• Vorige was vol.

    Samenvatting uit vorige topic:

    Wie kent deze anime?
    Mijn vriendin zei tegen me dat ik hem moest kijken, dus dat heb ik gedaan.
    MAN. IT'S AWESOME. Echt. De anime telt nog maar 14 episodes, maar elke zaterdag komt er een nieuwe aflevering bij. Ik weet niet. Bij de eerste seconde was ik al verslaafd.

    Het gaat over een jongen, Eren Jaeger, zijn geadopteerde zusje Mikasa en zijn vriend Armin. Het verhaal speelt zich in het jaar 850 af en de mensheid wordt bedreigd uit te sterven. Dit komt door reuzen, die door onbekende redenen mensen graag opeten. Het dorp waar Eren in woont wordt aangevallen door reuzen en hij ziet hoe zijn moeder voor zijn ogen wordt opgegeten door reuzen.
    Samen met zijn zusje en vriend meldt hij zich aan bij het leger, om als doel elke reus te vermoorden.

    Het sprak me eerlijk gezegd niet echt aan, maar omdat ik een goede vriendin ben keek ik toch maar (yeyeyeyeyey) en echt. Vanaf de eerste seconde kon ik nergens anders meer aan denken dan aan deze anime.
    De opening is ook echt nice, al zeg ik het zelf :'D

    Ik ben ook net begonnen aan de manga en hij hoort nu al in mijn top 3 (en ja, dat zegt echt wel wat)


    Best openings since mankind:


    (sommige lyrics kloppen niet in de tweede op maar ach)

    Vette AMV's zijn ook welkom. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:18 ]

    GOOOOOOOD ergste cliffhanger ooit! O________________O
    Hoe moet ik deze week ooit doorkomen? D:
    En man, dit was echt weer zo'n typische intense Shingeki episode waarbij je er volledig in werd gezogen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En manga lezers, hoe ver zitten we eigenlijk in de manga met de anime episodes? Like, op de helft, minder of al driekwart?
    Ik wil weten hoe groot de kans is op een seizoen twee. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    En manga lezers, hoe ver zitten we eigenlijk in de manga met de anime episodes? Like, op de helft, minder of al driekwart?
    Ik wil weten hoe groot de kans is op een seizoen twee. :Y)

    Gezien de populariteit sowieso vrij groot, want ze zitten denk ik nu net over de helft en met 25 episodes gaan we het echt niet halen.

    Also ik heb de url veranderd, nu is de AMV er wel.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 22:09 ]

    Jaeger schreef:
    (...)
    Gezien de populariteit sowieso vrij groot, want ze zitten denk ik nu net over de helft en met 25 episodes gaan we het echt niet halen.

    Also ik heb de url veranderd, nu is de AMV er wel.


    Ik hoop het echt. Shingeki is echt te goed om al zo snel afgelopen te zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Deze amv vind ik erg vet :Y)


    i put the fun in funeral

    Hebben jullie de full opening al geluisterd? God, it's so perfect. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I love the beginning ;O
    Wacht zeker weten dat dit de volle is o-o ik hoor ineens; Fire water blablabla
    Even gauw door skippen... Damn stukjes die je gewoon niet verwacht dat ze zo gaan klinken xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet het, ik heb 'm eergisteren voor het eerste gehoord en hij staat nu al op mijn iPod.
    Rond 2:22 is mijn favoriete stukje. :Y)

    Jaeger schreef:
    Ik weet het, ik heb 'm eergisteren voor het eerste gehoord en hij staat nu al op mijn iPod.
    Rond 2:22 is mijn favoriete stukje. :Y)


    Jaaaa dat stuk is zo awesome! Iedere keer krijg ik kippenvel als ze 'Jaeger' zeggen, ik lijk wel een idioot. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga de tweede opening ook steeds leuker vinden, trouwens. En op de één of andere manier doet die opening me aan de opening van Mirai Nikki denken en ik weet nog steeds niet waarom. :\


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Ik ga de tweede opening ook steeds leuker vinden, trouwens. En op de één of andere manier doet die opening me aan de opening van Mirai Nikki denken en ik weet nog steeds niet waarom. :\

    Lolwat. Mij alles behalve.
    Als Erwin opduikt in de tweede opening krijg ik altijd kippenvel want THE BIRDS AND THE RECON CORPS LOGO AND ERWIN AND GAHH ART

    Gotta love that guitar solo!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    Gotta love that guitar solo!


    Indeed. :Y)
    @Jaeger Oh yes. The art is so freakin' beautiful.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    (...)

    Indeed. :Y)
    @Jaeger Oh yes. The art is so freakin' beautiful.

    Ik heb SnK aan een vriendin laten zien die Soul Eater helemaal geweldig vind en ze vond het vaag en de art wel oké. Ze vind Soul Eater gewoon "zooooo mooi"
    WHAT IS THIS BLASPHEMY

    she's cool tho so it's not too much of a problem but i just wanted to show her

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 23:08 ]

    Hmm als ik eerlijk moet zijn over Soul Eater.. Vind de art apart... Ergens irriteer ik mij er aan, haha xd. Geprobeerd te kijken en wil het nog eens proberen want het verhaal schijnt mooi te zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you