Made some Shingeki no Fanart today

    Jaeger schreef:
    Made some Shingeki no Fanart today


    Oehhh I like!
    Ben ik trouwens de enige met de vreemde drang om iedereen nu op die manier te begroeten?


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Oehhh I like!
    Ben ik trouwens de enige met de vreemde drang om iedereen nu op die manier te begroeten?

    Nee hoor. :Y)
    O mijn god dat moet ik echt met mijn vrienden gaan doen die dit ook kijken.